וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוות הדעת של רופא הנבחרת תחזק את עמדתו של מורן רוט

21.9.2014 / 13:16

לוואלה! ספורט נודע שד"ר יוסי וייס היה ממליץ על שחרור הרכז אם המסמכים היו מגיעים אליו בזמן הקמפיין. הדיון יימשך בשני

הדיון המשמעתי בנוגע לאי התייצבותו של מורן רוט לקמפיין נבחרת ישראל בקיץ האחרון יימשך מחר (שני) באיגוד הכדורסל. בדיון עצמו צפויים עורכי הדין של שני הצדדים, שי רוסיאנסקי מטעמו של רוט, וטל אור מטעם איגוד הכדורסל, להציג את הסיכומים שלהם לנושא, לאחר שהדיון שנערך ביום רביעי האחרון לא הגיע לסיומו. ההחלטה לגבי הרשעתו, או אי הרשעתו בנושא זה, תתקבל רק לאחר הדיון, כשייתכן שלא תתקבל בכלל עד יום שני.

במהלך הימים האחרונים העביר רופאו האישי של רוט את חוות דעתו הרפואית, שניתנה עוד בחודש יולי האחרון, לרופא נבחרת ישראל ד"ר יוסי וייס, כפי שהתבקש על ידי הדיינים עורכי הדין צבי רויזן ועמנואל תגר. לוואלה! ספורט נודע כי וייס העביר חוות דעת לדיינים לפיה אם המסמכים הרפואיים של רוט היו מגיעים אליו בזמן קמפיין הנבחרת, הוא היה ממליץ לשחרר את השחקן.

שחקן מכבי חיפה מורן רוט. ברני ארדוב
ייצא זכאי? מורן רוט/ברני ארדוב

אגב, במהלך הדיון טענו רוט ונציגו כי מהרגע שבנבחרת ישראל ובאיגוד הכדורסל שמעו כי השחקן מחזיק בחוות דעת רפואית, הם התנערו ממנו. כמו כן, כפי שפורסם ביום חמישי, מנכ"ל איגוד הכדורסל , יענקל'ה בן שושן, אישר בדיון כי ידע על כך שרוט מחזיק באישורים רפואיים שיאפשרו לו להשתחרר מהנבחרת.

כעת מסתמן שעם חוות דעתו של ד"ר וייס, השאלה שתעמוד על הפרק היא האם יש להעניש את השחקן שלא עבר דרך הצינורות המקובלים להשתחרר מהנבחרת, קרי שחרור על ידי רופא נבחרת ישראל. ההערכות הן שלאחר שהדיינים יקבלו את ההחלטה על רוט, יפורסם גם עונשו של אלכס טיוס, סנטר מכבי תל אביב, שיורשע בגין אי התייצבותו לקמפיין הנבחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • מורן רוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully