וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדאו הורחק לחצי שנה, סוכנו של טיאגו מוטה זועם

החלוץ נענש בחומרה על הנגיחה בשחקן פ.ס.ז', שסוכנו כתב: "לאונרדו קיבל שנה על דחיפת שופט וברנדאו רק שישה חודשים"

שחקן פריס סן ז'רמן טיאגו מוטה, שחקן באסטיה ברנדאו. טוויטר, צילום מסך
הדעות על העונש חלוקות. טיאגו מוטה והאף השבור/צילום מסך, טוויטר

חודש לאחר המקרה החמור בו נגח חלוץ באסטיה, ברנדאו, באפו של שחקנה של אלופת הליגה הצרפתית פריס סן ז'רמן, טיאגו מוטה, הגיע היום (שישי) העונש ועמו, חילוקי הדעות.

מיד לאחר המקרה נשמעו קולות להשעות את ברנדאו לכל החיים, לפחות ממשחקי הליג 1 הצרפתית. בהמשך התברר שהעונש המירבי שהחלוץ יכול היה לספוג הוא שנתיים, אולם בסופו של דבר, הוא נענש בהרחקה לשישה חודשים.

מיד לאחר היוודע ההחלטה של ועדת המשמעת של הליגה על העונש, שישאיר את החלוץ מחוץ למגרשים עד למחזור ה-26 בליגה, או למעשה עד סוף פברואר, היו כאלה שטענו שהעונש חמור מספיק, היו כאלה שטענו שהוא חמור מדי ומנגד, היו גם כאלה, כמו סוכנו של טיאגו מוטה, שזעמו.

"שנה ללאונרדו ושישה חודשים לברנדאו. אולי כדאי שאני אתחיל את הקורס שלי בתורת המשפט", כתב בחשבון הטוויטר שלו בציניות אלסנדרו קאנובי, סוכנו של מוטה. הוא התכוון לאירוע בו לאונרדו, שהיה בזמנו המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן, הורחק לשנה לאחר שדחף את השופט בתום המשחק בין הפריזאים לולנסיין במאי 2013. העונש של ברנדאו הוא השני הכי חמור שספג שחקן בליגה הצרפתית אי פעם. במקום הראשון נותר, הרחק מכל האחרים, סיריל ז'ונשה, שהכה עיתונאי ב-2012 והורחק לשנה וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully