וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומב: "באתי חולה למשחק, תודה לשחקנים על התרופה"

מאמן הפועל תל אביב חגג אחרי הניצחון על הפועל חיפה. ורמוט: "שיחקנו מצוין במתפרצות". עטר: "הגיע לנו להפסיד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הרבה לחץ השתחרר הערב (שבת) בהפועל תל אביב. אחרי היכולת הלא טובה בגביע הטוטו והתבוסה מול קרית שמונה בליגה, הקבוצה של אסי דומב התפוצצה בבלומפילד עם 0:3 גדול על הפועל חיפה. גילי ורמוט חגג עם שער נהדר ושני בישולים לגוזלן וסאשה ולא השאיר שום סיכוי ליריבה שנראה מפורקת מהפתיחה ואם לא מזל והחמצות משוועות של גוזלן, יכלה לספוג גם הרבה יותר.

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הגיע חולה וראה ניצחון. דומב/ברני ארדוב

אסי דומב סיכם את הניצחון: "שיחקנו טוב, הגענו להמון מצבים, התחבר לנו. גם במשחקים פחות טובים הייתה לנו התחלה טובה והחמצות, לא ידענו לנצל מצבים ואז נקלענו לפיגור והיה קשה לחזור. היום הובלנו, לא התייאשנו, ידענו לנצל מצבים".

דומב הוסיף: "באתי חולה למשחק, התרופה הכי טובה זה ניצחון ותודה לחבר'ה על התרופה. יש לנו שחקני בית ושחקנים צעירים מאוד מוכשרים, זה כיף שיש חבר'ה צעירים, נמרצים ומוכשרים לצד כאלה שצריכים להוליך אותם ולהפוך אותם לשחקנים הבאים של הפועל תל אביב. יהיה תהליך מלווה בעליות וירידות אבל יש לנו סבלנות, לקהל יש סבלנות והוא רואה שאנחנו משלבים את הצעירים".

גילי ורמוט, כוכב הניצחון סיכם: "יכולתי לוותר על שלושה איבודי כדור ולהבקיע עוד גול, אבל זה היה משחק טוב שלי. החזקנו פחות את הכדור כי תכננו לעקוץ במתפרצות וזה הלך מעולה. אנחנו צריכים להיות יותר 'גרזנים' ולחזור לעמדות, אבל מבחינת המתפרצות שיחקנו מצוין. אני בסך הכול בן 29 וכבר הכי ותיק, חטפתי 'כאפה' מזה. כל שחקן רוצה להיות בנבחרת, זה הדובדבן, זה החלום, אני בגיל וזה הזמן שלי, אני יודע שעוד שני קמפיינים אפספס את ההזדמנות שלי".


ראובן עטר, שראה את קבוצתו מובסת לא ניסה לתרץ: "ללא ספק היה משחק חלש שלנו. הסתיים 3:0, היה יכול להיות יותר. זו לא הפועל חיפה שניצחה ארבעה משחקים ברציפות בגביע הטוטו, לא מבחינה אישית ולא מבחינה קבוצתית. רצף הניצחונות הזה לא עשה לנו טוב בליגה. נראינו לא טוב, והפועל תל אביב ניצחה בצדק".

"יש לנו שלושה שבועות להתכונן עד המחזור הבא, ונעבוד קשה. ברור שלא לזה פיללנו, אבל נעבוד קשה ואני מקווה שניראה לפחות כמו שנראינו בגביע הטוטו. היו היום אולי שני שחקנים שהשביעו את רצוני מבחינת הרצון והיכולת: לירן סרדל ויובל שבתאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully