וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד- קרית שמונה: "רוצים להוכיח שאנחנו לא פרווה"

בקבוצה מעיר הנמל רוצים להסיר את התדמית השלילית ומרוצים מדוידוב. אצל האורחת עאבד ואופיר מזרחי בספק (ש', 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ניר קלינגר שיתף 14 שחקנים בהפסד החוץ 0:1 של מ.ס. אשדוד לקרית שמונה (אופיר מזרחי כבש) בעונה שעברה במחזור השלישי. מבין אותם 14 שחקנים, רק גיא צרפתי שפרש והפך לעוזר המאמן, לא נמנה על סגל השחקנים של המועדון בעונה הקרובה.

* עירוני קרית שמונה זכתה בארבעה תארים בשלוש העונות האחרונות. אליפות, פעמיים גביע הטוטו וגביע המדינה.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
הסגל כמעט זהה. קלינגר/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

למרות הקושי לקיים שגרת מועדון בזמן המלחמה, מ.ס. אשדוד הצליחה מאוד בגביע הטוטו הקיץ. הניצחון בשבוע שעבר על הפועל תל אביב ברבע הגמר, רק חיזק את התחושה שמשהו טוב קורה בקבוצה של ג'קי בן זקן. הצעירים מחזקים את מעמדם, הוותיקים קיבלו רעב מחודש וגם חזרתו של מוראד אבו ענזה לקדנציה שנייה במועדון, אמורה לתת יותר עוצמה בהתקפה שהייתה מאוד אנמית בעונה שעברה.

איצטדיון הי"א יהיה פתוח לכניסה חופשית מחר ובאשדוד מצפים ללא פחות מ-4,000 אוהדים, אפילו אם חלקם יהיו "טרמפיסטים". אופיר מרציאנו נמצא בכושר מצוין וחאתם עבד אלחמיד זומן לנבחרת ישראל. יאיא פטי ימשיך להיות שר ההגנה ובחלק הקדמי ינסו גדי קינדה, ניב זריהן ומיכאל אוחנה להראות שהם הרבה יותר בשלים העונה להיות שחקנים דומיננטיים.

ניר קלינגר שוחח בימים האחרונים עם השחקנים ודיבר בעיקר על יציבות. בחדרי חדרים אומרים שהעונה הקרובה צריכה להיות זו בה יפסיקו להגיד שמ.ס. אשדוד היא "מועדון הפרווה" של ליגת העל. מול קרית שמונה החזקה זו הזדמנות לפתוח ברגל ימין ולקבל תנופה לקראת ההמשך.

עירוני קרית שמונה:

עירוני קרית שמונה שפתחה את העונה במסע קצר במוקדמות הליגה האירופית, תנסה לפתוח ברגל ימין את הופעותיה בליגת העל, כשתגיע למשחק חוץ לא פשוט באשדוד. המאמן ברק בכר עדין מתלבט לגבי ההרכב הפותח, בעיקר בשל פציעותיהם של צמד החלוצים אופיר מזרחי ואחמד עאבד. גם מזרחי וגם עאבד לא כשירים במאת האחוזים וכנראה לא יוכלו לפתוח, כך שבכר יצטרך לאלתר בחלק הקדמי, או לעבור למערך של שני חלוצים וארבעה בקישור.

חוזהו של קשר הרכש עאהד עזאם, טרם אושר בבקרת התקציבים ולכן הוא לא יכלל בסגל. הקבוצה ערכה את האימון המסכם היום במכון ווינגייט ומשם המשיכה הקבוצה, למלון כפר המכביה ברמת גן, כהרגלה לפני משחקים במרכז ובדרום.

שלושה משחקני הקבוצה, וובה בראון, חן דילמוני ורועי קהת, הגיעו אמש לבית החולים 'שניידר' שבפתח תקוה, וביקרו ילד בן חמש, אוהד הקבוצה, שחלה במחלה ממארת. השחקנים הביאו כדור חתום וחולצה רשמית של הקבוצה, כמתנה מטעם המועדון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלכסנדר דוידוב שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מודל לחיקוי. דוידוב/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: אלכסנדר דוידוב

באשדוד בטוחים שיש להם ביד את השחקן הכי מאוזן בליגה. אלכסנדר דוידוב היה כבר בדרך להפועל חיפה לפני שנה, אבל ניר קלינגר נלחם עליו בשיניים והביא אותו איתו. דוידוב נלחם, מחלץ, מתקל, אבל גם מבשל וכובש. כמעט כל כדור נייח ברגל שמאל הוא פנינה. אבל באשדוד מרוצים מהדוגמא שהוא נותן. "לא יכולנו לבקש מישהו טוב ממנו כדי שהצעירים שלנו ילמדו מקצוענות מהי", אומרים במועדון. "אין יום שהוא לא בחדר כושר. אין אימון שהוא לא מגיע ראשון". עכשיו נשאר לראות אם דוידוב מסוגל גם לסחוב את הקבוצה גבוה לפלייאוף העליון.

עירוני קרית שמונה: רוג'רס קולה

החלוץ הזמבי של קרית שמונה, יפגוש את חבריו לשעבר מאשדוד וינסה להמשיך בכושר הטוב שלו. קולה כבר הספיק לכבוש העונה בגביע הטוטו ובמוקדמות הליגה האירופית ובהיעדרו של אחמד עאבד, תיפול מלאכת ההבקעה על כתפיו של הזמבי.

רוג'רס קולה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך בכושר הטוב? קולה/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד, יאיא פטי, מיכאל סירושטן, רחמים צ'קול (ג'ואון אושאניווה), אלכסנדר דוידוב, רועי בקל, מיכאל אוחנה, גדי קינדה, ניב זריהן (מוראד אבו ענזה), ירו בלו.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, שיר צדק, קאסיו פרננדס, חן דילמוני, וובה בראון, מינדאוגס פאנקה, אדריאן רוצ'ט (יואל צ'חנוביץ'), רועי קהת, דוד מנגה, רוג'רס קולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully