וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "כרגע אנו לא מספיק טובים להתמודד עם מכבי תל אביב"

מאמן מכבי חיפה לא התלהב מהניצחון: "יש לנו הרבה עליות וירידות". יוסי בניון: "אני לא המנהיג, יש לנו כמה מנהיגים"

one

מכבי חיפה חזרה לנצח: הקבוצה של אלכסנדר סטנוייביץ', שהובכה עם הפסד מול בית"ר ירושלים במחזור הקודם, גברה הערב (ראשון) על הפועל פתח תקוה החלשה 1:3 באצטדיון 'סמי עופר' ונצמדה לצמרת הגבוהה. המשחק הזה עמד בסימן חזרתו של יוסי בניון, שרשם הופעת בכורה בהרכב בליגה ושיחק 59 דקות. הפתיחה הייתה מהממת כשהאורחים עלו ליתרון מפתיע מאוד משער של חסן אבו זייד (5) אחרי טעות קשה של קינן, אבל חן עזרא הרגיע עם שער נפלא (25) מבישול של תורג'מן, שבעצמו השלים את המהפך (30). בדקה ה-81 עזרא בישל את השלישי לעמאשה, שעלה מהספסל ומיד נגח את השלישי.

לא בפעם הראשונה באצטדיון "סמי עופר", לפני המשחק כמה מאות אוהדים נתקעו בחוץ לאחר שריקת הפתיחה. בחיפה טוענים שהעיכוב בכניסה נוצר בגלל ההגעה הסמוכה של האוהדים לשעת הפתיחה, דבר שיצר עומס על הכניסות ושבדקה הראשונה כ-1,300 אוהדים היו מחוץ לאצטדיון, אבל אחרי ארבע דקות כולם כבר נכנסו. במחזור הבא מצפה לירוקים משחק עונה של ממש מול האלופה מכבי תל אביב. הפועל פתח תקוה תנסה להשיג נקודות ראשונות מול הפועל עכו.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חזר לחייך, אבל לא יוצר ציפיות. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

אלכסנדר סטנוייביץ' נשם לרווחה אחרי המשחק: "לא היה משחק קל. זה לא קל אחרי המשחק נגד ירושלים. התמודדנו טוב עם השער המוקדם שספגנו. לא היינו מספיק טובים מבחינה הגנתית, אבל אני מרוצה מהאופי שהראינו. הגענו להרבה מצבים, אבל יש לנו הרבה שחקנים שחוזרים מפציעות והגיעו מאוחר. כרגע אנחנו לא מספיק טובים כדי להתמודד עם מכבי תל אביב. יש לנו יותר מדי עליות וירידות ואנחנו צריכים להשתפר. אני מאמן חדש כאן וייקח לי עוד זמן עד שמכבי חיפה תוכל להתמודד על אליפות עם מכבי תל אביב".

על הקאמבק של בניון: "יוסי שיחק רק לאחר אימון אחד או שניים, ואני מרוצה ממנו כי הוא הראה מנהיגות ואופי".

קפטן הירוקים יוסי בניון אמר בסיום: "ראית את האווירה, את הקהל ואת כל האהבה שמרעיפים עלי. עשיתי רק שני אימונים, אבל היה לי חשוב לשחק. אני שמח שניצחנו וזה הכי חשוב. אני לא המנהיג של מכבי חיפה, יש כמה מנהיגים. ראיתי מה זה קפטן כששיחקתי עם סטיבן ג'רארד, שהיה מנהיג שקט. הוא לא צעק על שחקנים, רק עודד".

על מצבו הבריאותי אמר בניון: "יחסית הרגשתי בסדר, שיחקתי עם מגן ברך שהגביל אותי מעט. צריך להמשיך להתאמן, ומבחינת כושר אני מסוגל להרבה יותר. אני בטוח שאשתפר ככל שהזמן יעבור".

על מצב הקבוצה אחרי ההפסד הראשון במחזור שעבר 1:0 לבית"ר ירושלים: "אחרי טדי היינו מאוכזבים, לא ציפינו להפסיד. האווירה בטדי הייתה מדהימה ולא הצגנו את היכולת שיכולנו להציג. פתחנו לא טוב היום, אבל הגבנו מהר. המשחק נגד מכבי תל אביב הוא בסך הכל עוד משחק. גם אם ננצח, עוד לא זכינו באליפות ואם נפסיד, זה לא אומר שאיבדנו סיכוי לאליפות".

על האווירה באצטדיון החדש אמר הקפטן: "זה מזכיר את האווירה באנגליה. אנחנו צריכים להמשיך לנצח ואז הקהל ימשיך להגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
יחפש את הנקודות הראשונות במקום אחר. בר און/אדריאן הרבשטיין

עידן בר און המאמן בצד השני לא ניסה לתרץ: "היו רגעים לא רעים במשחק. הסתכלנו למכבי חיפה בלבן של העיניים, אבל יש פערי איכות וראו את ההבדלים. הגרלת המשחקים לא הייתה פשוטה, מול רעננה, באר שבע ומכבי חיפה. יש לנו מרתון ארוך והפועל פתח תקוה תהיה קבוצה טובה. שני השחקנים שהצטרפו הם מצוינים, אגרסיבים. אני מרוצה מהם מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully