וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער שמיני לתמוז, תיקו מביך ללוזון וליאז'

החלוץ הלוהט של פטרולול כבש בפנדל (73) ב-1:3 מול ויטורול, סטנדרד איבדה 0:2 ל-2:2 מול לירסה האחרונה, 90 דק', ניצחון ובישול לעשאהל בן שבת

אבי ריקן שחקן ציריך חוגג שער. AP
ציריך מידרדרת. ריקן/AP

פ.צ ציריך ואבי ריקן פספסו הזדמנות היום (ראשון) הזדמנות לעלות לראשות הטבלה בליגה השוויצרית, לאחר שהפסידו 2:1 ליאנג בויז בקרב צמרת. הקשר הישראלי פתח בהרכב בפעם השישית העונה, השלים 72 דקות והוחלף על ידי פרנסיסקו רודריגז.

הוא ראה רנאטו שטפן מעלה את יאנג בויז ליתרון 0:1 ואת יאסין צי'קאווי הטוניסאי משווה בדקה ה-66, לפני שהוחלף וראה מהספסל את גיום הוארו כובש את שער הניצחון לביתיים בדקה ה-83. ציריך לא מנצחת משחק שני רצוף בליגה, אחרי 0:0 עם אראו במחזור הקודם.

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, סטנדרד ליאז' של גיא לוזון סיימה ב-2:2 ביתי מביך מול לירסה האחרונה במסגרת המחזור התשיעי בליגה הבלגית. המשחק הזה נפתח טוב מבחינת המארחים כשיילה ואן דאם המגן השמאלי כיכב עם צמד כבר במחצית הראשונה (35 ו-45). פייר נגאווה צימק בדקה ה-68, אבל פאבלו לוסאדה הארגנטינאי הורחק בצהוב שני כעבור שש דקות. בדקה ה-82 נותרו גם המארחים בעשרה שחקנים אחרי שכובש הצמד ואן דאם ראה גם הוא צהוב שני וממש בדקה ה-90 הצליח אפוסטולוס ווליוס היווני להשוות, שלוש דקות אחרי שנכנס כמחליף.

טוטו תמוז ממשיך בכושר ההבקעה המצוין שלו וכבש שער ליגה שמיני בשמונה משחקים ב-1:3 של פטרולול אצל ויטורול במסגרת המחזור התשיעי ברומניה. פטרולול פיגרה החל מהדקה ה-39 משער של דאמינוטה, אבל החלוץ הישראלי השווה בפנדל 16 דקות לסיום, אבל גיבור המשחק הזה היה ויקטוראס אסטאפי המחליף שהשלים את המהפך עם צמד (83 ו-90).

* ליאור רפאלוב חזר מפציעה ושיחק 23 דקות כמחליף ב-2:2 של קלאב ברוז בחוץ נגד אוסטנד. ביורן אנגלס הבלם הבלגי כבד צמש לברוז', אבל סיאני ופרננדו חילצו נקודה לאורחים.

* בן שהר פתח בהרכב ווילם וו והוחלף אחרי 59 דקות בהפסד 1:0 לכרונינגן. בעקבות ההפסד, קבוצתו ירדה שלב אחד בטבלה למקום העשירי ויריבתה עקפה אותה בדרך למקום התשיעי.

* רמי גרשון פתח ושיחק 90 דקות ב-1:1 של גנט עם לוקרן. קני סייף נכנס כמחליף בדקה ה-76.

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
לא מפסיק להבקיע. טוטו/GettyImages

שגרירים נוספים

* עידן ויצמן שיחק 90 דקות ב-2:3 הביתי של סימורג על סומגאייט במסגרת הליגה האזרית.

* ניסו קפילוטו לא נכלל בסגל סנט גאלן, שניצחה 1:2 בחוץ את לוצרן.

* גיא אסולין לא נכלל בסגל מאיורקה, שהמשיכה את פתיחת העונה המאכזבת שלה בליגה הספרדית השנייה וסיימה ב-3:3 ביתי מול ברצלונה ב'.

* אחרי שערך את הבכורה במדי קרקירה היוונית, עשאהל בן שבת שמר על מקומו בהרכב ובישל את השער השלישי בניצחון החוץ 2:3 על לבדיאקוס. קרקירה המפתיעה קפצה למקום הרביעי בעקבות הניצחון הזה עם 10 נקודות בחמישה מחזורים.

* אייל גולסה נכנס כמחליף בדקה ה-69 ורשם הופעת בכורה בליגה במשחק בו הביסה פאוק סלוניקי קבוצתו 0:4 את אופי כרתים בליגה היוונית.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי ריקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully