וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה-הפועל פ"ת: ינקו פצוע, ליפשיץ בשער

שוער המשנה של רעננה יוזנק להרכב וינסה להוכיח את עצמו מול העולה החדשה (ש', 19:00). טוקורה ושקלים חוזרים להרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל רעננה ניצחה את כל שלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, במסגרת הליגה הלאומית בעונת 2012-13.

* שגיב כהן הוא השחקן היחיד בהפועל פתח תקוה שהיה בקבוצה גם בספטמבר 2008, כשהקבוצה חזרה בפעם שעברה מהליגה הלאומית לליגת העל.

מפתחות והכנות

הפועל רעננה:

הפועל רעננה הצנועה תנסה לפתוח בהצלחה את משחקי ליגת העל, כאשר המטרה המוצהרת במועדון היא להימנע ממאבקי התחתית ולהתבסס במרכז הטבלה. המאמם חיים סילבס, בעונתו הראשונה כמאמן ראשי, ינסה להסתדר עם תקציב נמוך וסגל צעיר ונטול כוכבים לקראת העונה הנפתחת."כמובן שיש התרגשות לקראת פתיחת העונה ומתים כבר שזה יתחיל", אמר סילבס לקראת משחק הפתיחה של הליגה.

"אנחנו מאמינים מאוד ביכולת שלנו ומוכנים לקראת האתגר שעומד לפנינו, גם המשחק מחר וגם לקראת הליגה כולה. קשה לי לדבר על מטרות בשלב הזה ואני מתמקד עכשיו במשחק הקרוב ואחר כך בזה שיבוא אחריו. זה לא יהיה חכם ונכון לצאת בהצהרות וזה לא בגלל שאני רוצה להנמיך ציפיות".

סילבס סיפר על תחושותיו האישיות לפני עונת הבכורה כמאמן ראשי והוסיף: "יש התרגשות קלה, אני מאוד רוצה להצליח, אבל בסך הכל כבר עשיתי את טבילת האש במשחקי גביע הטוטו, ואני בכלל לא הנושא כאן. יש את הקבוצה ואת כל המועדון כולו. אני רק חלק מכל זה. ננסה להיות מקצוענים ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר וזו תהיה הנוסחה להצלחה. אני חושב שהקבוצה הזאת יכולה לעשות קפיצת מדרגה לעומת העונה שעברה וכמובן שנהיה שמחים לסיים במקום גבוה יותר מהעונה שעברה".

בחלק המקצועי יש לסילבס בעיה בעמדת השוער, לאחר שאריק ינקו השוער הראשון, סובל פציעה בכתפו וצפוי להחמיץ את המשחק. בצוות המקצועי לא רוצים שינקו יעלה עם זריקה או יסכן את עצמו ולכן יפתח שוער המישנה דניאל ליפשיץ בין הקורות.

שלושת הזרים, פדרו פטראצי, אנתוני נוואקמה וממאדו צ'אם ימשיכו להוליך את החלק הקדמי, כאשר קשר הרכש דלה ימפולסקי עשוי גם הוא להשתלב בהרכב

הפועל פתח תקוה:

אז איזו הפועל פתח תקוה נראה מול הפועל רעננה במחזור הפתיחה, זו שהציגה כדורגל חיובי והעפילה לרבע גמר גביע הטוטו כנגד כל הציפיות, או זו שהובסה 6:0 על ידי מכבי תל אביב לפני כמה ימים באותו המפעל? רעננה היא כבר הליגה של פתח תקוה ועם כל הקשיים והעובדה שיש לה את התקציב הנמוך בליגת העל, עדיין אפשר לבנות על הצעירים הרעבים והוותיקים שרוצים להוכיח שהם עדיין לא גמרו את הסוס.

הקושי לארגן כסף לזר נוסף, ישאיר שוב את מרכז ההגנה אצל הישראלים אורי פסו וריף פרץ. עמירן שקלים ומייקל טוקורה שנחו מול מכבי תל אביב מחשש להחמרת פציעותיהם, כשירים ויפתחו בהרכב. עמרי אלטמן שנעדר אף הוא מהמשחקים האחרונים בגלל משחקי הנבחרת הצעירה, אמור לפתוח בהרכב ובקבוצה תולים בו תקוות רבות.

המאמן עידן בר און והמנהל המקצועי גיא רוזנצוויג, קיימו הרבה שיחות עם השחקנים בעקבות התבוסה למכבי. "זה לא אמור לעשות לנו רע", הבטיח אחד השחקנים. "נכון שתבוסה כזו יכולה לשבור ולהוריד את הביטחון, אבל מי שנתן לנו גב אלה האוהדים הנפלאים שעודדו אותנו בבלומפילד גם אחרי שירדנו מהדשא עם שישייה".

בפתח תקווה מעריכים שלא פחות מאלפיים אוהדים יגיעו לנתניה למשחק החוץ ומאמינים שאפשר לפתוח את עונת החזרה לליגת העל לפחות עם נקודה.

דניאל ליפשיץ הכח עמידר רמת גן. מגד גוזני
מקבל הזדמנות נדירה. ליפשיץ/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: דניאל ליפשיץ

שוער המשנה יפתח בהרכב כבר במחזור הראשון, בעקבות פציעתו של אריק ינקו ועליו תהיה מוטלת המשימה של שמירה על רשת נקייה מול פתח תקוה, שתגיע לשקם את כבודה שנרמס השבוע בגביע הטוטו. ליפשיץ שיחק בעונה שעברה במכבי הרצליה בלאומית, וכעת תהיה לו הזדמנות להוכיח את עצמו ולהראות שהוא יכול לשמש אופציה לגיטימית לאופדת השוער הראשון, גם בליגת העל.

הפועל פתח תקוה: דור כוכב

דור כוכב לא זכה לכרטיס הכניסה למועדון היוקרה של מכבי חיפה בוגרים. בקבוצת הנוער הוא בלט, אבל בעונה שעברה נשלח להתחשל בהפועל עפולה שם בישל את מרבית השערים לשחר הירש. קיבוץ הגלויות שיצר יעקב שחר הקיץ, לא השאיר סיכוי לכוכב לחזור לצבע הירוק ואת העונה הקרובה יעשה שוב בהשאלה, אלא שהפעם מדובר כבר בליגת העל. המשחק מול רעננה ולמעשה כל העונה כולה יהיו המבחן הגדול של כוכב שיש לו כמעט הכול, למעט סיומת יותר מוחצת מול השער. עונה טובה במלאבס ובחיפה יחשבו שוב אם לא צריך לתת לו לפחות מפתח אחד לסמי עופר.

דור כוכב שחקן הפועל פתח תקוה מול רחמים צ'קול שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
יש לו הרבה מה להוכיח. דור כוכב/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: דניאל ליפשיץ, עדי נמני (גיא ליפקה), יוגב לרמן, יניב לביא, עמנואל אמבולה, בן בנימין, שניר שוקר, פדרו סאס פטראצי, דלה ימפולסקי (אוואנס קאנגווה), אנתוני נווקאמה, ממאדו צ'אם.

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר, קובי מוסא, אורי פסו, ריף פרץ, עמירן שקלים, מייקל טוקורה, מירקו אורמוש, עמרי אלטמן, גיא דיין, דור כוכב, ליאור אסולין (שחר הירש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully