וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס סאשה: "בהחלט נוכל להתמודד עם הגדולות"

בהפועל תל אביב העלו את רף הציפיות אחרי הניצחון על הפועל חיפה, הברזילאי שכבש שער בכורה העונה: "יש לנו קבוצה טובה, עם עבודה קשה הכול יהיה אפשרי". בקבוצה הביעו פליאה ממצבו הגופני של חלוץ הרכש גאל אטוק, שסובל מעודף משקל של 6-7 ק"ג ולא נמצא בכושר משחק

one

הפועל תל אביב הצליחה להתאושש אתמול (שבת) בצורה נפלאה משני ההפסדים שספגה בשבוע שעבר בליגה וברבע גמר גביע הטוטו, עם 0:3 חלק על הפועל חיפה החלשה. למרות שהציגו הרכב צעיר מאוד, הציגו האדומים את משחקם הטוב ביותר מתחילת העונה, בניצוחו של גילי ורמוט, שכבש, בישל, הפגין המון מנהיגות בקישור, ואותת למאמן הנבחרת אלי גוטמן שהוא מוכן ומזומן לקראת צמד משחקי הנבחרת נגד קפריסין ואנדורה.

אסי דומב נאלץ להסתדר ללא הקפטן המורחק שי אבוטבול ושלומי אזולאי שלא הצליח להתאושש ממתיחה במפשעה, והשאיר מחוץ לסגל גם את צמד שחקני הרכש שהגיעו בשבוע שעבר, הקשר משה אוחיון והחלוץ הקמרוני גאל אטוק, לאחר שבצוות המקצועי הוחלט כי הם עדיין לא בכושר משחק והכוונה לשלבם בהדרגה אחרי הפגרה. לגבי אטוק אמרו בקבוצה כי הוא סובל מעודף משקל של 6-7 ק"ג, והביעו פליאה על מצבו הגופני.

צפו: הפועל תל אביב הביסה 0:3 את הפועל חיפה

גילי ורמוט בסיום: "שיחקנו מצוין במתפרצות"

שובל גוזלן שחקן הפועל תל אביב (שמאל). ברני ארדוב
התאוששות מרשימה של הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"זה היה שער טוב וחשוב, כי הובלנו 0:2 והפועל חיפה ניסו לצמק ולחזור למשחק", אמר בסיום הקשר לוקאס סאשה, שכבש את שערו הראשון העונה. "אנחנו רק בתחילת העונה, אבל אני בהחלט מסכים שזה היה המשחק הטוב שלנו העונה, תמיד כיף לנצח 0:3. שיחקנו יחד ואני חושב שצעד אחר צעד, אנחנו נהיה טובים יותר".

הקשר ניסה להסביר מה עבד הפעם, בניגוד לתבוסה בקרית שמונה בשבוע שעבר: "אני לא חושב ששיחקנו רע בקרית שמונה, עשינו כמה טעויות של בודדים ולכן הפסדנו. אבל זה הכדורגל, כל שבוע, שונה לגמרי מהשבוע הקודם. יש לנו את כל הכלים לעשות עונה טובה. יש לנו קבוצה צעירה, אבל עם שחקנים טובים ומוכשרים. אני מקווה שלא יהיו שוב עליות וירידות, אלא בעיקר עליות".

לוקאס נשאל לגבי מטרות הקבוצה והאם האדומים יוכלו להתמודד כשווים עם הגדולות של הליגה והשיב: "כמובן שכולם תמיד חולמים על אליפות, אבל המטרה שלנו היא להשיג את הכרטיס לאירופה. בכדורגל הכל אפשרי, לעולם אל תאמר לעולם לא. נצטרך להמשיך לעבוד קשה ולהמשיך לחלום. חלומות הם בחינם. אני בהחלט חושב שנוכל להתמודד עם הקבוצות הגדולות, יש לנו קבוצה טובה, כמו שלהן יש, ועם עבודה קשה הכול יהיה אפשרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שגיב יחזקאל (מימין) עם לוקאס סאשה שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"המטרה שלנו היא להשיג את הכרטיס לאירופה". לוקאס סאשה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully