וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "הייתה הפתעה לכולם שגיא דיין היה בהרכב"

29.9.2014 / 9:37

מכבי חיפה התעקשה שהשחקנים שהשאילה לא ישותפו, והמאמן נאלץ לפתוח עם הקשר שומר המסורת, שהתאמן בנפרד

one

על אף שלא התבזו, ולפרקים עמדו בכבוד מול מכבי חיפה, שחקני הפועל פתח תקוה יצאו מאוכזבים מאוד מאצטדיון סמי עופר אחרי ההפסד 3:1 לירוקים. בחדר ההלבשה בסיום המשחק אפשר היה לשמוע קולות של שחקנים שהיו בטוחים כי ניתן היה להוציא נקודה מהמשחק. "הם השוו יחסית מהר. הקהל כבר התחיל להיות נגדם והיו שריקות בוז. אבל השער של חן עזרא החזיר להם את האנרגיות", סיפר אחד השחקנים.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים עם חסן אבו זייד (משמאל). אדריאן הרבשטיין
"השער של חן עזרא החזיר להם את האנרגיות". שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים יתרון זמני/אדריאן הרבשטיין

מצוקה גדולה נרשמה בסגל מאחר שמכבי חיפה התעקשה שפתח תקוה לא תשתף את השחקנים שהשאילה לה - שחר הירש, דור כוכב ודור חוגי. היעדר השחקנים הורגש עד כדי כך שהמאמן עידן בר און החליט להעלות בהרכב את גיא דיין, שלא התאמן בשורות הקבוצה מאז יום רביעי. דיין, שומר שבת וחגים, ערך את האימון האחרון שלו ברביעי בבוקר ומכיוון שהוא לא נוסע בחג ובשבת, נעדר מהאימונים בחמישי ששי ושבת. "זו הייתה הפתעה ענקית לכולם שגיא היה בהרכב", סיפר אחד השחקנים. "השחקנים הזרים החדשים שלא יודעים מה זה לא לנסוע בשבת ובחג היו בשוק כשראו שהוא בהרכב".

מאמן הפועל פתח תקוה עידן בר און התייחס להחלטה שלו להעלות את גיא דיין בהרכב, ואמר: "אני אפשרתי לגיא להתאמן בנפרד מהקבוצה בבית שאן, מאחר שערכים לא פחות חשובים מכדורגל. לגיא היה חשוב לעשות את החג בבית עם משפחתו ומכיוון שהוא לא נוסע בראש השנה ובשבת הוא התאמן עם מאמן הכושר אהוד בן שושן בבית שאן, ואני קיבלתי עדכונים מלאים על כך. גיא דיין גם התאמן עם הפועל בית שאן במוצאי שבת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גיא דיין שחקן הפועל פתח תקוה חוגג. ברני ארדוב
"ערכים לא פחות חשובים מכדורגל". גיא דיין חוגג כשכיפה לראשו/ברני ארדוב

בפתח תקוה היו מרוצים מהשתלבותו של הניגרי צ'ימאזי אמבה שיכול לשחק כקשר אחורי ואמש שיחק כבלם. הזר השני סקו קונדה לא שותף ובקבוצה ינצלו את הפגרה כדי להכניס אותו לכושר. גם חסן אבו זייד שכבש את השער זכה למחמאות. לפני המשחק דיברו בקבוצה על כך שאלי גוטמן יעקוב במשחק אחר עמרי אלטמן, אבל בכל מקרה זו לא הייתה הופעה טובה של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully