וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "אם נמשיך ככה, יהיו לנו תוצאות נדירות"

14.9.2014 / 9:40

כוכב נתניה מרוצה למרות ההפסד: "הצגנו כדורגל איכותי". בקבוצה מחפשים מחליף לדודו, הרוש: "אני עוד לא בכושר שיא"

one

במכבי נתניה יצאו מאוד מתוסכלים מהמשחק אתמול (שבת) מול הפועל תל אביב (1:0). התחושה בחדר ההלבשה היתה שהגיע לקבוצה לפחות נקודה אחרי כל המצבים אליהם הגיעה. "היתה אווירת דכאון בחדר ההלבשה", סיפר אחד השחקנים. "כולם התכנסו בתוך עצמם ומיהרו להתקלח כדי ללכת כמה שיותר מהר הביתה. לא כך רצינו לפתוח את העונה".

בנתניה הנחו את סוכני השחקנים לחפש להם קשר מרכזי שיודע לנהל משחק מאחור. התפקיד הזה היה מיועד לדודו סארנסה, אבל מאחר שהוא עוד לא מצליח לשחזר את יכולתו מהעבר ומכיוון שבבקרה לא מאשרים לנתניה להעביר את חוזהו רק עד חודש דצמבר, עושים בקבוצה בדיקות באשר לצירוף שחקן אחר באותו התפקיד. בכל מקרה, הבעלים אלי שגב התחייב בפני דודו לשלם לו את כל השכר עד חודש דצמבר ולכן גם אם השחקן ייחתך מהקבוצה, הוא יקבל את מה שמגיע לו בשלושת החודשים הקרובים. אם נתניה לא תמצא זר מתאים, דודו עשוי להישאר.

צפו במכבי נתניה מפסידה 1:0 להפועל ת"א במחזור הפתיחה

יוסי מזרחי בסיום: "היינו שווים יותר מהפסד במשחק הזה"

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
"היה חסר לנו קצת ריכוז מול השער". אריאל הרוש/יוסי ציפקיס

"זה מתסכל מאוד", אמר אריאל הרוש אחרי המשחק. "הגענו להמון מצבים מהם היינו אמורים לכבוש. חבל שיצאנו רק עם המחמאות. יחד עם זה אנחנו יוצאים היום עם הרבה ביטחון כי שיחקנו טוב. אני בטוח שבמשחקים הבאים נשכיל לכבוש. היה חסר לנו קצת ריכוז מול השער".

לגבי יכולתו האישית אמר השוער: "אני לא בכושר שיא כי לא התאמנתי בצורה סדירה עם קבוצה. אני בטוח שככל שהמשחקים יתקדמו, אני אחזור לכושר הרגיל שלי. עברתי תקופה לא פשוטה בקיץ, אבל עכשיו הכל מתחיל להירגע כך שאוכל להתרכז רק בכדורגל. היה לי קצת מוזר לפתוח את העונה במדי מכבי נתניה כי כל חיי הייתי רגיל לבית"ר ירושלים, אבל התרגלתי מהר בגלל הצהוב והשחור. האוהדים של מכבי נתניה היו נפלאים היום ואני מקווה שנחזיר להם במשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ערן לוי שחקן מכבי נתניה מול יורחן קולין שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"אני בטוח שכולם חשבו שנקבל בקלות במשחק הזה שניים או שלושה גולים". ערן לוי/יוסי ציפקיס

ערן לוי היה מופתע כשאנשי התקשורת קבעו בפניו כי היה לו משחק חלש. "משחק חלש שלי?", שאל בתמיהה. "אני לא מסכים. הגעתי למצבים, הכנתי כדורים לגולים. גם אם זה משחק חלש שלי לטענתכם, עשינו כקבוצה משחק מצוין והתעלינו מעל הפועל תל אביב בבית שלהם".

כשהעיתונאים המשיכו להתעקש שהיתה ציפייה ליותר ממכבי נתניה, לוי כבר קצת התעצבן. "חברים, זה מחזור ראשון. עשינו משחק טוב בבלומפילד והצגנו כדורגל איכותי. אני לא יודע מאיפה הביקורות על מכבי נתניה במשחק הזה? הרגשנו מצוין במשחק הזה. יש לנו שחקנים טובים בקבוצה והפנים שלנו קדימה. אם נשחק כך, יהיו תוצאות נדירות למכבי נתניה בעונה הזו. הגענו למצבים של גולים והחטאנו. לא קרה שום דבר. זה משחק ראשון ואני בטוח שכולם חשבו שנקבל בקלות במשחק הזה שניים או שלושה גולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully