וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "כל משחקי אשדוד העונה ללא תשלום, אם יגיע קהל"

15.9.2014 / 14:12

הבעלים יוזם מהלך תקדימי לאוהדי קבוצתו: "יותר חשוב לי לראות יציעים מלאים מכמה עשרות אלפי שקלים מהכרטיסים"

one

במ.ס. אשדוד החליטו אמש (ראשון) שגם משחק הבית הבא של הקבוצה, מול בני סכנין, יהיה פתוח ללא תשלום לקהל, אלא שבכך לא תם העניין. הבעלים ג'קי בן זקן מתכוון ללכת למהלך יוצא דופן ולאפשר כניסה חינם לאוהדי הקבוצה לאורך כל העונה, אבל יש לו תנאי אחד. "מה שקרה בשבת כשיותר מ-4,000 אשדודים הגיעו למשחק מול קרית שמונה, עשה את שלו מבחינתי", אמר בן זקן לוואלה! ספורט.

"עצם זה ש-4,000 איש עזבו את הבתים ובאו למשחק מלמד שיש רצון להתחבר למ.ס. אשדוד", המשיך בן זקן. "אני מודע ורגיש לכל הבעיות הכלכליות, ואם העניין הוא לשלם את מחיר הכרטיס בסך של 50 שקל, אני מוכן לוותר על זה. מבחינתי כל משחקי אשדוד בעונה הקרובה יהיו ללא תשלום, אבל זה בתנאי שהאוהדים יגיעו. אם במשחק הבית הקרוב מול סכנין יהיו 5,000 אשדודים, אני אמשיך לעשות את המשחקים חינם. אין לי עניין לקחת את הכסף מהקהל שלנו, אבל זה רק אם נראה שיש היענות. אם יבואו 1,000 או 2,000 איש למשחקים, אנחנו לא נעשה את זה בחינם. יותר חשוב לי לראות יציעים מלאים מכמה עשרות אלפי שקלים ממכירת הכרטיסים".

באשדוד החליטו: כניסה חופשית גם נגד בני סכנין

אוהדי מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
"יש רצון להתחבר למ.ס. אשדוד"/ברני ארדוב

בן זקן סיפר ששחקני הקבוצה והצוות המקצועי מאוד שמחו לנוכח כמות הקהל שהגיע לדחוף אותם בשבת: "אופיר מרציאנו דיבר איתי וסיפר לי כמה כיף היה לו לשחק מול יציעים מלאים באשדודים. ניר קלינגר אמר לי כמה זה חשוב שיהיה לנו קהל גדול. אני שוב מדגיש שאנחנו נלך למהלך הזה ונאפשר כניסה חינם, רק אם נראה שאנשים באים וממלאים את היציעים".

הבעיה היחידה של בן זקן תהיה במשחקים מול הקבוצות הגדולות שהקהלים שלהן רוכשים את הכרטיסים שמכניסים את הכסף הגדול לקופת הקבוצה. מאחר ותקנון ההתאחדות קובע שאסור לייצר הבדל בין הקהל האורח לקהל הביתי, בן זקן לא יוכל להכניס חינם את הקהל של אשדוד ולדרוש, לדוגמא, מאוהדי מכבי תל אביב לרכוש כרטיסים ב-80 שקל. "גם על העניין הזה אני עובד", סיפר בן זקן. "בישיבת המנהלת הקרובה ביום רביעי אני מתכוון להעלות את הנושא ואני אפעל לשינוי התקנון. לא יכול להיות שאני אהיה מחוייב להכניס חינם אוהדים של הקבוצה היריבה כשהם בעצמם במשחקי הבית שלהם לא נכנסים בחינם. כשמדובר במשחקי בית מול קרית שמונה או סכנין אין לי בעיה לספוג את הכרטיסים של עשרות או מאות האוהדים שלהם, אבל מול הקבוצות הגדולות אני כן חושב שצריך למכור כרטיסים כי 70 אחוז מההכנסות שלנו ממכירת כרטיסים הם ממשחקים מול הגדולות".

בתוך כך, מקווים באשדוד לעונשים קלים מבית הדין של ההתאחדות בעקבות ההעמדות לדין של ניר קלינגר, גיא צרפתי, ירו בלו ואלכסנדר דוידוב. בקבוצה בטוחים כי קלינגר וצרפתי יקבלו רק קנס כספי מאחר והם נאשמים ביציאה מהאזור הטכני. בדו"ח של השופט איתן שמואלביץ' יש התייחסות נרחבת לבלו ולכן ייתכן שהחלוץ הניגרי ייענש בצורה חמורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בעלי מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן. ניב אהרונסון
"אפעל לשינוי התקנון". ג'קי בן זקן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully