וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 91:109 למכבי תל אביב על טלקום בון

אלופת אירופה סיימה את מסע ההכנה בגרמניה במאזן מושלם של שלושה ניצחונות בזכות בריחה לקראת סיום המחצית הראשונה. 15 ללנדסברג

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג מטביע. ברני ארדוב
ממשיכים לנצח. לנדסברג/ברני ארדוב

אלופת אירופה מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה המתקרבת והערב (חמישי) היא גברה 91:109 על טלקום בון, במשחק ההכנה השלישי והאחרון שלה בגרמניה. היריבה, שסיימה במקום החמישי בבונדסליגה בעונה שעברה, הצליחה לשפר במעט את הרושם מהתבוסה ב-34 הפרש לצהובים לפני שלושה ימים, אבל עדיין הפסידו. סילבן לנדסברג הוביל שבעה קלעים בדאבל פיגרס עם 15 נקודות. מחר (15:30) תשוב מכבי תל אביב לישראל וביום שני מצפה לה מפגש מול גלבוע/גליל עליון במסגרת גביע ווינר.

גיא גודס אמר: "המחנה היה טוב מאוד, עם תנאים מצוינים. היה חשוב לנו לעשות את זה, כדי להתגבש ולהכיר אחד את השני טוב יותר. שיחקנו שלושה משחקי אימון, שעזרו לנו לראות איפה אנחנו נמצאים בשלב הזה ומה צריך לתקן. אני שמח שניצחנו בכל שלושת המשחקים. כשנחזור לארץ נמשיך להתאמן במרץ כדי להתכונן לגביע ווינר ולשאר המשימות שלפנינו". על המשחק היום אמר המאמן: "אני שמח ששוב הגענו לסקור גבוה ושיחקנו בקצב מהיר כמו שתכננו יום אחרי יום. כל השחקנים שותפו ותרמו".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס (מרכז) ועוזרו פיני גרשון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עכשיו גביע ווינר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מהלך המשחק:

מכבי תל אביב פתחה עם ג'רמי פארגו, מרקיז היינס, סילבן לנדסברג, גיא פניני ואלכס מאריץ'. הסנטר החדש העלה את מכבי ל-0:4, אבל הגרמנים פתחו טוב יותר ואחרי ארבע דקות הם עלו ליתרון 8:14. הצהובים נכנסו לעניינים ואלי-הופ של היינס העלה אותם ל-14:15. עוד שלשה של לנדסברג ועוד דאנק של טיוס וזה 14:22 ופסק זמן של מאמן טלקום. הרבע הראשון הסתיים ב-23:27.

שלוש דקות מפתיחת הרבע השני, הצהובים שוב הצליחו להגדיל את היתרון, ל-25:33, אולם כבר היו להם ארבע עבירות וג'ייק כהן נכנס לשחק כסנטר. שלשה של מיקי מקונל עזרה לגרמנים להישאר בתמונה וקבעה 34:38 למכבי. אחרי כמה דקות נטולות הגנה מצד שתי הקבוצות, הצהובים התעוררו מעט וברחו ל-40:49, שתי דקות להפסקה. לקראת סיום המחצית הראשונה, האורחים המשיכו בבריחה ולהפסקה הם ירדו עם 42:58 עם שתי שלשות רצופות של פארגו (שהוביל עם 11 נקודות במחצית) ואחת של פניני.

את המחצית השנייה פתחו פארגו, אוחיון, לנדסברג, פניני ומאריץ'. לנדסברג התעורר ויחד עם דקות טובות של מאריץ', מכבי הובילה 52:67, ארבע דקות מפתיחת המחצית. הצהובים המשיכו לטייל ושלוש דקות לסיום הרבע התוצאה עלתה ל-56:75. הרבע השלישי הסתיים ב-63:79 למכבי תל אביב.

עוד ארבע נקודות רצופות בתחילת הרבע האחרון מצד הגרמנים צימקו את התוצאה, אבל ליינהרט והיינס השאירו את היתרון בטוח וקבעו 70:85, שש דקות לסיום. כמה איבודים של מכבי תל אביב עזרו לבון להתקרב עד 81:91, שלוש דקות לסיום. זה נגמר ב-18 הפרש, 91:109, אחרי שלשה של אוחיון מחצי מגרש.

קלעו למכבי תל אביב: לנדסברג 15, היינס 14, מאריץ' 12, רנדל, אוחיון (6 אסיסטים, 5 איבודים), פניני ופארגו 11 כל אחד, ג'ייק כהן 9 (6 ריבאונדים), ליינהרט 7, טיוס 6, אלטיט 2.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully