וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו בעקבות די סטפנו, אנצ'לוטי: "רואים המשכיות"

הפורטוגלי להט עם רביעייה שלישית במדי ריאל מדריד וקרוב לשיאו של הארגנטינאי. מאמן אלצ'ה: "הוא כמו מייקל ג'ורדן"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לוהט. רונאלדו/רויטרס

המחזור החמישי בליגה הספרדית נפתח בסערה עם הצגה של ריאל מדריד וכריסטיאנו רונאלדו, שהוליך את הבלאנקוס ל-1:5 ביתי על אלצ'ה עם רביעייה מדהימה. רונאלדו, שרק לפני שלושה ימים חגג עם שלושער מול לה קורוניה, נתן עוד הצגה והשכיח לגמרי את המונדיאל הלא טוב שעבר עליו וגם את פתיחת העונה הלא טובה שלוותה בשני הפסדי ליגה לסוסיאדד ואתלטיקו מדריד האלופה. מי שלא יזכור את היום הזה לטובה הוא איקר קסיאס, שכמו בעונה שעברה, הודח מהשער בליגה כשקיילור נבאס שוער הרכש הקוסטה ריקני עומד במקומו בין הקורות.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. AP
פתח את החגיגה. גארת' בייל/AP

מספרי המשחק

* זו הרביעייה השלישית של רונאלדו בריאל.

* הקודמות היו מול סנטאנדר באוקטובר 2010 (1:6) ומול סביליה במאי 2011 (2:6).

* רק לדי סטפנו יש יותר: ארבע רביעיות.

* הוא השחקן השישי בתולדות ריאל שכבש לפחות שלושער בשני משחקים רצופים. האחרון שעשה זאת? גונסאלו היגואין.

* רק לאלפרדו די סטפנו ותלמו סארה יש יותר משחקים עם שלושה שערים ומעלה בליגה הספרדית: 22 לכל אחד מהם, 21 לרונאלדו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קיילור נבאס, ריאל מדריד. GettyImages
בכורה בהרכב בליגה. נבאס/GettyImages

רונאלדו אמר בסיום: "היה משחק טוב מאוד. התחלנו לא ממש טוב, גרמתי לפנדל, אבל הגבנו היטב, עם שני שערים מהירים. לכבוש רביעייה זה מאוד מסובך. אני מודה לחברים לקבוצה, שמעבירים לי את הכדור כדי שאוכל לכבוש. כבר כבשתי כמה רביעיות בעבר, זה הכול תלוי בקבוצה. הדברים עובדים לי טוב. אני מביא את כדור המשחק לילד שלי במתנה".

רונאלדו הודה: "התלוננתי לשופט, אבל הפנדל שהוא שרק נגדי היה מוצדק, אני חייב להודות. לא ראיתי את השחקן מגיע לכיווני, זה קרה מהר מדי. אבל השופט צדק".

הפורטוגלי הוסיף על השינויים בהרכב: "המאמן צריך לעשות רוטציות, כדי לתת לשחקנים לנוח. אני בעד. זה טוב כדי שהקבוצה תהיה עם כוחות לכל אורך העונה. לא צריך לדבר כל הזמן על הנושא של איקר ונבאס. הם שני השוערים הכי טובים בליגה. העיקר שנמשיך להשתפר".

רונאלדו נשאל לגבי הדברים שאמר עליו מוריניו, על כך שאין ביניהם יחסים: "זה לא מעניין. מה שמעניין זה רק ריאל. הולך לי טוב ברמה האישית ואני רוצה לעזור לקבוצה להצליח. אני לא מדבר על דברים שמחוץ למגרש".

מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי אמר: "שיחקנו טוב, עם המשכיות ואיזון משופרים. זה לא קשור לשיטה, אלא לעבודה של כל השחקנים. קיילור נבאס היה מלא ביטחון, הוא שיחק ברוגע. היו מצבים שהוא נדרש לעבוד ועשה זאת בשקט. בשבת נחליט אם קסיאס או נבאס ישחקו מול ויאריאל. בשלב הזה, הרוטציות חשובות כי כל השחקנים מלאי מוטיבציה ויש לנו עוד משחק בשבת, כך שזה הגיוני ששחקנים ינוחו. היום אלה היו קארים ומודריץ' והם ישחקו בשבת. גם כריסטיאנו נזקק למנוחה והוא עשה זאת במקצוענות, בזמן שלא שיחק עם הנבחרת. הוא במצב פיזי מצוין והוא כובש המון, המון".

מאמן אלצ'ה, פראן אסקריבה, סיפק השווה מעניינית: "רונאלדו הוא שחקן אדיר עם יכולת כיבוש יוצאת דופן. זה מזכיר לי איך כולם היו מנסים ללמוד את מייקל ג'ורדן והוא היה ממשיך לצלוף נקודות כל ערב. וכשהוא עוד הוא מקבל שני פנדלים... גם ככה הוא לא צריך אותם כדי לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully