וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי: "אנחנו באים לכבוש ולדרוס בכל משחק"

מכבי תל אביב מתכוננת למחזור הראשון בו תתארח אצל מכבי פתח תקוה. בלם הצהובים הוסיף: "אנחנו מתחילים להבין את פאקו"

one

מכבי תל אביב תצא מחר (ראשון) למסע ההסתערות שלה על תואר האליפות השלישי ברציפות. הצהובים כבר מזמן שכחו מאירופה ומרוכזים העונה כל כולם בזירה המקומית. באמצע השבוע הם הראו את כוחם עם 0:6 על הפועל פתח תקוה במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע הטוטו ומחר ייפגשו את היריבה השנייה ממלאבס, מכבי פתח תקוה, במשחק חוץ במסגרת המחזור הראשון של העונה.

בלם הקבוצה איתן טיבי, שהיה חתום על השער השני בשישייה, מוכן לפתיחת העונה: "אין ספק שה-0:6 על פתח תקוה היה מאוד חשוב. אנחנו רוצים לנצח תמיד ועשינו תוצאה מדהימה. בכל משחק אנחנו רוצים לכבוש כמה שיותר שערים ולהיות קבוצה דורסת".

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אפילו כבש שער. טיבי/ברני ארדוב

טיבי הוסיף: "פאקו עובד על דברים טקטיים ואנחנו צריכים ליישם במגרש. יש עוד מה לתקן, אבל לאט לאט אחד מתחיל להבין את השני יותר טוב. נתקדם עם הזמן. כמו שאני מחויב בהגנה, אני צריך להיות מחויב בהתקפה. כל שחקן הגנה באירופה יודע לתת גולים וגם אנחנו רוצים".

הבלם העדיף שלא לעסוק בזעזועים שהתחוללו בקבוצה בחודש שעבר: "יש לנו משימה והיא לא לקבל שערים ולעשות את העבודה כמה שיותר טוב. יש לנו דרך ואני מאמין שנעמוד בה. אני מעדיף לא להתעסק בנושא שינוי המאמנים, זה לא המקום שלי. למכבי תל אביב יש שחקנים מספיק מחויבים על מנת לתת הכול במגרש, לא משנה מי המאמן. אנחנו מקצוענים וצריכים לתת הכול בכל משחק. חבל שאנחנו לא באירופה, אבל זה היה ואין מה לעשות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully