וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של רוט: "נוצר תהליך שיכול להתפרש כרדיפה"

22.9.2014 / 14:34

בדיון לגבי אי התייצבותו של מורן רוט בנבחרת, הוצגה חוות דעת רפואית שמסייגת חלק מזו הראשונה. ההכרעה: הערב או מחר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית הדין של איגוד הכדורסל ערך היום (שני) דיון נוסף בנוגע לאי התייצבותו של מורן רוט לקמפיין נבחרת ישראל בקיץ האחרון. ההחלטה לגבי עונשם או זיכויים של מורן רוט ואלכס טיוס תתקבל מחר.

השחקן הגיע יחד עם אשתו לדיון, כשהוא בטוח שבעקבות חוות הדעת שהציג אמש ד"ר יוסי וייס הוא יוכל לקבל זיכוי. אלא שבפתיחת הדיון הציג היועץ המשפטי חוות דעת שנייה של ד"ר וייס שמסייגת חלק מחוות הדעת הראשונה. הדיינים והצדדים ביקשו לשוחח עם הרופא בטלפון, וכמו כן ביקשו מהתקשורת להתפנות מקומת הדיונים.

מורן רוט עם עורך דינו שי רוסיאנסקי. יוסי ציפקיס
הזיכוי לא מגיע מהר כפי שחשב. רוט/יוסי ציפקיס

עורך דינו של רוט שי רוסיאנסקי טען שהשחקן מעולם לא נדרש להתייצב לאימוני הנבחרת, והחודשיים מאז שהוא שוחרר מהסגל של הנבחרת ועד היום פגעו בו מקצועית בצורה קשה, עד כדי כך שקבוצות לא רצו להחתים אותו. עו"ד שי רוסיאנסקי: "לא נשארה אבן שלא הפכנו, ההרכב יודע את העובדות שהיו, אני מקווה שההחלטה תהיה הגיונית ולטובתנו. האיגוד מורכב מבני אדם, אני נוטה להאמין שנוצר תהליך מסוים שיכול להתפרש כרדיפה. עלו טענות כבדות משקל, הרכב צריך לשמוע אותן".

במהלך הימים האחרונים העביר רופאו האישי של רוט את חוות דעתו הרפואית, שניתנה עוד בחודש יולי האחרון, לרופא נבחרת ישראל ד"ר יוסי וייס, כפי שהתבקש על ידי הדיינים עורכי הדין צבי רויזן ועמנואל תגר. לוואלה! ספורט נודע כי וייס העביר חוות דעת לדיינים לפיה אם המסמכים הרפואיים של רוט היו מגיעים אליו בזמן קמפיין הנבחרת, הוא היה ממליץ לשחרר את השחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מורן רוט עם אשתו נטלי. יוסי ציפקיס
רוט ורעייתו נטלי מגיעים לדיון/יוסי ציפקיס

רוסיאנסקי סיכם את טיעוניו כשאמר: "מורן לא התייצב בגלל שידע שיש לו בעיה רפואית וידע כי ידע כי הוא יכול גם להחמיר אותה. היתה בייה קונקרטית מהיום הראשון. במקביל נפגש עם כל ראשי הנבחרת כולל אשתו שדיברה איתם והפידבק היחיד היה הדלפות לתקשורת שכביכול הוא משתמט. כתב האישום מלא בעובדות שלא היו ולא נבראו. בכתב האישום נאמר מפורשות כי המאמן לא אמר במפורש כי הוא לא מוסמך לשחררו, אך הוצגו מסרונים המוכיחים כי כן אמר זאת. מורן לא עשה דין לעצמו אלא פעל כפי שאדם שדואג לבריאותו עושה. הוא טעה בדבר אחד, לא הבין את המסגרת הבירוקרטית בה הוא מצוי כי הוא סמך על המילים שנאמרו לו ולרעייתו".

"לא היתה מניעה להגיש את התלונה כבר ביולי", המשיך רוסיאנסקי. "וגם בתלונה לא פירט מנהל הנבחרת מומו לוצקי כי בשל הסיבות שמנה עו"ד אור כי אלה היו הסיבות לדחייה. בחודשיים האלה נגרם נזק ענק לרוט כי אף קבוצה לא רצתה להחתים שחקן שעלול להיות מורחק בארבעה משחקים. עשו זאת בכוונה כדי לפגוע בו אישית ושלא יורחק ממשחקי גביע ווינר ולכן הגישו מאוחר את התלונה כדי שניתן יהיה להשעות אותו ממשחקים רשמיים בליגה. בין אם ברשלנות וביןם אם בזדון התהליך נדחה ונגזלו ממורן חודשים בהם כפי שעשו שאר השחקנים על מנת למצוא קבוצה. להטיל קנס כבד על שחקן שלא מועסק בקבוצה ושחקן שצריך למצוא קבוצה להטיל עליו עונש הרחקה גם לא במקום. השחקן שנמצא כבר חודשיים בלינץ' ציבורי שפגע בשמו הטוב ואת העונש כבר ספג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully