וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן פיטרסון מואשם בגרימת פציעה לבנו

13.9.2014 / 7:38

עוד שערורייה ב-NFL: נגד כוכב מינסוטה הוצא צו מעצר בטקסס והוא לא ישחק בראשון מול הפטריוטס. על פי החשד, פיטרסון הכה את בנו עם ענף. השחקן הסגיר את עצמו למשטרה

אדריאן פיטרסון ובנו אדריאן ג'וניור. AP
לא הפעם הראשונה בה הוא חווה צרות מחוץ למגרש. פיטרסון/AP

פחות משבוע עבר מאז התפוצצה פרשת ריי רייס, כאשר סרטון שפורסם ובו נראה כוכב ה-NFL מכה את ארוסתו בתוך מעלית, הוביל לשחרורו המיידי מבולטימור ולהשעייתו ללא הגבלת זמן מהליגה. פחות משבוע, וכבר הלילה (בין שישי לשבת), נקלע סופרסטאר ענק אחר בליגה לשערורייה גדולה.

במחוז מונטגומרי, טקסס, הוצא צו מעצר נגד הרץ האחורי של מינסוטה וייקינגס ואחד השחקנים הטובים בליגה, אדריאן פיטרסון, לאחר שהוא הואשם במה שהוגדר כ"גרימת פציעה לילד". הווייקינגס כבר מיהרו להודיע כי פיטרסון לא ישחק ביום ראשון הקרוב נגד ניו אינגלנד, בעוד השחקן הגיע באישון לילה (2:06 שעון מזרח ארה"ב) אל תחנת המשטרה והסגיר את עצמו. הוא צפוי לשלם ערבות של 15 אלף דולר. אתר TMZ, שהיה זה שחשף את הסרטון של רייס, היה הראשון לפרסם גם את חקירתו של פיטרסון.

על פי דיווח בתחנת רדיו ביוסטון, פיטרסון מואשם בכך שהוא הסיר עלים מענף של עץ והשתמש בו על מנת להכות בישבנו של בנו. עורך דינו של השחקן, ראסטי הארדין, אמר בהצהרה הרשמית שאכן זה כיוון החקירה: "אדריאן ישתף פעולה באופן מלא עם הרשויות, שבוחנות את העניין. הוא אב אוהב, שהשתמש בשיקול הדעת שלו כהורה על מנת לחנך את בנו. הוא השתמש עם הילד שלו באותה שיטת חינוך שהוא עצמו חווה כילד שגדל בטקסס. הוא מעולם לא הכחיש את מה שעשה".

כאמור, פיטרסון לא ישחק ביום ראשון מול הפטריוטס. זו אינה הפעם הראשונה בה שמו עולה לכותרות שלא על המגרש ובהקשר של אחד מילדיו. באוקטובר האחרון, בנו בן השנתיים מת בדרום דקוטה לאחר שהוכה על ידי אדם שבאותה תקופה יצא עם אמו של הילד. פיטרסון גילה רק חודשיים לפני המקרה המזעזע הזה שהוא אביו של אותו ילד. באותו אירוע, פיטרסון לא הפסיד זמן משחק וחזר למגרש באופן מיידי, למרות הטרגדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully