וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל-ריאל 2:0, ברצלונה-גרנאדה 0:6

שלושער של ניימאר וצמד ושני בישולים של מסי סידרו לקטלאנים ניצחון. רונאלדו כבש, 0:2 של הבלאנקוס. אתלטיקו - סביליה 0:4

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
ממשיך לשבור שיאים. כריסטיאנו רונאלדו/AP

ברצלונה שמרה הערב (שבת) על מאזן נקי מספיגות כשדרסה את גרנאדה 0:6 עם שלושער של ניימאר וצמד ושני בישולים של ליאונל מסי. לפני כן, כריסטיאנו רונאלדו המשיך בכושר ההבקעה הנהדר שלו והוביל את ריאל מדריד לניצחון 0:2 בוויאריאל. בהמשך, עלתה אתלטיקו מדריד למקום השני עם 0:4 קליל במיוחד על סביליה.

ניימאר שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
חגג שלושער. ניימאר/GettyImages, David Ramos

ברצלונה - גרנאדה 0:6

יום לפני ההגעה של גרנאדה לקאמפ נואו, הציע השוער רוברטו לקולגה קלאודיו בראבו להתערב. "מי שסופג יותר, תורם 100 כפפות", הודיע השוער האורח. הצ'יליאני של ברצלונה הסכים כמובן, וכבר במחצית יכול היה לחגוג ניצחון בהתערבות ובמשחק כולו, אותו סיים שוב ללא אף כדור ברשת. כן, הקטלאנים עדיין לא ספגו העונה בשישה מחזורים, וכשההתקפה עובדת כמו מכונה, בניגוד למשחק במלאגה, אז הכול נראה קל. לואיס אנריקה המשיך עם הרוטציה ואף העניק לראשונה העונה בליגה את חולצת ההרכב לצ'אבי. הקשר הוותיק ניהל את העניינים במרכז המגרש, כשניימאר הפך לסקורר העיקרי עם שלושער (26, 45 ו-66) שהעלה את מאזנו לשישה שערים העונה. איבן ראקיטיץ' כבש בתווך מאסיסט נהדר של מסי, שבישל עוד אחד לניימאר, כבש את שער הליגה ה-400 בקריירה והשלים צמד כדי להתקרב עד כדי שלושה שערים מהשיא של טלמו סארה, מלך השערים של כל הזמנים בליגה הספרדית (251). ברצלונה עם 16 נקודות ועדיין עם רשת נקייה העונה.

מהלך המשחק

דקה 7: כמה קרוב לשער מפתיע של גרנאדה. כדור רוחב של פולקייה מצד שמאל הגיע לאל עראבי, שנעצר פעם אחת אצל מתיו ובפעם השנייה, כשהוא על הדשא, בעט בימין כדור שליטף את המשקוף ויצא החוצה.

דקה 10: החמצה מוזרה של מוניר, שמשני מטרים פגע לא טוב בכדור שהעביר מתיו ומול שער ריק הצליח לשלוח איכשהו את הכדור היישר לידיו של רוברטו.

דקה 13: כדור מצד שמאל של אדריאנו מצא את מסי שהרשית, אבל השער נפסל בגלל נבדל גבולי למדי.

דקה 26: גול! טעות קשה של יוסטה עלתה לגרנאדה ביוקר. המגן נבהל מהלחץ של ראקיטיץ' ומסר בטעות לניימאר, שהצליח ליצור לעצמו מצב ובעט כדור שפגע בבאבין וחלף מעל רוברטו אל הרשת. 0:1 לברצלונה.

דקה 43: גול! מבצע נפלא של מסי בצד ימין. הארגנטינאי עבר שני שחקנים והגביה בימין לרחבה, לשם נכנס ראקיטיץ' שנגח מצוין פנימה. שער שני לרכש הקרואטי, 0:2 לברצלונה.

דקה 45: גול! מסי שלח כדור עומק למוניר שנעצר אצל רוברטו, אבל ניימאר היה על הריבאונד והרשית בקלות. צמד לברזילאי, 0:3 קל לברצלונה במחצית.

דקה 56: צ'אבי סובב כדור חופשי שנראה בדרך אל הרשת, אבל רוברטו הצליח להדוף ממש על הקו.

דקה 58: מסי שוב עם פרגון נהדר, הפעם למוניר, שהחמיץ באחד על אחד מול רוברטו ובעט החוצה.

דקה 62: גול! תורו של מסי למצוא את הרשת. צ'אבי שלח כדור ארוך לדני אלבס שהגביה מהאוויר לראשו של מסי, שמקרוב נגח פנימה. יופי של מהלך קבוצתי, שער רביעי לארגנטינאי בליגה, 0:4 לברצלונה.

* מסי עם שער 400 בקריירה המקצוענית, בכל המסגרות. זהו גם שער ראשון שלו בראש אחרי שנה (מאז ה-24 בספטמבר 2013 נגד ריאל סוסיאדד).

דקה 66: גול! עוד מבצע קבוצתי של ברצלונה. אדריאנו מסר לצ'אבי שהכניס לרחבה למסי. הארגנטינאי העביר לניימאר וזה השלים שלושער אישי. 0:5 לברצלונה.

* ניימאר הוא הברזילאי הראשון מאז ריבאלדו (2001) שכבש שלושער בליגה עבור ברצלונה.

דקה 82: גול! ההתעללות נמשכת. מסי חטף כדור ממוריו ודהר כל הדרך לשערו השני במשחק. חסרים לארגנטינאי עוד שלושה שערים כדי להשתוות לשיאן כל הזמנים בליגה, טלמו סארה. 0:6 לברצלונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
נהנה מבישול של מסי ורץ להודות. איבן ראקיטיץ'/GettyImages

ויאריאל - ריאל מדריד 2:0

כריסטיאנו רונאלדו כבש בכל משחקי הליגה שלו העונה. כריסטיאנו רונאלדו כבש בכל ביקוריו הקודמים במדריגל. מישהו חשב שהפעם זה יהיה שונה? הכוכב הפורטוגלי אמנם הסתפק בגול אחד אחרי השלושער לרשת לה קורוניה והרביעייה מול אלצ'ה, אבל חגג שער ליגה 10 בחמישה משחקי ליגה בלבד העונה ושישי בחמישה ביקורים במגרשה של ויאריאל. המארחת הנלהבת, הייתה בעניינים ויצרה לא מעט מצבים, אך לא יכלה לקטלניות של אלופת אירופה. לוקה מודריץ' שבר את הקרח בדקה ה-32, רונאלדו נהנה מבישול נפלא של קארים בנזמה בדקה ה-40 ואיקר קסיאס שמר על שער נקי אחרי חמישה משחקים שריאל לא השכילה לעשות זאת. ניצחון שלישי ברציפות לקרלו אנצ'לוטי, במגרש בו קבוצתו השיגה רק נקודה בשנתיים הקודמות.

דקה 5: ראמוס מצא את הרשת אחרי כדור קרן, אבל נעזר בידו כדי להשתלט על הכדור ולכן השער נפסל.

דקה 17: הקמפיין של אוהדי מנצ'סטר יונייטד נמשך, עם מטוס בשמים מעל לאצטדיון שנשא את הכיתוב "רונאלדו חזור הביתה".

דקה 28: וייטו הפעלתן עבר בין וראן לראמוס, אבל בעט בימין גבוה מעל השער. מיד לאחר מכן, בעוד התקפה יפה, מריו בעט לידיו של קסיאס.

דקה 32: גול! הנה הפיצוח של הבלאנקוס. קרוס מסר למודריץ', שמ-20 מטרים, מהמקום, הניף את רגל ימין ובעט שמאלה אל הרשת בחצי גובה. אסנחו לא זז. שער ראשון העונה למודריץ', 0:1 לריאל מדריד.

דקה 40: גול! בנזמה השתלט על כדור ארוך בצד ימין של הרחבה, היתל בוויקטור רואיס והכין נפלא לרונאלדו שהגיח מאחור ובעט שטוח ופנימה. שער ליגה עשירי לפורטוגלי, 0:2 לריאל.

* רונאלדו הוא הראשון בהיסטוריה של ריאל שהגיע ל-10 שערי ליגה אחרי שישה מחזורים בלבד, כשבאחד הוא כלל לא שיחק. כמו כן, זה השער ה-187 שלו בליגהוהוא שלישי בטבלת כובשי כל הזמנים של ריאל, אחרי שהדיח משם את סנטיאנה.

דקה 42: קסיאס בהצלה כפולה. השוער הדף את הבעיטה מרחוק של טריגרוס, עצר גם את הריבאונד של וייטו ולמזלו של אוצ'ה שבעט מול שער ריק החוצה, הניסיון שלו היה מעמדת נבדל ולא נרשם כהחמצה מזעזעת.

דקה 77: מרסלו נאלץ לצאת, נאצ'ו נכנס במקומו והמארחים מיד הגיעו להזדמנות, אבל קסיאס עצר את הבעיטה של ג'ונתן דוס סנטוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסר של אוהדי מנצ'סטר יונייטד: "רונאלדו חזור הביתה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתלטיקו מדריד - סביליה 0:4

הקבוצה של אונאי אמרי פתחה את העונה בצורה נהדרת עם 13 נקודות מ-15 אפשריות. אלא שסביליה לא פגשה אף אחת משלוש הגדולות. לפחות עד הערב, והערב גם פתיחת העונה הנהדרת הזו נהרסה. אתלטיקו מדריד הביסה 0:4 את סביליה, בזכות שערים של קוקה, סאול, פנדל מוצלח של ראול גרסיה וראול חימנס. הקולצ'ונרוס שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-14 אחרי שישה מחזורים והם רחוקים שתי נקודות מברצלונה המוליכה.

דקה 20: גול! סביליה התקשתה להרחיק כדור די פשוט. זה חזר לקוקה, שבעט מ-16 מטר כדור שפגע בניקולאס פארחה, וקפץ מעל בטו פנימה. 0:1 לאתלטיקו מדריד.

דקה 42: גול! מירנדה הגביה בנגיעה אחת מהאוויר וסאול נגח מקרוב פנימה את ה-0:2 אחרי סגירה רעה של הגנת סביליה.

דקה 84: גול! דיוגו פיגראס ביצע עבירה ברחבה. ראול גרסיה בעט את הפנדל פנימה בקלות וקבע 0:3.

דקה 90: גול! ראול חימנס ניצל הגבהה מצוינת של קוקה ונגח מקרוב פנימה. 0:4 לאתלטיקו מדריד.

קוקה שחקן אתלטיקו מדריד (ימין) עם חואנפראן. GettyImages
לא מוותרים על התואר. קוקה/GettyImages

משחקים נוספים:

אתלטיק בילבאו - אייבר 0:0

לבנטה - ראיו וייקאנו 2:0
לראיו: ליאו בפטיסטאו (12 ו-32)

בשישי:

אלצ'ה - סלטה ויגו 1:0
לסלטה ויגו: נוליטו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully