וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה כשיר ויפתח נגד מנצ'סטר סיטי

מוריניו הבהיר כי הכוכב אמנם לא במצב האופטימלי, אך לא יוותר עליו במשחק החוץ של צ'לסי נגד סיטי (א', 18:00, ספ' 1)

חלוץ צ'לסי דייגו קוסטה חוגג שער בכורה בסטמפורד ברידג'. GettyImages
יש לו כבר שבעה שערים. קוסטה/GettyImages

אחרי שבשנה שעברה מנצ'סטר סיטי וצ'לסי נאבקו עד הסוף על האליפות, השתיים ייפגשו לראשונה (ראשון, 18:00, ספורט 1 ו-1HD) בהמשך המחזור החמישי בפרמיירליג.

ערב המחזור הבלוז צועדים בראש הטבלה עם מאזן מושלם שכולל ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים, אבל עם לא פחות משישה שערים שספגו. מי שבעיקר מצליח להשאיר חותם על הפרמיירליג הוא דייגו קוסטה שכשיר למשחק ומקווה להמשיך בקצב הכביש הנפלא שלו כשעד עכשיו הוא כבר הספיק לחורר שבע פעמים את הרשת. כעת מצפה לו מבחן חשוב בקרב ראשון מול אחת מארבע הגדולות.

"דייגו לא נמצא במצב הכי טוב, אבל הוא יפתח במשחק", הבהיר ז'וזה מוריניו שלא מתכוון לוותר על האס החם שלו. "אנחנו ניסינו לעשות את המיטב, השחקן פנטסטי בגישה שלו וברצון להיות כשיר. נצטרך לשמור עליו עד שהוא יהיה כשיר לגמרי".

קוסטה יעזור למוריניו להשתלט על הפרמיירליג?

מוריניו נגד מנצ’סטר סיטי: ”צריך לשלול תארים”

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יעשה את ההבדל כמו שהמאמן שלו הבטיח? אגוארו/רויטרס

סיטי שפתחה את העונה טובה עם שני ניצחונות מגיעה אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון. בפרמיירליג הקבוצה נכנעה 1:0 לסטוק ולאחר מכן סיימה ב-2:2 נגד ארסנל, כשהשיא היה באמצע השבוע עם הפסד לבאיירן מינכן שהכניעה אותה עם שער בדקה ה-90 של ג'רום בואטנג.

הבשורה המשמחת מבחינתו של מנואל פלגריני קשורה לעובדה שסרחיו אגוארו, ששיחק רק 16 דקות נגד באיירן, יהיה כשיר: "הוא טרי למשחק ביום ראשון ואני בטוח שהוא יעשה את ההבדל. כשהוא כשיר במאת האחוזים, הוא עושה את ההבדל". מי שלא יוכלו לשחק הם סטבן יובטיץ' ופרננדו הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully