וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לא חושש מהיחס של האוהדים כלפי"

בבלגיה מדווחים כי הלחץ על מאמן סטנדרד גובר והאוהדים מאבדים סבלנות. לוזון: "הכל הולך קשה העונה, יש בעיה בחדר ההלבשה"

מאמן סטנדרד ליאז', גיא לוזון. GettyImages
האוהדים זועמים. לוזון/GettyImages

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, מד הלחץ אצל גיא לוזון עלה שוב אמש (ראשון), לאחר התיקו המביך של סטנדר ליאז' עם לירסה (2:2). בשבועות האחרונים הצליח לוזון להתרומם מהמשבר שפקד את קבוצתו, אשר ערער מאוד את מעמדו, אך נראה שהתיקו אמש מול המדורגת אחרונה בליגה מגביר שוב את הלחץ. אוהדי סטנדרד, שנמצאת כעת במקום התשיעי בלבד בטבלה, שרקו בוז לשחקנים ולמאמן אמש, ובבלגיה נכתב כי "הם מפנים את הזעם כלפי לוזון".

בבלגיה משוכנעים שהחודש יהיה קריטי עבור לוזון בסטנדרד, חדשות לא מעודדות כל כך עבורו בהתחשב בעובדה שבעונה שעברה, דווקא בחודש אוקטובר החל בקבוצה משבר גדול ובמהלכו לא ניצחה אפילו משחק אחד.

לורן סימאן, נבחרת בלגיה. GettyImages
ביקורת מרומזת? לורן סימאן/GettyImages

"לאוהדים אין סבלנות כלפי? אני לא חושש מזה. אני מוטרד מהקבוצה שלי וזה הכל", אמר לוזון בסיום המשחק. "אני מודה, העונה הזו קשה יותר מכפי שציפינו. שום דבר לא בא בקלות. אולי אנחנו זקוקים לעוד קצת זמן. יש לנו הרבה שחקנים חדשים בסגל שצריכים להסתגל לא רק לקבוצה, אלא בכלל לליגה. יש לנו יותר מדי עליות וירידות, אבל כמו שחזרנו לעצמנו אחרי ההפסד לאוסטנד, נעשה את זה גם הפעם. אם היינו מנצחים את לירסה, לאף אחד לא הייתה בעיה".

בלם סטנדרד לורן סימאן ביקר במרומז את מאמנו, כשאמר ש"יש לנו בעיות טקטיות ומנטליות חמורות. לא כולם נותנים 100 אחוז מעצמם. לא יודע איך לפתור את זה". בתגובה לדברים, לוזון אמר כי "זה נכון, הייתה לנו היום בעיה בגישה של השחקנים בחדר ההלבשה. אבל הבעיה הזו לא הייתה קיימת בשלושת המשחקים הקודמים".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully