וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה 1:5 את אלצ'ה, רביעייה לרונאלדו

אלופת אירופה השיגה ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות, הפורטוגלי השלים שבעה שערים בשלושה ימים, בייל הוסף. נבאס הדיח את קסיאס מהשער. סלטה ויגו - לה קורוניה 1:2

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. AP
ממשיך לחורר רשתות. גארת' בייל/AP

מחזור אמצע השבוע בליגה הספרדית נפתח הערב (שלישי) ועמד בסימן המשך מגמת ההתאוששות של ריאל מדריד, שהשיגה ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות והביסה את אלצ'ה 1:5 בברנבאו. הבלאנקוס, שחטפו מפלות מול אתלטיקו מדריד וריאל סוסיאדד בפתיחת עונת 2014/15, המשיכו את המצב רוח הקרבי שלהם מה-2:8 על לה קורוניה כשבמוקד העניינים עמד שוב כריסטיאנו רונאלדו הלוהט.

הפורטוגלי, שכבש שלושער במחזור הקודם מול לה קורוניה רק לפני שלושה ימים, התפוצץ עם רביעייה לעיני הקהל הביתי שראה אותו מבקיע במשחק 13 ברציפות בברנבאו. הפורטוגלי פתח לא טוב וגרם לפנדל של אלצ'ה שעלתה ליתרון מוקדם, אבל גארת' בייל נגח את השוויון אחרי בישול של חאמס רודריגס ורונאלדו השלים צמד עוד לפני ההפסקה (28 בפנדל ו-32). ריאל הורידה הילוך במחצית השנייה אבל רונאלדו התעורר בעשר הדקות האחרונות עם פנדל נוסף בדקה ה-80 ושער רביעי ממש בתוספת הזמן. אלופת אירופה חזרה למקומה הטבעי בצמרת וחלפה זמנית על פני אתלטיקו מדריד במקום הרביעי בעקבות הניצחון הזה. ברצלונה תנסה שוב לפתוח פער של שש נקודות על פניה כשתתארח מחר אצל מלאגה. בדרבי הגליסייני שנערך שסגר את היום ניצחה סלטה ויגו 1:2 את דפורטיבו לה קורוניה.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
חוזה למקום המוכר לו מהעונה שעברה. קסיאס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 15: גול! אלצ'ה מדהימה עם יתרון מוקדם. כריסטיאנו רונאלדו ניסה להרחיק כדור אבל הכשיל את פדרו מוסקוורה בתוך הרחבה ואדו דייק מהנקודה הלבנה. 0:1 מפתיע מאוד לאורחים.

דקה 20: גול! ריאל מדריד משווה מיד. חאמס רודריגס הרים כדור מצד ימין וגארת' בייל הקדים את שוער אלצ'ה ונגח מקרוב לרשת. 1:1 בברנבאו.

דקה 28: גול! המהפך של ריאל מגיע מהר מאוד אחרי עוד פנדל, הפעם מפוקפק מאוד אחרי שמרסלו הפיל את עצמו ברחבה. השופט הורה על הנקודה הלבנה ורונאלדו תיקן על הטעות בגול הראשון עם פנדל מדויק לחיבורים. 1:2 לריאל.

דקה 32: גול! כריסטיאנו רונאלדו השלים צמד מהיר מאוד אחרי שקיבל הרמה ממרסלו מצד שמאל ונגח לפינה. 1:3 לריאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
איזו הצגה. רונאלדו/רויטרס

דקה 42: כמעט הרביעי של ריאל. חאמס רודריגס הרים כדור קרן ומצא את סרחיו ראמוס שנותר ללא שמירה ונגח חזק, אבל הררה שוער אלצ'ה הפעם הדף.

דקה 80: גול! כריסטיאנו רונאלדו הוכשל ברחבה ובעט בעצמו מהנקודה הלבנה כדי להשלים שלושער שני רצוף בליגה (!). 1:4 לריאל מדריד.

דקה 83: כמעט החמישי. טוני קרוס קיבל כדור מצד ימין ובעט בנגיעה כדור שקיפץ על המשקוף וחמק החוצה.

דקה 90: גול! הרביעי של רונאלדו! הכוכב הפורטוגלי קיבל כדור קצר, חדר לתוך הרחבה ומקרוב גלגל לרשת. 1:5 מוחץ לריאל מדריד.

נוליטו שחקן סלטה ויגו. GettyImages
שער מוקדם בדרבי. נוליטו/GettyImages

סלטה ויגו - דפורטיבו לה קורוניה 1:2

הדרבי הגליסיאני ה-106 נערך בבלאיידוס אחרי מספר שנות היעדרות של לה קורוניה ש"בילתה" בליגה השנייה וכמיטב המסורת, סיפק שערים וגם דרמה גדולה בסיום. הפתיחה של המארחים הייתה מוחצת ונוליטו כבש כבר אחרי שלוש דקות מבישול של לאריביי. היתרון החזיק מעמד 52 דקות עד שאיזאק קואנקה, עוד שחקן מתוצרת ברצלונה השווה אחרי בישול של חואנפראן. חואן לאריביי, מבשל השער הראשון הכריע את הדרבי הזה עם שער ניצחון בדקה ה-72, אבל הגיבור הטרגי של המשחק הזה היה האריס מדוניאנין, שחקנה הבוסני של לה קורוניה ואקס מכבי תל אביב שהחמיץ פנדל בדקה ה-89 אחרי נגיעת יד בתוך הרחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully