וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיגוד ידרוש: קנס לרוט וטיוס והרחקה מארבעה משחקים

השניים יעמדו לדין ביום רביעי הקרוב, והאיגוד דורש להענישם עקב סירובם להתייצב לאימוני הנבחרת בשל סיבות רפואיות

אלכס טיוס שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
סבל מכאב שיניים. טיוס/מגד גוזני

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל צפוי לדרוש מבית הדין להעניש את מורן רוט ואלכס טיוס בעונש הרחקה מארבעה משחקים ולהטיל על השניים קנס של 30 אלף שקל כל אחד, בגין היעדורתם מקמפיין מוקדמות אליפות אירופה של נבחרת ישראל. בנוסף, היועץ המשפטי צפוי לבקש עונש של הרחקה משחקים על תנאי.

איגוד הכדורסל יעמציד את השניים לדין ביום רביעי הקרוב בשעה 17:00 בבית הדין של האיגוד. כזכור, מנהל נבחרת ישראל מומו לוצקי הגיש כנגד השניים תלונה בשל העובדה שלא הופיעו לאימוני הנבחרת. רוט תמה כיצד קיבל זמן מועט כל כך להגיב על הטענות נגדו.

רוט, שלא שיחק בנבחרת בשנתיים הקודמות, זומן כשהמטרה של המאמן ארז אדלשטיין הייתה שישחק במקומו של יוגב אוחיון שנאלץ לנוח. השחקן הסביר כי קיימות סיבות רפואיות שהוא לא יכול לשחק בנבחרת, ואף מחזיק באישור מרופא ספורט בכיר. בנבחרת בכל זאת דרשו ממנו להתייצב, והוא לא עשה זאת.

טיוס, שהיה הסנטר הפותח של הנבחרת במוקדמות ואליפות אירופה 2013, הודיע בתחילת הקיץ למאמן ארז אדלשטיין כי הוא מעוניין להשלים את לימודיו. בתחילה אישרו לשחקן להתייצב ב-15 ליולי, אך ככל שהתקרב המועד הוא העביר מסרים כי יאחר. בסופו של דבר, סמוך למועד השני של הגעתו הודיע כי סובל מבעיות בשיניים וביקש דחייה נוספת. בסופו של דבר לא התייצב לאימונים.

בסביבתם של שני השחקנים כועסים מאוד על ההחלטה להעמידם לדין בעיקר בשל העובדה שעומרי כספי וגל מקל שוחררו בעבר מהנבחרת לאימוני ה-NBA ולא הועמדו לדין, ובקשתו של רביב לימונד לעזוב את הנבחרת לפני שלוש שנים נענתה בחיוב, למרות שנעשתה אחרי תחילת האימונים.

מורן רוט שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
תמה כיצד קיבל זמן מועט כל כך להגיב על הטענות נגדו. רוט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully