וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו חזרה למקום הראשון

שער רביעי של רולאן וביצוע מרהיב של חאזרי סידרו ניצחון ביתי 1:2 על נועלת הטבלה אוויאן והציבו את סניול בפסגה

דייגו רולאן שחקני בורדו חוגגים. רויטרס
חזרו למסלול הניצחונות. שחקני בורדו/רויטרס

בורדו פתחה הערב (שישי) את המחזור השישי בליגה הצרפתית וחזרה למקום הראשון בזכות ניצחון ביתי 1:2 על אוויאן. הקבוצה של ווילי סניול, שהחלה את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, הוסיפה רק עוד נקודה אחת בשני המחזורים הקודמים, אבל המפגש עם נועלת הטבלה החזיר אותה למסלול הניצחונות ובאופן זמני גם לפסגה.

דווקא אוויאן הייתה עדיפה במחצית הראשונה, אך סבלה מחוסר דיוק בחלק הקדמי ושילמה את המחיר כבר בהזדמנות הראשונה של בורדו. בדקה ה-19 העביר ניקולא מוריס בליי כדור רוחב מצד שמאל ודייגו רולאן נע לפינה הקרובה והמשיך בשמאל, שטוח, אל הרשת משישה מטרים. שער רביעי העונה של האורוגוואי בן ה-21. בורדו איבדה את המגן דייגו קונטנטו שנפגע בפניו ונאלץ לצאת כשהוא מדמם, אבל גם בלעדיו הצליחה להגדיל את היתרון בדקה ה-56. ירוסלב פלאשיל הצ'כי מצא את ווהבי חאזרי בקצה השמאל של הרחבה, והקשר הטוניסאי סובב באומנות בימין לחיבורים הרחוקים וחגג שער שני העונה. אוויאן רק צימקה בדקה ה-86, כשבעיטה של הקוסטה ריקני ילצין טחדה פגעה במריאנו וחדרה פנימה.

בורדו ניצבת כעת בראש הטבלה עם 13 נקודות, אבל ניצחון של מארסיי ביותר משני שערים על ראן בשבת או ניצחון של ליל על מונפלייה ביום ראשון, יורידו אותה מהפסגה. אוויאן החלשה נותרה במקום האחרון עם נקודה בלבד והפרש שערים 11-.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully