וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דומב: "המחצית הראשונה נתנה טעם של עוד"

מאמן הפועל תל אביב מבסוט מ-45 הדקות הראשונות מול נתניה. ורמוט: "אסור להיקלע לשאננות". מזרחי: "היינו שווים יותר"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב פתחה הערב (שבת) את עונת 2014/15 בבלומפילד עם 0:1 קטן-גדול על מכבי נתניה. כריסטיאן סרגי כבש את השער היחיד והעצמי במשחק בדקה ה-24. הבשורה הרעה מבחינת האדומים היא ששי אבוטבול לא הצליח לסיים את המשחק בשל מחלה והוחלף.

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"כיף לחזור לבלומפילד". דומב/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב אסי דומב אמר בסיום: "ההרגשה נהדרת, כיף לשחק בבית מול הקהל הנפלא הזה ולנצח. אני מזיע כי חיבקתי את השחקנים ואמרתי להם כל הכבוד. חשוב מאוד לנצח במשחק הראשון כי ההתחלות חשובות מאוד.

"במחצית הראשונה שיחקנו טוב, במחצית השנייה ובמיוחד אחרי ששי אבוטבול יצא נחלשנו קצת. במחצית הראשונה ראינו שיש קבוצה שיודעת לשחק וזה נתן טעם של עוד. חשוב שנעבוד קשה כדי שנוכל לשחק בצורה הזו בשתי מחציות. נעבור על המשחק ונתקן את מה שצריך".

גילי ורמוט אמר: "אני רוצה להיות הכי טוב שיש ולעזור לקבוצה. במחצית השנייה אולי קצת חיכינו שייגמר המשחק והם הביכו אותנו כמה פעמים. אסור שזה יקרה לנו. צריך לעשות חושבים. גם בעונה שעברה התבססנו על הנעת כדור ושליטה במשחק, גם העונה כך. אני מקווה שההגנה תהיה חזקה וזה ייתן לנו הרבה בהמשך".

מאמן נתניה יוסי מזרחי: "במשחק הזה היינו שווים יותר מהפסד, וזה ברור לכולם, אבל בפעולות האחרונות מול השער היינו לא מדויקים ושילמנו על זה ביוקר.

מזרחי התייחס לחסרונו של לארי קאיודה המורחק: "תמיד כשמפסידים, השחקן שלא משחק הוא הכי חשוב. שיחקו שחקנים, עשו את המיטב שלהם. אנחנו נמשיך הלאה. פתחנו ברגל שמאל וחבל מאוד, אבל נמשיך הלאה".

על השאלה האם שחקניו התרגשו בגלל החזרה לליגה אמר המאמן: "כשאתה עולה ליגה והרבה זמן לא שיחקת בליגת העל, אז טבעי שבהתחלה תתרגש כבר, אבל זו לא הסיבה להפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully