וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב ניצחה 95:106 את פיניקס האגן

הצהובים נזקקו להארכה כדי לגבור על היריבה הגרמנית החלשה. לנדסברג להט עם 28 נקודות, רנדל בלט עם 17 נקודות ו-12 ריב'. גודס על ההגנה: "לא הצלחנו לשמור אותם כמו שרצינו"

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
שוב בולט. לנדסברג/יותם רונן

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן לעונה שבפתח, ואחרי שרשמה ניצחון משכנע ב-34 נקודות הפרש על טלקום בון הגרמנית היא חוותה משחק צמוד בהרבה מול פיניקס האגן מהליגה הגרמנית הבכירה שסיימה בעונה שעברה במקום העשירי. אלופת אירופה נזקקה להארכה ובסופו של דבר ניצחה 95:106 בעוד הופעה נהדרת של סילבן לנדסברג שהפעם קלע 28 נקודות (4 מ-7 משלוש). בריאן רנדל היה מצוין גם הוא וסיים עם דאבל דאבל שכלל 17 נקודות ו-12 ריבאונדים. הצהובים עלו לשחק ללא סופוקליס שחורציאניטיס הפצוע ודווין סמית'. ביום חמישי תקיים מכבי תל אביב מפגש נוסף מול טלקום בון ולאחר מכן תשוב לארץ למשחקי גביע ווינר. בסוף החודש היא תמריא לריו דה ז'ניירו לשני משחקים מול פלמנגו במסגרת הגביע הביניבשתי ומשם תמשיך לארצות הברית למשחקים נגד קליבלנד של דיוויד בלאט ולברון ג'יימס ונגד ברוקלין נטס.

מאמן הקבוצה גיא גודס אמר בסיום: "היה משחק אימון טוב וקשה נגד קבוצה שמשחקת מאוד מהר. לקח לנו זמן להסתגל לקצב ולא הצלחנו לשמור אותם כמו שרצינו. התקפית שוב הגענו ל-87 נקודות ולשמחתי בהארכה ניצחנו 8:19 וגמרנו את המשחק. אנחנו צריכים כמובן עוד להשתפר ולעבוד על התיאום בין השחקנים. עד עכשיו המחנה מצוין עם תנאים מצוינים, והקבוצה ממשיכה לעבוד ולהתקדם".

סיעת עוז נגד אלכס טיוס ומכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס (מרכז) בפסק זמן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרבה עבודה עוד מחכה להם. שחקני מכבי תל אביב עם המאמן גיא גודס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מהלך המשחק:

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה עם ג'רמי פארגו, מרקיז היינס, סילבן לנדסברג, גיא פניני ואלכס מאריץ'. האגן פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ל-3:6 מהיר, בזמן שהיינס סיפק שלשה בצד הצהוב. הקצב ההתקפי המהיר נמשך ופניני הכניס את אלופת אירופה לעניינים בדרך ל-11:15. מכבי תל אביב ניסתה לברוח בעזרתו של לנדסברג, אבל הגרמנים שמרו על המשחק וצימקו ל-18:17. האגן אמנם החזירה לעצמה את היתרון, אבל נייט לינהארט צמצם ל-21:20. למרות שבריאן רנדל נכנס לסטטיסטיקה, הצהובים פיגרו 27:24 בסיומו של הרבע הראשון.

מכבי תל אביב אמנם הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון ברבע השני ולהוביל 29:31, אבל מכאן הגרמנים היו אלה שהכתיבו את הקצב ורצו ל-31:37 כעבור דקה וחצי. פארגו ורנדל אמנם סיפקו נקודות, אבל האגן שמרה על הפער והובילה 34:40. אחרי פסק זמן של גודס, פארגו ניצל את הדקות האחרונות של המחצית כדי לצמצם ל-42:40 בהפסקה. פארגו סיים את המחצית עם עשר נקודות, לנדסברג עם תשע, רנדל ופניני עם שבע כל אחד.

מכבי תל אביב פתחה בסערה את הרבע השלישי וסיפקה ריצת 2:8 כשעל המגרש שיחקו פארגו, היינס, לנדסברג, רנדל וטיוס. הגרמנים לא נבהלו וצמצמו ל-54:53 באמצע הרבע. טיוס ורנדל שלטו בצבע ויחד עם שלשה של נייט לינהארט הם הקפיצו את הצהובים ל-59:65 דקה וחצי לסיום הרבע. האגן עם ארבע נקודות רצופות צמצמה ל-65:63 בסיומו של הרבע.

האגן חוללה מהפך ברבע האחרון ואחרי שלוש דקות היא טיפסה ל-71:73. שלשה של לנדסברג וטיוס בדאנק הפכו את התוצאה ל-73:76 כשנותרו שש דקות לסיום. האגן לא הרימה ידיים והשוותה ל-80:80, 3:15 דקות לסיום, אך לנדסברג השיב לצהובים את היתרון. המקומיים רשמו שלשה ועלו ליתרון 84:85 כשנותרה חצי דקה לסיום. היינס הפך את התוצאה ומכבי תל אביב הובילה שתי שניות לסיום, אבל האגן סחטה עבירה לשלוש זריקות, קלעה רק פעמיים ושלחה את המשחק להארכה בשוויון 87:87. אגב, האגן קלעה בתום הזמן החוקי 20 מ-21 מקו העונשין כאשר ההחטאה היחידה הייתה יכולה לסדר לה ניצחון.

לנדסברג ופארגו פתחו מצוין את ההארכה והעלו את מכבי תל אביב ל-89:94 כעבור שתי דקות. טיוס סיים את המשחק בעבירה חמישית והוחלף על ידי גיא פניני. היינס ולנדסברג בצמד שלשות הגדילו את התוצאה ל-90:101. לינהארט הצטרף גם הוא למטווח השלשות וקבע 95:106 למכבי תל אביב בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 28 נקודות, בריאן רנדל 17 נקודות, אלכס טיוס וג'רמי פארגו 16 נקודות כל אחד, מרקיז היינס 10 נקודות, גיא פניני 9 נקודות, נייט לינהארט 8 נקודות, יוגב אוחיון 2 נקודות.

* הנתונים מתבססים על פי האתר הרשמי של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully