וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן: "ארבע-חמש קבוצות תאבקנה על האליפות"

28.9.2014 / 10:20

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק החוץ המסקרן נגד הפועל באר שבע (שני, 20:50, ערוץ 1). פאקו: "יש כמה קבוצות שיקשו עלינו העונה". על בן בסט: "אני מניח שכל מי שלא משחק, לא מרוצה. חיבקתי אותו כי הרגשתי שזה מה שהוא צריך באותו רגע"

צילום: קובי אליהו, עריכה: יאיר דניאל

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות שלה למשחק החוץ המסקרן נגד הפועל באר שבע, מחר באצטדיון וסרמיל (שני, 20:50, ערוץ 1). הצהובים דרוכים לקראת ההתמודדות עם הקבוצה שקראה עליהם תיגר במהלך חלק ניכר מהעונה שעברה, ורוצים להשיג ניצחון שלישי משלושה משחקים.

המאמן פאקו אייסטרן התייצב למסיבת העיתונאים היום ביחד עם הקשר ניקולה מיטרוביץ' ואמר: "אני מצפה מהקבוצה לשחק טוב יותר מהמשחק הקודם. באר שבע קבוצה חזקה. יש להם משחק מעבר טוב ואנחנו מקווים שנהיה חזקים מספיק כדי למנוע מהם לכבוש במצבים נייחים".

המאמן הוסיף: "יכול להיות שהמבנה קצת ישתנה לאורך העונה, אבל הסגנון שלנו לא ישתנה נגד שום יריבה. תמיד נרצה ליזום, תמיד נרצה להגיע לחצי של היריבה עם הרבה שחקנים, זה מה שתראו ממכבי כל העונה".

על הליגה הישראלית, אמר הבאסקי: "יש שלוש-ארבע קבוצות חזקות יותר מהאחרות והן יכולות להקשות עלינו. אני מאמין שמאבק האליפות יהיה בין ארבע-חמש קבוצות".

שחקן מכבי תל אביב, ניקולה מיטרוביץ'. קובי אליהו
"העבודה שלי פשוטה - להראות שמקומי בקבוצה". מיטרוביץ'/קובי אליהו

המאמן נשאל על כך שעדן בן בסט לא שותף בשני המשחקים האחרונים, והשיב: "הוא כנראה לא היה מרוצה מכך, גם ברק בדש כנראה לא היה מרוצה. הרבה השחקנים לא מרוצים שהם לא בהרכב או בסגל, אבל אי אפשר לחשוב על כולם. כל אחד יקבל את ההזדמנות שלו העונה גם עדן. העונה ארוכה. למה חיבקתי אותו אחרי המשחק האחרון? יש שחקנים שצריך לצעור עליהם ויש שחקנים שצריכים לחבק. ראיתי שהוא היה זקוק לחיבוק ואמרתי לו שהוא עוד ישחק".

על החזרתו של ניקולה מיטרוביץ' לסגל, אמר פאקו: "הוא הראה בשנה שעברה שהוא שחקן טוב שצריך לשחק. הוא לא היה בתכניות של המאמן הקודם, אבל אחרי כל כך הרבה משחקים שהוא שיחק בעונה שעברה, כולם יודעים למה הוא בתכניות שלי. בדרך כלל בתוך שבוע אתה רואה אם שחקן הוא טוב או לא. ראיתי משחקים של מכבי מהעונה שעברה ובכלל לא היה ספק שהוא צריך להיות בקבוצה".

מיטרוביץ' עצמו סיפר: "המועדון החליט שאני לא בתכניות והתאמתני לבד. העבודה שלי פשוטה - להראות שמקומי בקבוצה. המאמן התחלף והוא החזיר אותי. באר שבע? מה שהיה כתוב בתקשורת היה שונה ממה שקרה באמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מכבי תל אביב, טל בן חיים, ברק יצחקי. קובי אליהו
בן חיים ויצחקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully