וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה גברה על הפועל תל אביב 74:81

24.9.2014 / 14:32

ג'ף אלן קלע 21 נגד האקסית והוביל את הירוקים לניצחון. דוראנד סקוט נפצע ולא חזר. נהריה-גלבוע/גליל 70:72, 16 למבונגה

דגן יבזורי מכבי חיפה. מגד גוזני
מכבי חיפה מתחילה להתייצב. יבזורי/מגד גוזני

מכבי חיפה גברה היום (רביעי) על הפועל תל אביב 74:81 במשחק שנערך בהדר יוסף. הקבוצה של רמי הדר רושמת ניצחון שני ברציפות במשחקי ההכנה, אחרי שפתחו עם שני הפסדים, ועוד לפני צירוף של שחקן ישראלי במקומו של בן רייס מתחילים הירוקים להתייצב. מנגד הפועל תל אביב רושמת הפסד שני משלושה משחקי הכנה, ויקוו להראות טוב יותר בהמשך. הפועל איבדה את דוראנד סקוט שנפצע במהלך הרבע השני ולא חזר לשחק.

חיפה פתחה את המשחק בצורה מצוינת ועלתה ליתרון 13:23 בסיום הרבע הראשון. הפועל תל אביב קיבלה דקות טובות מדוראנד סקוט, שנפצע במהלך הרבע אך חזר לשחק, והחלה לצמצם את ההפרש עד לפיגור 38:42 במחצית. רביב לימונד השתלט על המשחק ברבע השלישי, וביחד עם דקות טובות של יהונתן שולדבראנד העבירו את היתרון להפועל, אלא שדמונטז סטיט והקטור הרננדס קבעו 56:56 בסוף הרבע השלישי. דגן יבזורי וברודי אנגלי עם שלשות פתחו פער לחיפה בתחילת הרבע הרביעי, ודקות טובות של ג'ף אלן ודמונטז סטיט נתנו לחיפה את הניצחון 74:81.

קלעו למכבי חיפה: ג'ף אלן 21 ו-10 ריבאונדים, רנה רוז'ו ודגן יבזורי 14 כל אחד, דמונטז סטיט 12, הקטור הרננדס 7, אלכס צ'וברביץ', ברודי אנגלי וטמיר אריאלי 4 כל אחד.

בלטו בהפועל תל אביב: רביב לימונד 18, ריון בראון 11, יהונתן שולדבראנד 10, דוראנד סקוט וגולן גוט 9 כל אחד.

שחקני הפועל תל אביב, דוראנד סקוט, יינסי גייטס. ברני ארדוב
נפצע ולא חזר. דוראנד סקוט עם גייטס/ברני ארדוב

עירוני נהריה - גלבוע/גליל 70:72

שלושה ימים לאחר מפגש ההכנה הראשון ביניהם, נפגשו שתי הקבוצות הצפוניות בפעם השנייה, לעוד משחק דרמטי, כשהפעם הקבוצה של רועי חגאי יצאה עם ידה על העליונה. נהריה הופיעה שוב ללא ג'ון וויליאמסון, אבל ידעה לרשום קאמבק מרשים בדרך לניצחון. מנגד לגלבוע היה זה ההפסד השני במשחקי ההכנה לעומת שלושה ניצחונות.

גלבוע פתחה את המשחק טוב בהרבה והייתה ביתרון 9 ברבע הראשון, ו-18:22 בסיום הרבע הראשון בזכות משחק טוב של רפי מנקו. נהריה הצליחה להפוך את המשחק, אבל דקות טובות של דיין דילייגרו נתנו לקבוצה של ברק פלג יתרון 34:36 במחצית. גלבוע פתחה בריצת 0:19 בתחילת הרבע השלישי וסיימה את הרבע עם יתרון 47:60 מבטיח, אלא שסיימון פארין הוביל קאמבק ענק של נהריה בסיום, והגנה חזקה של הקבוצה המקומית עצרה את היריבה על 10 נקודות בלבד בדרך לניצחון 70:72.

בלטו בעירוני נהריה: ג'וליאן מבונגה 16, סיימון פארין 15 (3 שלשות ברבע האחרון) וג'יי אר גידנס 13.

קלעו לגלבוע/גליל: רפי מנקו 14, ג'רמייה ווילסון 10, אלכס יאנג ועודד ברנדווין 9 כל אחד, ווין צ'יזם (10 ריבאונדים), דיין דילייגרו ונמרוד טישמן 8 כל אחד, קינדל דייקס 4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ברק פלג מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון. יוסי ציפקיס
שני הפסדים ושלושה ניצחנות במשחקי ההכנה. ברק פלג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully