וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה תגיע לריו? פרויקט צילומים של הספורטאים האולימפיים

הקרמים של צוברי, 5,000 הקלוריות של גל נבו. לכבוד השנה החדשה, קבלו מספר תמונות אמנותיות של בכירי הספורט האולימפי, שמסבירים מהן התחרויות המרכזיות שלהם בתשע"ה, היעדים והטיפים

חברת "אלטמן", מותג תוספי המזון ומוצרי הרוקחות הטבעיים, יזמה פרויקט מעניין. במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם הוועד האולימפי בישראל, תספק "אלטמן" את תוספי התזונה לספורטאים האולימפיים בדרך למשחקים האולימפיים בריו. החברה הזמינה את הספורטאים להצטלם בצורה אמנותית - כל אחד בתמונת השראה מהתחום שבו הוא מתחרה. הספורטאים התכנסו בסטודיו של הצלם אילן בשור. הצילומים אוגדו ללוח שנה לקראת השנה החדשה תשע"ה, בו כל ספורטאי/ספורטאית ממליצים על תוסף תזונה בו הם משתמשים בפועל, דבר שתואם עם ד"ר לובה גליצקיה, הרופאה האולימפית של ישראל. וואלה! ספורט ביקשה לקבל חלק מהתמונות, בצירוף מספר דברים של הספורטאים עצמם: מהן התחרויות המרכזיות שלהם בשנה הקרובה, מה היעדים ומה הטיפים שלהם בנושא בריאות בפרט והכנה לשנה חדשה בכלל. נקווה להרבה מדליות בתשע"ה.

נמרוד משיח - גולש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: אילן בשור, "אלטמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכה מדליית כסף באליפות העולם 2009, מדליות ארד באליפויות העולם 2010-2011 ומקום 11 באליפות העולם 2014.

"בשנה הקרובה התחרויות החשובות ביותר הן תחרויות המבחן לקראת המשחקים האולימפיים בריו. התחרות הראשונה תהיה במרץ 2015, ואחריה אליפויות אירופה ואליפות העולם. אני רוצה לנצח. המטרה שלי: להצליח לצבור את מירב הנקודות באותן תחרויות מבחן, וכמובן באליפויות אירופה והעולם כדי להגיע הכי רחוק שאפשר.

"ספורטאי ברמות הגבוהות תמיד מתנהל תחת לחץ ודאגות להספיק את ההכנות לקראת כל חלק בעונה הארוכה. בשנה החדשה אני רוצה לראות את עצמי מתכונן בשיא המרץ, המקצועיות והמקצועניות. אני מודע לכך שחשוב מאד לשמור על איזון בספורט ובחיים. ספורטאים בעיקר מעמיסים על עצמם לחץ פיזי ונפשי, מנוחה ותזונה מאוששת הם חלק בלתי נפרד מעבודה קשה. חשוב לסייע לגוף להתנקות, ואני מאמין בתזונה אורגנית ובעזרת מיצים לסוגיהם של ירקות, עשב, חיטה ועוד".

דניאל פרנקל- קופצת לגובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: אילן בשור, "אלטמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני תמיד מכוונת הכי גבוה, תרתי משמע, ושואפת להגיע הכי רחוק שאפשר. אחרי כשנתיים בהן סבלתי מפציעה בברך ועברתי שיקום, חזרתי לפעילות ואני שבה להתחרות בזירה הבינלאומית. התחרויות החשובות ביותר מבחינתי בשנה הקרובה הן אליפות העולם בבייג'ינג, המשחקים האולימפיים האירופאיים בבאקו, והאוניברסיאדה בקאוונג'גו בדרום קוריאה. אני מקווה ומאחלת לעצמי להשתלב בתחרויות בליגת היהלום. השאיפה המקצועית הגדולה שלי היא לייצג את ישראל תמיד בכבוד ולשפר את שיאי הלאומי.

"איני בחורה שחיה בחששות, הדבר שהכי מפחיד אותי הוא החשש עצמו. אני מאחלת לעצמי בריאות טובה, התחזקות ומכאן להמשיך בדרך הספורטיבית ההישגית בה בחרתי. ויש לי טיפ חשוב לשנה ספורטיבית ובריאה: אכלו במידה. הכמות היא הדבר החשוב ביותר".

שחר צוברי - גולש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: אילן בשור, "אלטמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכה מדליית ארד במשחקים האולימפיים בבייג'ינג ואלוף אירופה 2009 ו-2010.

"בתחילת השנה החדשה אני מאחל לעצמי בריאות והחלמה מהירה מהפציעה בכף הרגל שמנעה ממני להשתתף באליפות העולם בספרד. אני מאחל לעצמי שאחזור מהר יותר וחזק יותר לפעילות הספורטיבית שאני כל כך אוהב לעסוק בה. השנה הקרובה היא שנה קריטית. זו שנת הקריטריונים למשחקים האולימפיים בריו 2016. כמובן שאני מאחל לעצמי הצלחה בתחרויות החשובות.

"שאיפתי הגדולה היא להמשיך ליהנות מהספורט ומאורח החיים שבחרתי לעצמי. אני מקפיד על תזונה מאוזנת. מאחר שאני שוהה שעות רבות בים, והשמש מזיקה לעור אני מקפיד על שימוש בקרמים עם מסנני קרינה בדרגה גבוהה מאד, ושותה הרבה מאד מים".

סרגיי ריכטר – קלע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: אילן בשור, "אלטמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלוף אירופה 2013.

"בשנת 2014 נשארה לי תחרות חשובה אחת - המאסטרס (טופ 10 עולמי). ב-2015 אשתתף בארבעה גביעי עולם, באליפות אירופה ובמשחקי אירופה, שיתקיימו בפעם הראשונה בבאקו, בכל סטארט כזה ניתן להשיג את הכרטיס לריו.

"אני רוצה להתחיל את השנה החדשה עם זהב נוצץ במאסטרס בסוף אוקטובר, וכמובן לחזור מאליפות אירופה עם מדליה משודרגת ועם הכרטיס לריו, ומאותו הרגע להתחיל להתעסק בהכנות בראש שקט בשיתוף פעולה עם המאמן שלי".

עמית עברי- שחיינית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: אילן בשור, "אלטמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

חצי גמר אולימפי במשחקים האולימפיים בלונדון 2012. זוכת מדליית ארד באליפות אירופה 2012.

"אליפות העולם בשחייה שתיערך בקיץ הבא בקאזאן היא המטרה העיקרית שלי בשנה הקרובה. בדרך אליה אשתתף באליפות העולם בבריכות קצרות (מקצוע לא אולימפי) שתהיה בקטאר. אני מכוונת את עצמי לקאזאן, לשם אני מפנה את מירב הכוחות שלי, כיוון שאני רוצה להשיג בה את הקריטריון למשחקים האולימפיים.

"לקראת לונדון קבעתי את הקריטריון בשנה האולימפית. אני מאחלת לעצמי להשיג את הקריטריון כמה שיותר מוקדם, כדי להתרכז בריו. המוטו שלי בחיים – חתירה למצוינות. אני מאמינה בעבודה קשה בדרך להצלחה ושואפת למצוא את עצמי בתחילת השנה ממוקמת בטופ 16 בעולם. אני מקווה, ועושה כל שביכולתי כדי להגיע לריו בדירוג העולמי הגבוה הזה. לתפיסתי, ההנאה ממה שאני עושה היא ערובה לבריאות הגוף והנפש. יחד עם זאת אני מאמינה גדולה בתזונה בריאה, ומקפידה מאד לאכול בריא ולשתות הרבה. רק מים, כמובן".

יעקב טומרקין – שחיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: אילן בשור, "אלטמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 7 במשחקים האולימפיים בלונדון 2012, וזוכה שתי מדליות ארד באליפות אירופה 2012.

"אני עומד בפני תקופה אתגרית חשובה מאד בקריירה שלי. בדצמבר אתחרה באליפות העולם בבריכות קצרות בדוחא ואחריה באפריל, אשתתף בתחרות בווינגייט שתהיה הראשונה בה ניתן יהיה להשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בריו 2016. זו התחרות בסיומה אני שואף להשיג את כרטיס הכניסה האולימפי לריו. גם לפני המשחקים האולימפיים בלונדון קבעתי את הקריטריון שנה מראש. זה נותן שקט נפשי ומאפשר להתכונן למשחקים האולימפיים בצורה נקייה.

לאורך כל הדרך אני מאמין בהתמדה. ההתמדה מעניקה בריאות נפשית. אני שומר על עצמי בשני דברים עיקריים: תזונה מסודרת ומבוקרת. מותר לאכול הכול אבל במידה, ואני מקפיד לשתות הרבה מים. כל נושא התזונה מבוקר אצלי במשך שנים רבות על ידי תזונאית. בנוסף אני מקפיד להימנע משחיקה של הכתפיים. בפתחה של שנה חדשה אני מאחל לעצמי בריאות ואושר וחזרה למסלול ההישגים, ושתהא זו שנת שיאים חדשים לי ולכל חברי הספורטאים האולימפיים של ישראל".

אילנה קרטיש – מתאבקת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: אילן בשור, "אלטמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנתיים ברציפות סגנית אלופת אירופה. 2013 ו-2014.

"אני תמיד מכוונת הכי גבוה שיש ושואפת לזכות במדליה בכל תחרות. ביוני 2015 אני מתעתדת להשתתף במשחקים האולימפיים האירופאיים הראשונים שיהיו בבאקו, זו תהיה הכנה טובה עבורי לקראת התחרות החשובה ביותר שלי ב-2015 – אליפות העולם בספטמבר בלאס וגאס, שם אני יכולה להשיג את הקריטריון האולימפי לריו 2016".

"לאורך כל הדרך אני רואה את המטרה לנגד עיני- להתקדם ולנצח. אני חולמת כל הזמן להיות חברת משלחת ישראל לריו 2016 ולמימוש החלום הגדול הזה אני מקדישה את כל כולי. אני מקפידה מאד על תזונה נכונה, ללא שומן, אוהבת פירות המהווים חלק חשוב בתפריט שלי. אני משתדלת תמיד לחשוב חיובי, ולהימנע מחששות כי זה פוגע".

גיא ברנע - שחיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: אילן בשור, "אלטמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכה מדליות ארד באליפויות אירופה ב-2010 ו-2012.

"תחרויות המטרה שלי בשנה הקרובה הן אליפות העולם בבריכות קצרות בדוחא, קטאר, בחודש דצמבר, ואליפות העולם בקאזאן, רוסיה, ביולי. המטרה שלי בתחרות בדוחא היא להעפיל לגמר ואולי אפילו לגנוב מדליה. באליפות העולם הצבתי לעצמי את המטרה העיקרית - לקבוע את הקריטריון האולימפי לריו 2016, וגם על הדרך להעפיל לגמר.

"השנה הייתי רוצה למצוא את עצמי ממצה את כולי בבריכה ומשיג הישגים ומטרות חדשות שאני חולם עליהן, כמובן גם הקריטריון האולימפי. אני רוצה להמשיך להתפתח בכל מיני ערוצים מחוץ לבריכה: העברת הרצאות, פעילות התנדבותית בקרב ילדים, יזמות ועוד".

גילי כהן – ג'ודאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: אילן בשור, "אלטמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכת מדליית ארד באליפות אירופה 2013.

"בפתחה של השנה החדשה אני שמחה וסקרנית. אני אמורה להשתתף במהלך השנה בתחרויות בינלאומיות רבות במסגרות שונות, כמו גראנד פרי וגראנד סלאם. כל תחרות חשובה, מכיוון שבכל תחרות זוכים בנקודות הנצברות לניקוד בדירוג העולמי. אני תמיד רוצה לעשות את הכי טוב שיש, ושואפת להיות בכל תחרות על הפודיום בין הזוכות במדליות.

"בנוסף, אשתתף השנה באליפוות אירופה באפריל, במשחקים האולימפיים האירופאיים הראשונים בבאקו בחודש יוני ובאליפות העולם באוגוסט. אני שואפת לחזור עם מדליה בכל אחת מהן. אליפות אירופה והעולם הן תחרויות במסגרת קביעת הקריטריון לריו. אני צריכה לשמור על דירוג גבוה כל הדרך לריו. דירוג בין ה-14 הטובות בעולם מקנה את הכרטיס לברזיל".

גל נבו – שחיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: אילן בשור, "אלטמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכה מדליית כסף באליפות אירופה 2013.

"יש לי שלושה אירועי שיא בשנה הקרובה: אליפות העולם בבריכות קצרות בדוחא בחודש דצמבר, תחרות להשגת הקריטריון לריו 2016 באפריל בישראל ואירוע השיא - אליפות העולם באוגוסט בקאזאן. השגת הקריטריון למשחקים האולימפיים היא משימה מאתגרת מאד. היא נותנת כוחות ומדרבנת לעבודה קשה ולהשקעה מרבית.

"באורח החיים הספורטיבי שלי אני מאד מקפיד על תזונה מבוקרת. אני יודע מתי לאכול מה וכמה. בתקופות של העומסים הגדולים אני צריך לאכול כמויות גדולות של עד 5,000 קלוריות ביום, כמובן בלי שומן. אני מקפיד על שתיה של הרבה מים ומשקאות איזוטוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully