וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-קרית שמונה: מאבק על אפודת שוער הנבחרת?

הרוש וחיימוב ינסו להוכיח לגוטמן (ש', 19:30). עזאם יפתח בהרכב של האורחת, ג'אן בסגל. מזרחי שם דגש על ההגנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* 14 מפגשי עבר בין הקבוצות בליגה הראשונה. קרית שמונה מובילה 4:6 ועוד 4 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשנתניה מארחת דווקא קרית שמונה היא זו שחוגגת. היא מובילה 1:5 בניצחונות ועוד 3 משחקים הסתיימו בתיקו.

* ניצחון הבית היחיד של נתניה על קרית שמונה היה במרץ 2009. בתום העונה קרית שמונה ירדה ליגה.

* חמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות נגמרו בהכרעה – תמיד לטובת קבוצת החוץ.

* קרית שמונה מעולם לא הגיעה למחזור ה-3 עם אפס שערי חובה. האם אנחנו על סף היסטוריה?

* עוד לפני ה-4:4 המטורף של נתניה ומכבי פתח תקוה בשבת – המגרש הביתי החדש של היהלומים סיפק שערים, והתיקו הזה רק הוסיף. נכון להיות ממוצע הכיבושים בו עומד על 3.07 שערים למשחק (58:59 למארחות, אגב).

נתונים: דריבליסט

מיכאל אוחנה שחקן מ.ס אשדוד מול שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
הגנת הברזל של קרית שמונה תקבע תקדים היסטורי? חיימוב/יותם רונן

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

יוסי מזרחי הקרין לשחקני מכבי נתניה שני קטעי וידאו לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה. בראשון, כל הטעויות בדרך ל-4:4 המרגיז מול מכבי פתח תקוה בשבת שעברה. בשני, הניצחון המוחץ של קרית שמונה על הפועל תל אביב. לכאבי הראש של השחקנים הוא הוסיף כמה משפטים אופייניים כמו: "קרית שמונה קבוצה הרבה יותר טובה ממכבי פתח תקוה, אז אנחנו חייבים ריכוז שיא" ו"אם לא נהיה אגרסיביים ומחויבים בהגנה, לא נוכל לעשות תוצאה טובה".

זה היה שבוע בו ליקקו במכבי נתניה את פצעי שני המשחקים שהחזירו את הקבוצה לליגת העל. בליגה הלאומית הופעות כמו זו מול הפועל תל אביב במחזור הראשון ובטח כמו זו נגד פתח תקוה בשבת שעברה, היו מספיקות לניצחונות קלילים. את ההבדלים בין הליגה השנייה לליגת העל, למדו בנתניה כבר ב-180 הדקות הראשונות שאחרי החזרה לבמה המרכזית.

מבחינה התקפית, מזרחי מרוצה ממה שהוא ראה ולכן הוא צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח בשבת שעברה. התקפה הרבה יותר קשה ללמד מהגנה, ואם השחקנים שלו ישחקו דומה למה שהיה לפני שבוע קדימה, יש סיכוי שייצאו עם שלוש הנקודות מול קבוצה שיודעת לשחק בחוץ ובבית בצורה כמעט זהה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
ביקש אגרסיביות בחלק האחורי. מזרחי/מגד גוזני

עירוני קרית שמונה:


עירוני קרית שמונה תגיע מחר לנתניה במורל גבוה והרבה ביטחון, אחרי הנצחון המצוין 0:3 על הפועל תל אביב במחזור שעבר. הקבוצה תגיע כהרגלה כבר היום למרכז הארץ ותערוך את האימון המסכם שלה אחר הצהריים במגרש האימונים הסמוך לאצטדיון רמת גן.

המאמן ברק בכר צפוי לתת אשראי לאותו הרכב שפתח בשבת שעברה למעט חילוף אחד כפוי, כאשר אופיר מזרחי צפוי לפתוח במקומו של וובה בראון שסובל משבר בידו ולא נכלל בסגל. מזרחי שסבל מפציעה בשבועות האחרונים, התאושש ממנה לחלוטין ואף נכנס כמחליף במחצית השנייה נגד האדומים. בקבוצה יש שביעות רצון מהשתלבותו ובצוות המקצועי מאמינים שחוליית ההתקפה הכוללת את אחמד עאבד, אופיר מזרחי ודויד מנגה המוכשרים, תעשה צרות לכל ההגנות בליגה. עאהד עזאם קשר הרכש ימשיך לקבל קרדיט ויפתח גם הוא בהרכב.

קרית שמונה ניצלה את סיום חלון ההעברות בתחילת השבוע וצירפה את דור ג'אן, חלוצה הצעיר של מכבי תל אביב, בהשאלה לשנתיים עם אופציית רכישה. ג'אן שנטל חלק באימוני הקבוצה השבוע יכלל מחר בסגל של בכר למשחק.

גיא חיימוב, עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הזדמנות להרשים את גוטמן. חיימוב/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: אריאל הרוש

אחרי הרביעייה שספג, כולל כדור בין הרגליים בבעיטה מחוץ לרחבה, יהיה מעניין לראות איך שוער הנבחרת מתאושש. הרוש חזק בראש ויש לו בדרך כלל ביטחון בכפפות, אבל זה היה שבוע בו ביקרו אותו כמעט בכל פאנל ורק הוא יכול להיכנס לשנה החדשה עם יד ימין.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב

המחזור הזה הוא למעשה האחרון לפני יציאת הליגה לפגרת הנבחרת וחיימוב יצטרך להוכיח שוב למאמן אלי גוטמן, שהוא ראוי לזימון לסגל ואולי אף לחולצת ההרכב במשחקים מול אנדורה וקפריסין. חיימוב לא ספג בשני משחקי הליגה של קרית שמונה ומחר תהיה לו הזמנות נוספת, קודם כל לשמור על שער נקי בשביל קבוצתו ועל הדרך, להרשים את מאמן הנבחרת לקראת הזימונים הקרובים.

שוער מכבי נתניה אריאל הרוש. מגד גוזני
רוצה לשכוח מהר מהמשחק הקודם. הרוש/מגד גוזני

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אריאל הרוש, ויקי כחלון (עמרי קנדה), כריסטיאן סרגי, עידו לוי, שמעון הרוש, גבריאל ג'ורג'ו, עומר צלישר, רן רול, עמית בן שושן, ערן לוי, לארי קאיודה.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קסיו פרננדז, שיר צדק, חן דילמוני, מינדאוגס פנקה, רועי קהת, עאהד עזאם, אופיר מזרחי, דויד מנגה, אחמד עאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully