וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי ערך אימון מלא לראשונה

27.9.2014 / 20:13

חלוץ מכבי תל אביב מתקרב לקאמבק ואף כבש באימון וזכה למחיאות כפיים מהשחקנים. פאקו טרם פרסם את הסגל למשחק בבאר שבע

one

שבעה חודשים לאחר שנפצע בברכו וקרע את הרצועה הצולבת לפני משחק הליגה האירופית מול פ.צ. באזל, ברק יצחקי ערך הערב (שבת) לראשונה אימון מלא עם מכבי תל אביב והוא מתקרב לקאמבק. בסיום האימון, יצחקי אפילו כבש שער וזכה למחיאות כפיים משאר השחקנים.

הפציעה בבאזל הייתה הפעם השנייה בה יצחקי סובל מקרע ברצועה הצולבת, לאחר שספג פגיעה דומה גם לפני ארבע שנים במחזור הפתיחה של העונה מול מכבי חיפה. הוא יצטרף בקרוב למצבת החלוצים של מכבי תל אביב, שגם כך נהנית מעודף של שחקנים שמתחרים על העמדה.

בקבוצה היו מאוד מרוצים מקצב ההחלמה של יצחקי ומהאופן בו השחקן טיפל בעצמו במהלך החודשים האחרונים. ההערכות הפסימיות תחילה היו שהוא יחזור רק לקראת נובמבר, אבל העובדה שזו הייתה כאמור פציעה דומה לזו שסבל ממנה בעבר, סייעה לשחקן בהתמודדות עם המצב ובהליך השיקום.

שחקני מכבי תל אביב ממשיכים להיות במתח לקראת פרסום 18 השחקנים שיתלבשו למשחק החוץ מול הפועל באר שבע ביום שני הקרוב. אחד הנפגעים הגדולים ביותר מההחלטות של פאקו בתקופה האחרונה הוא החלוץ ברק בדש, שנותר מחוץ לסגל בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה וכעת מעניין יהיה לראות האם הוא יכלל בסגל לווסרמיל.

מאמן השוערים שורה אובארוב ייצא הלילה לקייב וישתתף מחר במשחק הוקרה לזכרו של אנדריי באל שהלך לעולמו לאחרונה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ברק יצחקי מכבי תל אביב. קובי אליהו
חדשות טובות. יצחקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully