וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: והבה לא יצטרף לקבוצה, פדידה עזב

למרות שהבלם סיכם לשנתיים, פוצצו המגעים עם טוברוק בנושא ההשאלה. פדידה חזר לכפר סבא, שהחתימה גם את רן יצחק

one

הבלם בן והבה, שכבר את תנאיו לשנתיים בהפועל תל אביב, לא יצטרף ככל הנראה לקבוצה בשל פערים מול מחזיקת כרטיסו בית"ר טוברוק בעניין ההשאלה. בשבועות האחרונים התקיים משא ומתן בין הצדדים ולפני כשבועיים כבר הודיעה טוברוק שהשאילה את השחקן לאדומים. אולם למרות ההודעה, על פי טענות אנשי הפועל תל אביב, טוברוק דרשה סכומים נוספים על והבה מה שלא היה מקובל על ראשי האדומים.

מאז ועד לסוף השבוע האחרון התקיימו מגעים בין הצדדים שהגיעו לפיצוץ. באופן רשמי, טוענים בהפועל תל אביב שהסיכויים שהשחקן יצורף לסגל נמוכים. והבה היה אמור להשלים את מצבת הבלמים בסגל של אסי דומב הכוללת את יורחן קולין, סארי פלאח, עוביידה חטאב והרמוני איקנדה, שהוסט לעמדה הזו על ידי המאמן.

נורות האזהרה של אסי דומב. הבלוג של עמית גולדשטיין

הגרסה הרזה של הפועל ת"א. הבלוג של אורן יוסיפוביץ

בן והבה שחקן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
יחפש קבוצה אחרת. והבה/קובי אליהו

בעניין אחר, שוער המשנה תום אלמדון צפוי לחזור לאימונים מלאים בתוך שבועיים. בקבוצה מעריכים שאלמדון שנפגע בכתפו במשחק גביע הטוטו באשדוד (2:0) בשבוע שעבר יהיה כשיר למשחק מול הפועל חיפה במחזור השלישי. עד אז, שוער הנוער דודי אלון ימשיך לשמש כמחליפו של דני עמוס. אגב, עמוס קיבל מחמאות מאנשי הקבוצה על הופעתו בניצחון על מכבי נתניה (0:1).

החלוץ הקמרוני גאל אטוק (21) נחת בישראל וכבר נכח בבלומפילד וצפה במשחק הליגה. השחקן יצטרף לאימונים וינסה להרשים את הצוות המקצועי. חלון ההעברות הישראלי ייסגר ביום שני הבא, אבל אטוק הוא שחקן חופשי ובהפועל תל אביב יוכלו להעבירו גם בשלב מאוחר יותר.

הקשר עומר פדידה, שנכנס כמחליף בארבעת משחקי גביע הטוטו, נפרד מהפועל תל אביב וחזר כמושאל לקבוצתו הקודמת, הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. פדידה בן ה-24 כבש את שערו היחיד במדים האדומים בעונה שעברה, בניצחון 0:4 על מכבי חיפה במסגרת הפלייאוף העליון. גם החלוץ רן יצחק חתם בהפועל כפר סבא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עומר פדידה שחקן הפועל תל אביב חוגג שער מול מכבי חיפה. ברני ארדוב
עזב את הפועל תל אביב עם שער אחד. עומר פדידה/ברני ארדוב

(עדכון ראשון: 14:51)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully