וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: הפועל ירושלים ונס ציונה עלו לחצי הגמר

ירושלים סיפקה הצגה בחניכת הארנה עם 61:86 מרשים על הפועל חולון. הלפרין הצטיין עם 20 נקודות. 61:64 לנס ציונה על מכבי חיפה

הג'אמפ בול הראשון בארנה החדשה בירושלים. ברני ארדוב
שיהיה במזל. הארנה נחנכת לראשונה/ברני ארדוב

משחקי רבע גמר גביע ווינר יצאו לדרך. טורניר קדם העונה המסורתי, שנפתח בשני משחקי ראווה, נכנס להילוך גבוה הערב (שני), עם המשחק בין הפועל ירושלים להפועל חולון, בו המקומיים הביסו 61:86 בחניכת את הארנה החדשה, והמשחק בין מכבי חיפה לעירוני נס ציונה, שהסתיים בניצחון של האחרונה 61:64. בהמשך הערב יתקיימו שני משחקים נוספים, בין האלופה מכבי תל אביב להפועל גלבוע גליל ובין הפועל תל אביב להפועל אילת.

שחקן הפועל ירושלים ג'וזף ג'ונס מול שחקן הפועל חולון שלומי הרוש. ברני ארדוב
ברוכים הבאים למשכן החדש. ג'וזף ג'ונס/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל חולון 61:86

חניכת הארנה נתנה לירושלים סיבה למסיבה, ולא רק מחוץ למגרש וביציעים, אלא גם על הפרקט. השחקנים של דני פרנקו נראו נהדר במשחק האימון הראשון שלהם בישראל, דווקא ביום חלש יחסית של צמד הכוכבים דונטה סמית' וברייסי רייט. יותם הלפרין, דרווין קיצ'ן ואדם אריאל הנפלא חיפו על היכולת הבינונית של השניים, וכבר מהרגע הראשון לחצו על הדוושה ולא הותירו לאורחת סיכוי. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 12 לירושלים, וגם נסיונות הקאמבק של חולון בראשות ג'ורדן טיילור ולורנס באוורס, שתי נקודות האור הבודדות שלהם, לא עזרו יותר מדי. הרבע השלישי היה בליץ מתמשך, כשגם ג'וזף ג'ונס מנצל את דקות ההפוגה כדי להגיע לשורה סטטיסטית סבירה בהופעת הבכורה שלו במדים האדומים. טוני גפני, שאף הוא רשם משחק ראשון, לא הרשים וסיים עם שתי נקודות ב-17 דקות.

קלעו להפועל ירושלים: יותם הלפרין 20 (7 ריבאונדים), דרווין קיצ'ן 16 (9 ריבאונדים, 6 אסיסטים), אדם אריאל 13, יניב גרין 9, ג'וזף ג'ונס 8, ברייסי רייט וליאור אליהו 6 כל אחד, דונטה סמית' 4, טוני גפני ובר טימור 2 כל אחד. דניאל גור אריה ותום מעיין שותפו אך לא קלעו.

קלעו להפועל חולון: ג'ורדן טיילור (6 אסיסטים) ולורנס באוורס 13 כל אחד, אייזק רוזפלט 12, טוני קרוקר 10, וויל קולמן 6, יועד ביץ יוסף 3, שלומי הרוש 2, שון דניאל וגוני יזרעאלי נקודה כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן הפועל חולון טוני קרוקר מול שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית'. ברני ארדוב
חבריו לקו האחורי חיפו על משחק חלש שלו. דונטה סמית' מול קרוקר/ברני ארדוב
דמונטז סטיט מכבי חיפה מול פרסטון נואלס עירוני נס ציונה. מגד גוזני
הוביל את נס ציונה לקאמבק גדול. נואלס מול סטיט/מגד גוזני

מכבי חיפה - עירוני נס ציונה 64:61

פרסטון נואלס במשחק נהדר צלף מכל מקום, והוביל את נס ציונה לקאמבק מרשים ברבע האחרון, בו חזרו מפיגור 10 נקודות והצליחו לנצח. מכבי חיפה, ששלטה ברוב דקות המשחק בזכות צמד הזרים דמונטז סטיט וג'ף אלן, ירדה מאוכזבת ועדיין מחפשת את עצמה. אפילו משחק חלש של מאיר טפירו, שסיים ללא נקודות ב-15 דקות, לא סייע לה לנצח. במצב של עשר נקודות הפרש לזכות סגנית האלופה, שחקני נס ציונה החלו לרוץ ועלו ליתרון שלוש דקות לסיום. רנה רוז'ו ניסה לקחת על עצמו את העניינים במכבי חיפה, אך איבד פעמיים ואיפשר לכתומים להבטיח ניצחון בשניות הסיום, שוב בזכות פרסטון נואלס המצוין.

קלעו לנס ציונה: פרסטון נואלס 26, טוני איזלי 12 (8 ריבאונדים), לאמיין ווילסון 10, טל דן ורובי בוסטיין 6 כל אחד, אור סולומון 4. מאיר טפירו וגיל אמיתי שיחקו ולא קלעו.

קלעו למכבי חיפה: דמונטז סטיט וג'ף אלן (12 ריבאונדים) 18 כל אחד, אלכס צ'וברביץ' ורנה רוז'ו 8 כל אחד, דגן יבזורי 6, אנטון שוטבין 2, תומר בר אבן 1. ברודי אנגלי, יפתח זיו ולירז אריאלי שיחקו ולא קלעו.

דגן יבזורי מכבי חיפה מול מאיר טפירו עירוני נס ציונה. מגד גוזני
מסמן וי ראשון. טפירו מול יבזורי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully