וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ורעננה סיכמו: 50 שקל לכרטיס

השתיים, שייפגשו כבר במחזור הבא בבלומפילד, סיכמו על מחיר אחיד למפגשים ביניהן, נמוך מכפי שנקבע במנהלת הליגה

one

על רקע מחאת הכרטיסים והתקנות החדשות שקבעה מנהלת הליגה, מכבי תל אביב והפועל רעננה הודיעו היום (שלישי) כי הגיעו להסכם על מחיר אחיד לאוהדי הקבוצה האורחת במשחקים ביניהן העונה. מחיר לאוהד של הקבוצה האורחת יעלה 50 שקלים, אולם רק במכירה מוקדמת.

המשמעות היא שאוהדי רעננה החפצים בכרטיס למשחק בין שתי הקבוצות באצטדיון בלומפילד, שייערך במסגרת המחזור הבא ביום ראשון הקרוב, יוכלו לרכוש אותו במחיר שנקבע, ולא במחיר של עד 90 שקלים לא כולל עמלות, כפי שקבעה המנהלת במשחקים בהם מעורבת מי מחמש הקבוצות "הגדולות" - מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע, הפועל תל אביב וכמובן מכבי תל אביב. המשחק השני בין שתי הקבוצות ייערך במחזור ה-15 ברעננה, ב-27 בדצמבר.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

בתוך כך, שחקני מכבי תל אביב עדן בן בסט וברק יצחקי פגשו אתמול את ישראל קרישטל בן ה-111, הנחשב לניצול השואה המבוגר בעולם. השניים העניקו לקרישטל חולצת משחק של מכבי תל אביב ועליה הספרה 111, כמניין שנותיו.

דן בן בסט התייחס לביקור ואמר: "התרגשנו מאוד מהביקור. אין כבוד גדול מזה, לשמח ולחגוג עם אדם כל כך מיוחד שחווה ועבר כל כך הרבה דברים קשים בחייו ועדיין נותר עם חיוך גדול ולב רחב. ישראל מקור להשראה בכל התחומים, מודל לחיקוי שהעניק לנו אופטימיות לחיים".

ברק יצחקי הוסיף: "כשנתתי לישראל את הכובע וצעיף האליפות אמרתי לו שהוא האלוף האמיתי. יצאתי מהביקור עם תקווה וגאווה גדולה, גאווה שנולדה לפני מלחמת העולם הראשונה וצלחה את השואה ועד לביסוס משפחה הכוללת 24 נינים. אין ספק שלחגוג עם ישראל יום הולדת 111 זה אחד הדברים המרגשים שחוויתי בחיי. מודה לישראל ולמשפחה על האירוח, החיוך והלב הרחב שקיבל אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מכבי תל אביב עדן בן בסט, ברק יצחקי, עם ניצול השואה המבוגר בעולם, ישראל קריסטל. http://www.maccabi-tlv.co.il, אתר רשמי
בן בסט ויצחקי עם קרישטל/אתר רשמי, http://www.maccabi-tlv.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully