וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער גרנאדה לבראבו: "התערבות על מי סופג פחות"

רוברטו פרננדס פנה לשוער בארסה לפני המפגש בין הקבוצות (ש', 19:00) והציע: "מי שחוטף יותר, תורם 100 כפפות". לפני שמונה חודשים הוא הפסיד בקושי בהתערבות עם רונאלדו

קלאודיו בראבו שוער ברצלונה. רויטרס
מי ינצח בהתערבות? בראבו דרוך/רויטרס

בעונה שעברה, ב-25 בינואר, הגיעה גרנאדה למשחק חוץ קשה, הכי קשה שיש, בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל מדריד. העובדה הזו לא הפחידה את רוברטו פרננדס, שוערה של גרנאדה והוא הציע התערבות מעניינת.

פרננדס שלח אז מסר לכריסטיאנו רונאלדו לפיו אם הסופרסטאר הפורטוגלי של ריאל יצליח להכניע אותו, השוער יתרום 500 כפפות לשוערים צעירים שרשומים באתר ספרדי שנקרא "Soloporteros" ("רק שוערים"). לצערו של השוער הוותיק, אחרי כמה הצלות נהדרות, בדקה ה-56 הוא ספג מרונאלדו ונאלץ לשלם. אחרי אותו משחק אמר פרננדס: "בהתערבות הזו הפסדתי, בבאה אנצח".

אז עכשיו מגיעה "הבאה" והיא לא נראית הרבה יותר קלה. ממש לא. גרנאדה, שהשיגה שמונה נקודות בחמשת המחזורים הראשונים, תתארח מחר (19:00) בקאמפ נואו אצל סגנית האלופה ברצלונה, שעוד לא הוציאה כדור מהרשת העונה. הפעם פנה פרננדס לשוער הצ'ילאני של בארסה, קלאודיו בראבו והציע: מי שסופג יותר שערים מחר יידרש לתרום 100 כפפות לאותו אתר מדובר. בראבו הסכים לאתגר והשניים ינסו לשמור על רשת נקייה מחר, עבור הקבוצות שלהם ועבור האינטרס האישי. יהיה מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully