וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-בני סכנין: "הפסד יסמן את תחילת ההידרדרות"

בסכנין מקווים להוציא נקודות במשחק החוץ בעיר הנמל (ש', 19:30): "זה ייתן לנו הרבה כוח". דוידוב חוזר להרכב אשדוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* 28 פעמים נפגשו שתי הקבוצות בליגת העל. אשדוד מובילה 10:12 בניצחונות ורק 6 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כל ששת משחקי התיקו הושגו במגרש באשדוד. בששת המשחקים הנוספים שנערכו שם אשדוד ניצחה 4 פעמים וסכנין פעמיים.

* אשדוד לא ניצחה את סכנין בבית מאז נובמבר 2008 – כמעט שש שנים. מאז, בשישה משחקים, יש לה 5 תוצאות תיקו והפסד מול הקבוצה הצפונית.

* בפני סכנין עומד אתגר מעניין: אם היא תכבוש 3 פעמים, היא תגיע ל-350 שערי זכות בליגה.

* צביקה לוי מוציא בממוצע 4.33 צהובים למשחק. זה יהיה המשחק העשירי בו יהיה השופט הראשי בליגה הראשונה.

נתונים: דריבליסט

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
אשדוד תקטע את הרצף הביתי השלילי? קלינגר/מגד גוזני

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

אשדוד מגיעה למשחק במומנטום חיובי מאוד, אחרי שני נצחונות רצופים, בליגה נגד הפועל חיפה וברבע גמר גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב. באשדוד כבר הצהירו בשבוע שעבר שמילת המפתח היא המשכיות והשחקנים של ניר קלינגר יצטרכו להוכיח זאת מחר נגד בני סכנין. כפי שהבטיח הבעלים ג'קי בן זקן, הכניסה למשחק תהיה חופשית לקהלים של שתי הקבוצות. כזכור, הבטיח בן זקן בראיון בוואלה! ספורט שאם האוהדים ימשיכו להגיע במספרים גבוהים, הכניסה תהיה חופשית גם בהמשך משחקי הליגה.

קלינגר צפוי לפתוח עם אותו הרכב שפתח באמצע השבוע נגד האדומים, כאשר אלכסנדר דוידוב שלא שיחק במשחק הליגה הקודם בשל הרחקה יפתח כרגיל במרכז הקישור. כובש הצמד מוראד אבו ענזה, ימשיך לקבל אשראי בחולייה הקדמית ויפתח לצידם של ניב זריהן וגדי קינדה.

בני סכנין:

בבני סכנין דרוכים מאוד לקראת משחק החוץ נגד מ.ס אשדוד מחר ב-19:30. המאמן גיא לוי נתקל בבעיה כאשר הבלם עלאא אבו סאלח סובל ממתיחה, והוא עשוי שלא לסכן אותו ולפתוח עם מיחה מבליה לצידו של אברהם פאס. ייתכן כי סאלח יעבור מבחן כשירות לפני המשחק, אך המאמן גיא לוי נוטה שלא לפתוח איתו.

בסכנין רוצים מאוד לנצח אך בשיחות סגורות הם בעיקר מדברים על הימנעות מהפסד, או אפילו תיקו. אחד השחקנים אמר כי "הפסד ישלים עבורנו נקודה אחת משלושה משחקים ויסמן את תחילת ההידרדרות לתחתית, שקשה לצאת ממנה. תיקו ייתן לנו כח מבחינה מנטאלית להמשך, אנחנו חייבים להתחיל ולהיכנס לליגה. שלא נסתבך".

המאמן גיא לוי הבהיר לשחקניו כי במשחק האחרון נגד עכו אך ורק חוסר ריכוז מנע מהם את הניצחון והוא רוצה לראות שינוי בנושא כבר במשחק מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אופיר מרציאנו, שוער מ.ס אשדוד ונבחרת ישראל. ברני ארדוב
ראוי לפתוח בנבחרת? מרציאנו/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו

השוער הצעיר ספג רק שער אחד בארבעת המשחקים האחרונים של אשדוד, וכעת תהיה לו הזמנות נוספת להרשים את מאמן הנבחרת אלי גוטמן, לקראת זימון הסגל למשחקי הנבחרת נגד קפריסין ואנדורה. מרציאנו שהוזכר כמועמד לקבל את חולצת ההרכב במדים הלאומיים יעמוד למבחן ויצטרך להוכיח שהוא ראוי לפתוח בשער הנבחרת ושיש על מי לסמוך בין הקורות.

בני סכנין: חאמד גנאים

מבליה יירד להגנה וגנאיים יצטרך לסייע לחלאילה בקישור האחורי כדי להתמודד מול מרכז השדה של אשדוד. זה אולי לא התפקיד הטבעי שלו, אבל יכעת עליו להילחם על הדקות שלו ועל מקומו בהרכב.

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד, יאיא פטי, מיכאל סירושטן, ג'ואון אושאניווה, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, מיכאל אוחנה, גדי קינדה, ניב זריהן, מוראד אבו ענזה.

בני סכנין: מוחמד קנדיל: עלי עוסמאן, אברהם פאס, מיחה מבליה, איגור יובאנוביץ', חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, יאניס פאפדופולוס, איסמעיל ריאן, מוחמד גדיר, פיראס מוגרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully