וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי בפסגה בזכות ניצחון שישי ברציפות

הקבוצה של ביילסה גברה 1:2 על סנט אטיין וחזרה למקום הראשון, בו הייתה בורדו שניצחה 1:2 בראן. תיקו לשכטר ונאנט

שחקני מארסיי חוגגים עם ג'יאנלי אימבולה. AP
כרגיל: שחקני מארסיי חוגגים, אבל מרסלו ביילסה בשלו/AP

המחזור השמיני בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם משחק הצמרת בו ניצחה מארסיי 1:2 את סנט אטיין ושמרה על המקום הראשון. בורדו עם שתי נקודות פחות אחרי 1:2 דרמטי על ראן עם שער בתוספת הזמן. נאנט ואיתי שכטר סיימו ב-1:1 ביתי מול ליון והעולות לאנס וקון נפרדו ב-0:0.

דוריה שחקן מארסיי. AP
נכלל לראשונה בסגל מארסיי. דוריה/AP

מארסיי - סנט אטיין 1:2

הקבוצה של מרסלו ביילסה המשיכה בדהירה שלה ורשמה ניצחון שישי ברציפות בדרך חזרה לפסגה. אנדרה פייר ג'יניאק שבת מהבקעה הפעם, אבל למארסיי לא חסרים כלים התקפיים במערך הדורסני שלה. הקשר האחורי ג'יאנלי אימבולה סובב נהדר מ-20 מטרים והכניע את סטפן רופייה כבר בדקה השביעית. מארסיי המשיכה לתקוף ובדקה ה-28 הכין אנדרה איוו לדימיטרי פאייה את השני. סנט אטיין חזרה לעניינים בדקה ה-53 כשהצעיר אלן סן מקסימן בישל מצד ימין למגן השמאלי ג'ונתן בריסון שירה פנימה, אבל לא תרגמה את הלחץ בדקות הסיום לשוויון. מארסיי עם 19 נקודות בראש הטבלה, סנט אטיין ירדה למקום השישי עם 14 והפסד שני העונה. על הספסל של מארסיי ישב לראשונה בלם הרכש דוריה, אותו ביילסה כלל לא רצה אבל ההנהלה בכל זאת החתימה.

אנדרה פייר ג'יניאק פתח בסערה את העונה במארסיי וענה למבקרים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ונתן בריסון שחקן סנט אטיין. AP
צימק עבור סנט אטיין. ג'ונתן בריסון/AP

בורדו - ראן 1:2

הקבוצה של ווילי סניול הפעילה מעט לחץ עם מארסיי כשעלתה לכמה שעות לפסגה. גיבור המשחק היה הקיצוני הצעיר תומא טורה, שפתח בסך הכול בפעם השנייה בהרכב. טורה בן ה-20 עבר שני שחקנים כדי לבשל למחליף ווהבי חאזרי בדקה ה-73, חביב חביבו איזן מול שער חשוף בחלוף שבע דקות, אבל שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הכריע טורה את המשחק עם בעיטה מסובבת לחיבורים. שער בכורה דרמטי וניצחון חמישי העונה לבורדו. ראן עם הפסד שלישי ברציפות.

נאנט - ליון 1:1

איתי שכטר חזר להרכב המארחים, שנמנעו הפעם מהפסד ביתי לליון. האורחת חיכתה עד לדקה ה-51 כדי להגיע למצב הממשי הראשון שלה וגם מצאה כך את הרשת, כשאלכסנדר לקאזט הרים כדור חופשי לראשו של הבלם בקארי קונה וזה הכניע את רמי ריו. שכטר רשם החמצה אחת גדולה ופינה את מקומו בדקה ה-58, אבל נאנט חזרה בלעדיו עם פנדל מדויק של ז'ורדן ורטו בדקה ה-73. אחרי חמישה פנדלים מוחמצים בעונה שעברה, כולל החטאה אחת של שכטר, נאנט כבשה מהנקודה הלבנה בליג 1 לראשונה מאז מאי 2009.

לאנס - קון 0:0

שחקן נאנט, איתי שכטר. GettyImages
חזר להרכב והיה שותף לנקודה. איתי שכטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully