וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט: "כולם מתחילים מאפס, זה יוצר תחרות טובה מאוד בקבוצה"

חלוץ מכבי תל אביב מסביר את השינוי תחת פאקו אייסטרן, שחתום לעונה אחת בלבד: "הוא בא עם המון מוטיבציה, והוא מחדיר אותה בנו". ראדי התרגש ממפגן התמיכה של הקהל, האוהדים עדיין מתכוונים להחרים את המשחק מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון

one

מכבי תל אביב שיחררה אמש (רביעי) הצהרת כוונות חד משמעית לקראת פתיחת ליגת העל, לאחר שדרסה 0:6 את הפועל פתח תקוה במשחק הראשון במסגרת שלב רבע הגמר של גביע הטוטו. מעבר לעובדה שהצהובים הבטיחו מעשית את העפלתם לחצי הגמר, סיפקה הקבוצה חוויה יוצאת מהכלל לאוהדיה במשחק הראשון העונה אותו אירחה בבלומפילד. שישה כובשים שונים התכבדו בחגיגת השערים, בהם גם הצעירים גאל מרגוליס שפתח בהרכב ודור פרץ ששולב במחצית השנייה והתכבד בכיבוש שער בכורה בבוגרים.

צפו בתקציר ה-0:6 של מכבי ת"א על הפועל פ"ת

זהבי: "גם בשנה שעברה אמרתי שמכבי לא תלויה בי"

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קיבל חוזה לעונה אחת בלבד. פאקו אייסטרן/ברני ארדוב

המאמן פאקו אייסטרן, שאט אט משתלב בקבוצה, ניצל את כל חמשת החילופים שעמדו לרשותו, כאשר ערן זהבי, טל בן חיים וגל אלברמן הוחלפו כבר במחצית ובהמשך יצאו גם מהראן ראדי וקרלוס גרסיה למנוחה מוקדמת בתחילת המחצית השנייה. אמש התברר אגב, שהמאמן הספרדי חתום על חוזה לעונה אחת בלבד, בניגוד לקודמו בתפקיד אוסקר גרסיה שחתם מראש לשתי עונות, אולם כזכור עזב בסופו של דבר את המועדון מוקדם מהצפוי.

שלושת שחקני הנבחרת הצעירה, ברק לוי, דור מיכה ובן רייכרט לא נכללו בסגל, כמו גם החלוץ ראדה פריצה. החלוץ השבדי נראה מחויך בסיום המשחק ונראה כי לא לקח קשה מדי את הדחתו מהסגל. ביציאה מהאצטדיון אמר פריצה לאחד מאוהדי הקבוצה: "לא הייתי במיטבי בתקופה האחרונה, אבל אין לי ספק שבליגה אחזור לשחק".

בצל מחאת האוהדים בעניין מחירי הכרטיסים לעונה הקרובה, איפשרו במכבי תל אביב כניסה חינם למנויים, כאשר כרטיס למשחק עלה 50 שקל. כ-8,300 צופים נכחו במשחק, אולם ראשי האוהדים הצהובים העבירו מסר ברור, כי מחאתם תימשך גם ביום ראשון, במחזור הליגה הראשון מול מכבי פתח תקוה במושבה, והם אינם מתכוונים לשלם את מחיר הכרטיס שעומד על 90 שקל למבוגר, אותו דורשים המלאבסים.

נקודה נוספת ראויה לציון בעניין האוהדים הצהובים, היא מפגן התמיכה הגדול לו זכה הקשר מהראן ראדי, אחרי האירועים הגזעניים אותם חווה במהלך כמה מהמשחקים באירופה בתחילת העונה. כשהוחלף ראדי במחצית השנייה, עמדו האוהדים, מחאו כפיים וקראו לו בקריאות עידוד קצובות, כאשר ניכר היה שהמחווה ריגשה מאוד את הקשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין מתכוונים להחרים את המחזור הראשון. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

"שחקני התקפה אוהבים להיות שותפים, לעשות מהלכים ולהבקיע שערים, ואצלי זה משהו שמניע אותי", אמר עדן בן בסט, שכבש את שערו הראשון בבלומפילד במדים הצהובים. "אני עובד קשה כדי שהתוצאות האלה יבואו לידי ביטוי, ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות". בן בסט ניסה לנתח את פתיחת העונה שלו בקבוצה: "האמת היא שרציתי שזה יתחבר מהרגע הראשון, אבל זה לגיטימי. אני רק חודש בארץ אחרי ששיחקתי בצרפת. שיחקנו בקפריסין ולא בבלומפילד, כולם יודעים מה שהיה. אני שמח לחזור לבלומפילד, לעיניי הקהל שלנו, הקבוצה משתפרת ונראית טוב ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות בליגה".

החלוץ שתופקד אמש באגף, נשאל לגבי המיקום בו הוא אוהב לשחק: "גם המאמן שאל אותי על זה ועניתי שאיפה שישימו אותי אני אשחק, העיקר להיות במגרש ולתרום. אין לי עדיפות כזו או אחרת". בן בסט התייחס לדברי פאקו אייסטרן, שאמר כי 'כל שחקן בסגל נמצא כעת תחת מבחן בשבועות האלה' והוסיף: "כל אחד כאן צריך להוכיח בהזדמנות שהוא מקבל, כי המאמן בודק ורואה. אני חושב שזה טוב לכולנו, כי כולם מתחילים מאפס, מדברים ומוכיחים על המגרש. זה יוצר תחרות טובה מאוד בקבוצה וזה טוב מאוד".

כשנשאל לגבי הרוח החדשה שהכניסו חילופי המאמנים השיב בן בסט: "אני לא רוצה לדבר על המאמן שהיה או על המאמן שעכשיו. בסך הכל מכבי תל אביב תמיד גילתה רצינות ומחוייבות ויש אנרגיות טובות בקבוצה, אני רק מקווה שזה יימשך ככה. לפאקו יש המון המון מוטיבציה, הוא מחדיר בנו את המוטיבציה הזו, הוא מסביר לנו ומדריך אותנו ומביא את הכדורגל שלו ואנחנו צריכים ליישם את זה. המאמן בא עם המון מוטיבציה ובגלל זה אני מאמין שהוא הגיע למכבי תל אביב, כדי ללמד ולהסתכל על העתיד. אנחנו חייבים להשתפר, בלי שום ספק. מכבי תל אביב עוברת תהליך ואנחנו רק הולכים ומשתפרים משנה לשנה. כמובן שזה שאנחנו כבר לא משחקים באירופה פגע בנו מבחינה אישית, אבל אנחנו מסתכלים קדימה כדי לעשות את זה בשנה הבאה".

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"קשה לי להשוות למה שהיה בצרפת כי שם שילמו ביורו וזה משהו אחר". עדן בן בסט/ברני ארדוב

לסיום התייחס בן בסרט גם לעניין מחירי הכרטיסים שנמצא כעת בכותרות ואמר: "אני יכול להגיד דבר אחד, שכל הכבוד לקהל הזה שהגיע במספרים גדולים למשחק בגביע הטוטו. הקהל של מכבי תל אביב מאוד חשוב לנו ואנחנו רוצים שהוא יגיע למגרשים ויתמוך בקבוצה. אני מאמין שבסוף ימצאו אתת הפתרון לזה וכולם יהיו שווים. אין לי מושג בענייני מחירים, קשה לי להשוות למה שהיה בצרפת כי שם שילמו ביורו וזה משהו אחר. אני באמת לא מבין במחירים, אבל אנחנו בתור שחקנים רוצים לראות יציעים מלאים וזה מאוד חשוב לנו ומי שמבין בזה שיעשה את הכי טוב כדי להביא את הקהל".

גאל מרגוליס, אחד המצטיינים במשחק, הוסיף: "ברור שתמיד כיף לחזור הביתה לבלומפילד, זה האצטדיון הביתי שלנו, עם הקהל שלנו וכאן אנחנו מרגישים הכי נוח בעולם, ואני חושב שרואים את זה גם במגרש. כשהקהל שלך מעודד ודוחף אותך, אז ברור שזה משדרג אותך ונותן לך עוד יותר אנרגיה על המגרש. זה היה שער יפה ואני שמח שהצלחתי להבקיע אותו, אבל אנחנו כבר מסתכלים קדימה. ברור שזה מוסיף למצב הרוח של הקבוצה כשאתה מנצח 0:6, אבל ביום ראשון זה כבר יהיה משחק חדש ואני מקווה שנפתח את הליגה ברגל ימין. אנחנו עובדים קשה באימונים והגיע מאמן חדש. כל שחקן רוצה להוכיח שהוא שווה ושיש לו מקום בסגל והיום כל אחד ששיחק הוכיח את זה ונתן את המאה אחוז שלו".

גאל מרגוליס מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
"כל שחקן רוצה להוכיח שהוא שווה ושיש לו מקום בסגל ". גאל מרגוליס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully