וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבניון היה חשוב להעביר מסר לגוטמן שהוא מצפה לזימון"

במכבי חיפה חגגו את חזרתו הרשמית של הקפטן לליגת העל וסיפרו על רצונו להיות חלק מקמפיין הנבחרת: "הברך שלו לא בריאה לגמרי, אבל אם יוזמן ייצא לנבחרת רק טוב מזה". סטנוייביץ' רמז על שינויים בחלק האחורי, שחקנים: "אנחנו קבוצה התקפית ובדרך הזו ההגנה מאוד חשופה"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

במכבי חיפה חזרו אמש (ראשון) לחייך אחרי עוד ניצחון ליגה באצטדיון החדש של הקבוצה, הפעם 1:3 על הפועל פתח תקוה. עם זאת, לירוקים יש לא מעט סיבות לדאגה. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' סיכם זאת בצורה הטובה בחדר ההלבשה של חיפה בסיום המשחק: "אני מאוד מרוצה מהמחויבות שלכם היום", אמר המאמן לשחקניו. "ביצעתם את כל ההוראות בצורה טובה מאוד, אבל יש לנו עוד הרבה מקום להשתפר עד המשחק הבא". אחריו במצעד המברכים היה זה נשיא המועדון, יעקב שחר, שהחמיא לשחקנים בחדר ההלבשה ובעיקר לחן עזרא, המצטיין במשחק אתמול. "חן הבין שהוא חייב להתבגר השנה", אמרו בחיפה אתמול. "הוא יישר קו עם הרצינות של סטנוייביץ' והשנה נראה שחקן שמשפיע הרבה יותר על הקבוצה מהעונה שעברה".

סטנוייביץ': "כרגע אנו לא מספיק טובים להתמודד עם מכבי ת"א"

מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל פתח תקוה

חן עזרא שחקן מכבי חיפה חוגג. אדריאן הרבשטיין
"יישר קו עם הרצינות של סטנוייביץ'". חן עזרא/אדריאן הרבשטיין

מלבד המחמאות והחיוכים, נראה כי הדאגה העיקרית אתמול בחיפה היא ההגנה שעדיין סובלת מחוסר יציבות. סטנוייביץ' השתדל לא לרמוס את שחקני ההגנה שלו במסיבת העיתונאים אתמול, אך יותר מרמז כי עד למשחק הליגה הבא שיהיה רק בעוד קרוב לשלושה שבועות ייתכן שיהיו שינויים במצבת השחקנים בחלק האחורי. מתן אוחיון ואוראל דגני כרגע מועמדים להרכב מול מכבי תל אביב, אך כדי שהם יפתחו במשחק העונה הראשון בין שני המועדונים הם יצטרכו להוכיח יכולת גבוהה באימונים עד המשחק המדובר. חשוב לציין, כי לא כל שחקני הקבוצה מסכמים עם המאמן הירוק לגבי משחק ההגנה הגרוע. "אנחנו קבוצה מאוד התקפית", אמר אחד השחקנים. "זה הקו של המאמן. ובדרך הזו ההגנה מאוד חשופה. אם נמשיך ככה אז ההגנה שלנו תמיד תהיה פגיעה". שחקני הקבוצה יקבלו ביום רביעי ארבעה ימי מנוחה ויחזרו ביום ראשון לאימונים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
חסן אבו זייד שחקן הפועל פתח תקוה כובש מול מכבי חיפה, מאחוריו דקל קינן. אדריאן הרבשטיין
יהיו שינויים בחלק האחורי. חסן אבו זייד כובש, מאחוריו דקל קינן/אדריאן הרבשטיין

עם כל הכבוד למשחק ולניצחון הירוק, הסיפור אמש בסמי עופר הייתה חזרתו הרשמית של הקפטן, יוסי בניון, לליגת העל. חבריו לקבוצה סיפרו אחרי המשחק כי לא הבחינו באיזו התרגשות מיוחדת אצל בניון לפני העלייה לדשא. "יוסי שיחק באצטדיונים הכי גדולים ומפוארים בעולם" אמר אחד השחקנים. "ככה שזה יהיה מצחיק לדבר על התרגשות מצידו. אבל רואים שהוא מתרגש מהאהבה שהקהל נותן לו".

עם זאת, בחיפה יותר מרמזו כי הופעת הבכורה של הקפטן הייתה בעיקר בגלל הרצון העז של הקשר להיות מוזמן לנבחרת. "יוסי מחכה לזימון לנבחרת יותר משחקנים שלא הוזמנו אף פעם", סיפר אחד מחבריו לקבוצה. "הברך שלו עדיין לא בריאה לגמרי אבל היה לו חשוב להעביר מסר לאלי גוטמן שהוא פה ומצפה לזימון. גוטמן יעשה טוב שיזמין אותו. הוא כל כך רוצה להיות חלק מזה שרק טוב ייצא לנבחרת מזה, גם אם הוא גוטמן יחליט לא לתת לו דקות בסופו של דבר". גם בניון עצמו התייחס לסוגיה זו לאחר המשחק וציין שהוא ישמח להיות חלק מהנבחרת וכשהדברים תלויים בגוטמן ובהחלטה שלו בלבד.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"רואים שהוא מתרגש מהאהבה שהקהל נותן לו". בניון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully