וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין אוהדי הפועל תל אביב למאבטחים בארנה

האדומים זעמו: "הגיע הזמן שהאחראים על האבטחה בירושלים לא יתנהגו כאוהדים". פרנקו: "לא יכולנו לבקש פתיחה טובה יותר"

צילום וידאו: עומר מירון עריכה: מתן חדד

גביע ווינר נפתח הערב (שני) עם ארבעת משחקי רבע הגמר, שנערכו בשני מוקדים שונים. בבית מכבי עירוני נס ציונה הפתיעה את מכבי חיפה והעפילה על חשבונה לחצי הגמר, בעוד שהפועל ירושלים חנכה את הארנה החדשה בסטייל עם 61:86 מוחץ על הפועל חולון.

בשני המשחקים שסגרו את הערב מכבי תל אביב דילגה בדרך לחצי הגמר עם 58:73 על הפועל גלבוע/גליל והפועל תל אביב ניצחה את אילת 83:88, לא לפני שאוהדיה התעמתו עם המאבטחים במקום. "הגיע הזמן שהאחראיים על האבטחה בירושלים ילמדו להתנהג לאוהדים ולא ייצרו סתם לחץ ויובילו לאלימות מיותרת", הודיעה הפועל תל אביב בתגובה.

משחקי חצי הגמר ייערכו מחר. ב-18:00 תיפגשנה מכבי תל אביב ועירוני נס ציונה, ולמשחק המרכזי תעלנה הפועל ירושלים והפועל תל אביב. שני המשחקים ייערכו בארנה בירושלים.

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
סיבה למסיבה. אוהדי ירושלים/ברני ארדוב

"היה לנו יום מורכב, הייתה הרבה התרגשות סביב הכניסה לארנה", אמר דני פרנקו על ניצחון הפועל ירושלים. "זה יום חג, לחלק מהאנשים זה יום עצוב להיפרד ממלחה. לא יכולנו לבקש פתיחה יותר טובה בשביל הקהל שלנו, קצת שחצני להגיד אבל אנחנו לא מרגישים כל כך מוכנים, יש לנו חבר'ה שנמצאים איתנו כמה ימים, שיחקנו מול קבוצה שידועה כקבוצה לוחמת, המשחקים מול ירושלים וחולון תמיד היו דרמטיים ואני שמח שהיום היה פחות דרמטי. אנחנו רוצים להיות קבוצה ואנחנו עדיין לא, אנחנו באיזשהו תהליך להתגבש. אנחנו צריכים להיות ריאלים, נצטרך להביא המון אופי והמון אגרסיביות ואנחנו נצטרך להתמודד במוקדמות היורוליג עם קבוצות שהן יותר מגובשות, אני מסתכל על היריבה הראשונה נימבורק, השיטה שהם רצים בה זו שיטה שהם משחקים בה כבר יותר משנה".

"ההרגשה טובה להגיע לכאן ולנצח, זה כל מה שרצינו", הוסיף בקצרה דרווין קיצ'ן, שהצטיין עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים. "יש כאן יותר אנשים ממלחה, שם האולם קטן יותר. היה מאוד מרשים להיות כאן היום. ההרגשה טובה לנצח במשחק הראשון".

טוני גפני, שערך בכורה וסיים עם שתי נקודות: "זו התחלה טובה עם ניצחון, זה אדיר לשחק כאן, האוהדים נהדרים, והאווירה ממש טובה, מרגישים את הרגש מהאוהדים".

בצד השני, אלעד חסין ניסה לשאוב אופטימיות: "זה משחק אימון שני, אנחנו קבוצה חדשה. אין מאמן שלא מתרגש מהפסד, אבל צריך לקחת את הדברים בפרופורציות. זה משחק אימון מול קבוצה באמת טובה. המשחק הזה רק ישפר אותנו, אני בטוח, אנחנו קבוצה יותר צנועה ואנחנו צריכים לתקן כמה דברים, אגרסיביות, פיזיות, אינטנסיביות, אלה דברים שיגיעו עם הזמן. אלה דברים שאנחנו נראה בהפועל חולון וככל שיעבור הזמן יהיה יותר קל ליישם את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל חולון אלעד חסין. ברני ארדוב
מנסה לשאוב אופטימיות. חסין/ברני ארדוב

עודד קטש סיכם את ניצחונו הראשון כמאמן הפועל תל אביב, על האקסית הפועל אילת: "הרבה מהיכולת שלנו החלה בהגנה. פתחנו טוב, אבל כשהגענו לספסל הייתה ירידה. זה סך הכול משחק אימון שני שלנו, ככה שלא היו לי ציפיות שמשחק ההתקפה שלנו ישטוף. יש לנו הרבה שחקנים צעירים שמתרגשים בתחילת עונה. דווקא האנרגיות שלנו הדאיגו אותי. הקשיחות ההגנתית שלנו בעונה תכריע את ההמשך שלנו. אני לא חושב שאנחנו קבוצת סייז גדולה יחסית לליגה. גם יינסי גייטס עושה הרבה מאוד דברים שלא קשורים לפיזיות שלו. משנה לשנה הליגה שלנו הולכת גבוה. כבר מחר יש לנו מפגש מול ירושלים עם סייז גדול".

מנגד, מאמן הפועל אילת דן שמיר אמר: "לא עשינו יותר מדי התאמות לגביע ווינר. התחלנו להתאמן לפי הלו"ז שלנו ואני מקווה שנצליח להשלים פערים בקצב שלנו. דומיניק מגוויר הצטרף אלינו רק בשבוע שעבר ונפצעו לנו שני שחקנים. אותי ההתקדמות הזו מטרידה. זו בין היתר הסיבה ששיחקנו מפוזר. יש לנו הרבה עבודה, בקצב שלנו".

מאמן הפועל אילת דן שמיר. ברני ארדוב
מוטרד מאוד. דן שמיר/ברני ארדוב

זילברשטיין: "יש לשחקנים שלנו אופי טוב מאוד"

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין אמר על הניצחון על מכבי חיפה: "היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות. לדעתי איבדנו 50 כדורים ביחד, אבל זה אופייני לפתיחת העונה. במשחק ביום חמישי מול הפועל תל אביב היינו טובים מאוד, היום פחות אבל יש לשחקנים שלנו אופי טוב מאוד, הם מחוברים מאוד, הם המשיכו להיות שם. צרי לזכור שמדובר טרום עונה זה יכול לקרות, אנחנו צריכים לבנות את הדרך שאנחנו משחקים, את הסגנון, חלוקת זריקות, אבל זו ההתחלה"

רמי הדר, מאמן מכבי חיפה: "אנחנו עוד לא מספיק מאורגנים. עשינו את המלחמה שלנו בצד ההגנתי, הגענו בסוף קצת מבולגנים מדי ולא בהרכב האידיאלי. אני מעריך שהדברים עוד יסתדרו. אנחנו צריכים לעבוד לתרגל הקבוצה תהיה יותר מאורגנת, אני לא חושב שאנחנו צרירכים לחפש פתרונות עכשיו סך הכל הפסדנו שני משחקי אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully