וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב: "פאקו הוא כמו סוזה"

מאמן האלופה לא סיפק רמזים לגבי ההרכב שיפתח במושבה (א', 20:15, ספ' 1 ו-HD). בן שמעון: "בא לנצח, תהיו אגרסיביים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* פאקו אייסטרן ירצה ודאי להצטרף אל פאולו סוזה ואוסקר גרסיה שידעו בשנתיים האחרונות לפתוח ברגל ימין את העונה עם ניצחון. גם מוטי איוניר שנה לפני שהחל עידן המאמנים הזרים, פתח את הליגה עם ניצחון, מה שאי אפשר לומר על יוסי מזרחי שאת עונת 2010/11 החל עם מכבי תל אביב בהפסד למכבי חיפה.

* 21 שערים נכבשו בשבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, רק אחד מהם הסתיים עם שער אחד בודד. מבין כל השחקנים שכבשו למלאבסים בתשעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, אף שחקן כבר אינו בקבוצה.

בן בן יאיר שחקן מכבי פתח תקוה (משמאל). ניב אהרונסון
ייעדר בגלל הסכם ההשאלה. בן בן יאיר/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

במכבי פתח תקוה ערכו לא מעט שינויים במהלך הקיץ האחרון. עשרה שחקנים חדשים הצטרפו, גם מושאלים חזרו והסגל של רן בן שמעון, שהודח מרגע גמר גביע הטוטו, עם הראש בליגה. פתח תקוה מגיעה למשחק מול מכבי תל אביב ללא רועי דיין הפצוע, כשגם דדי בן דיין עדיין לא כשיר במאת האחוזים ולא יהיה בסגל. רן בן שמעון מחפש עוד קשר להשלמת הסגל, ושחקן כזה אמור להגיע בשבוע הבא. המאמן היה רוצה לראות את הקשר הסרבי מילאן סמיליאניץ', שלא הוחתם בבאר שבע בשל הגעת אובידיו הובאן אצלו בקבוצה, אך כרגע עדיין לא התקבל אישור לכך משום שהשחקן מסרב להיבחן.

בהרכב של בן שמעון אין הפתעות: חגי גולדנברג יעלה בצד ימין במקום דור אלו, ולצד הבלמים הזרים איבן הרצג ודניאל דימוב ישחק נאור פסר, משום שדדי בן דיין עדיין לא כשיר. מרכז השדה יורכב כרגיל משלושה שחקנים – בריאן חרסיסיץ', חסן אבו זייד וגידי קניוק, כך שמרואן קבהא יפתח על הספסל. הקשר בן בן יאיר התבשר כי לא יוכל לשחק בשל הסכם עם מכבי תל אביב, שהשאילה אותו, ולכן יראה את המשחק מהיציע. גיא מלמד ויובל יעקובוביץ' תורגלו באגפים. קוסטדין אזורוב ישחק בחוד. ניקולאס פלצ'וק יתחיל על הספסל.

רן בן שמעון אמר לשחקנים: "אני בא לכל משחק כדי לנצח. תבואו מחר מרוכזים ותהיו אגרסיביים". אחד השחקנים אמר: "התוצאות מול הפועל חיפה היו פחות טובות, אבל מה שחשוב זו הדרך ויש התקדמות בקבוצה במשחקים האחרונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
החזיר את הביטחון. פאקו אייסטרן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

"הוא בדיוק כמו פאולו סוזה", אמרו היום (שבת) מספר שחקנים במכבי תל אביב כשנשאלו מה תרגל פאקו אייסטרן לקראת ההרכב הפותח מול מכבי פתח תקוה. הבאסקי קיבל כנראה כמה טיפים מג'ורדי קרויף שלימד אותו כי במחוזותינו עדיף לשמור על ה-11 צמוד אל האייפד.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק הראשון בליגה בתחושות הרבה יותר טובות מאלו שהיו בימי אוסקר וההפסדים באירופה. הניצחונות בגביע הטוטו, על הפועל תל אביב והפועל פתח תקווה, החזירו את הביטחון. גם הפזילה לעבר מכבי חיפה שלא נראית בינתיים כל כך מאיימת, קצת מעודדת.

לאימון עוררות הבוקר הזמין פאקו את כל השחקנים. רק בהמשך יחליט על ה-18 שיתלבשו והתחרות מאוד גדולה. ראדה פריצה נשאר בחוץ במשחק האחרון וגם דור מיכה ובן רייכרט בטח רוצים להיות בסגל. אם יידע אייסטרן לשמור על חדר הלבשה נקי ולא לתת לתחרות הזו לקלקל את המרקם החברתי, הוא יוכל לקטוף בסוף העונה את האליפות השלישית ברציפות, המטרה שנותרה למכבי אחרי ההדחה מאירופה.

יהיה מעניין לראות אם פאקו ימשיך עם ערן זהבי כחלוץ המדומה. מסקרן גם לבחון מה יחליט על המגנים ומי יהיו קשרי האמצע שלו, אחרי שנוסא איגייבור שב בסוף השבוע ממשימות נבחרת ניגריה.

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ספג הרבה ביקורות. חואן פאבלו/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: גידי קניוק

מאז הדור של טל בן חיים ועומר דמארי, במכבי פתח תקוה עדיין לא מצאו שחקן משמעותי שיוכלו לבנות על ההכנסות שלו ממכירה לחו"ל. ואז, מעט אחרי שמרואן קבהא פרץ לתודעה, עלו מהנוער עוז פרץ, לידור כהן וגידי קניוק, והפיחו קצת תקוות בארוחת שישי אצל משפחת לוזון. אחרי עזיבת לידור כהן, קניוק הוא שחקן הבית הצעיר היחיד שמתברג בהרכב כמעט בקביעות, וזו כנראה חייבת להיות עונת הפריצה שלו. עמוס לוזון כבר סופר את השטרות.

מכבי תל אביב: חואן פאבלו

חואן פאבלו ספג הרבה ביקורות בקיץ במשחקי מכבי תל אביב באירופה. גם ביציעים כבר יש רחשים אפילו כשהוא עושה איזו טעות קלילה שלא מייצרת שום דבר מסוכן. מול מכבי פתח תקווה, השליטה צפויה להיות של מכבי תל אביב, אבל דווקא במשחקים כאלה לריכוז של השוער יש משקל גדול בתוצאה הסופית.

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: איתמר ניצן, חגי גולדנברג, איבן הרצג, דניאל דימוב, נאור פסר, בריאן חרסיסיץ', חסן אבו זייד, גידי קניוק, גיא מלמד, יובל יעקובוביץ', קוסטדין אזורוב.

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, מהראן ראדי, ניקולה מיטרוביץ', דור מיכה (ראדה פריצה), טל בן חיים, ערן זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully