וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוייר: "קראמר ביקש ממני לעמוד בשער בגמר המונדיאל"

שחקני באיירן התבדחו על זעזוע המוח של חברם לנבחרת. השוער 'סיפר' על פגיעת הראש של הקשר במשחק נגד ארגנטינה. מולר: "הוא קרא לי גרד ובירך אותי על 1974"

שחקן נבחרת גרמניה כריסטוף קראמר לאחר שקיבל זעזוע מוח בגמר גביע העולם. AP
קראמר אחרי המכה/AP

שלושת שחקני באיירן מינכן, פיליפ להאם, מנואל נוייר ותומאס מולר, סיפרו לתכנית טלוויזיה מקומית על הדברים שאמר להם, לכאורה, חברם לנבחרת גרמניה, כריסטוף קראמר, בגמר המונדיאל אחרי שנפצע. כזכור, הקשר בן ה-23 מבורוסיה מנשנגלדבאך נפגע בראשו בדקה ה-17, חזר לשחק והוחלף רק אחרי רבע שעה. הדברים נאמרו במסגרת תוכנית הומוריסטית.

מולר למשל, סיפר שקראמר פנה אליו בשם "גרד" (גרד מולר, שחקן העבר של הנבחרת) ובירך אותו על הזכייה במונדיאל 1974. החלוץ הוסיף: "כשהקהל היה רועש, הוא אמר לי 'יש פה אווירה מעולה באצטדיון הרוהר'". נוייר הוסיף ואמר שהקשר אמר לו: "הי מאנו, תן לי להיכנס לשחק בשער".

כזכור, בבלק אאוט של קראמר נתקל גם השופט ניקולה ריצולי, שבזמן אמת הגיב, כמובן, ברצינות תהומית לאירוע. "הוא שאל אותי האם זה גמר גביע העולם", חשף השופט כמה ימים לאחר המשחק, "הייתי בטוח שהוא צוחק, אבל הוא אמר שהוא פשוט חייב לדעת, כי הוא לא זוכר כלום. אמרתי לו שזה הגמר והוא ענה 'תודה' והמשיך לשחק. הלכתי מיד לבסטיאן שווינשטייגר והוריתי לו שיידאג שקראמר יוחלף".

ריצולי גם סיפר שעם סיום המשחק, קראמר ניגש אליו והודה לו על כך שדאג שיוחלף, כדי לא להחמיר את מצבו. אלא שזה ממש לא אמור להיות תפקידו של השופט, שכמו השחקנים עצמם, נתון ללהט המשחק. קראמר, שהיה על המגרש כעשר דקות נוספות עד החילוף, אמר: "אני לא זוכר הרבה מהמשחק. אין לי מושג בכלל מה קרה במהלך המחצית הראשונה. אחרי המשחק, הייתי בטוח שהוחלפתי מיד כאשר ספגתי את המכה. אני לא זוכר שחזרתי למגרש ואני לא יודע איך הגעתי לחדר ההלבשה אחרי החילוף. בראש שלי, המשחק מתחיל במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully