וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי תל אביב הביסה 0:6 את הפועל פתח תקוה

מרגוליס, טיבי, בן הרוש, זהבי, בן בסט ודור פרץ הצעיר חגגו על חשבון העולה החדשה והבטיחו מעשית מקום בחצי הגמר. המלאבסים עם השפלה קשה לפני הליגה

one

רגע לפני שהליגה נפתחת, מכבי תל אביב נתנה הערב (רביעי) הצגה גדולה כשמחצה 0:6 את הפועל פתח תקוה העולה החדשה במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע הטוטו. פאקו ערך מספר שינויים בהרכב שלו ועלה ללא חלוץ טבעי, אבל זה לא הפריע לקבוצה שלו לפרק את המלאבסים ולכבוש ארבעה בתוך 24 דקות בלבד. גאל מרגוליס, עוד שחקן שקיבל הזדמנות מפאקו, פתח את החגיגה עם נגיחה אדירה בדקה החמישית. איתי טיבי (בנגיחה מקרן), עומרי בן הרוש וערן זהבי השלימו את הבליץ של הצהובים. עדן בן בסט ודור פרץ הצעיר השלימו את השישייה של הצהובים, שהבטיחו מעשית את עלייתם לחצי הגמר.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים שער. ברני ארדוב
לא כוחות. הצהובים חוגגים על חשבון הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

עידן בר און המאמן הצעיר מהצד השני, ערך גם הוא רוטציות בהרכב שלו ופתח עם עומר שרעבי ועומר משאללה שחקני הבית הצעירים בהגנה. התבוסה הזו עלולה לפגוע בביטחון של הקבוצה הצעירה, שתפתח את הליגה ביום שבת עם משחק חוץ מול הפועל רעננה. האלופה תפתח את העונה עם משחק חוץ ביום ראשון מול מכבי פתח תקוה ולפחות לפי היכולת שהציגה הערב, היא יכולה להיות בהחלט מעודדת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עומרי בן הרוש מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אפילו הוא כבש. עומרי בן הרוש/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 5: גול! איזו פתיחה של מכבי תל אביב. טל בן חיים פרץ באגף שמאל, השאיר מאחור את איתי אלקסלסי והרים כדור מצוין למרכז אותו נגח גאל מרגוליס בעוצמה לרשת של קאלה. 0:1 למכבי תל אביב.

* זה היה השער השני של גאל מרגוליס בבוגרים של מכבי תל אביב. הראשון היה בדצמבר 2012, ב-2:6 על הפועל חיפה.

דקה 15: גול! הפועל פתח תקוה נראתה מבוהלת ומכבי ניצלה את זה לגול נוסף של איתן טיבי שהתרומם מעל עומר שרעבי לכדור קרן של ערן זהבי ונגח מקרוב לרשת. 0:2 קליל לצהובים.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם הוא לא חוגג כל יום שער. איתן טיבי/ברני ארדוב

דקה 22: גול! מכבי המשיכה את ההתעללות שלה עם עוד כדור קרן אותו נגח באין מפריע עומרי בן הרוש. קאלה הפעם הצליח להדוף, אבל המגן הגיע גם לכדור החוזר ומזוית לא פשוטה בעט לרשת הגבוהה.

דקה 24: גול! הבליץ נמשך עם שער רביעי של ערן זהבי שקיבל כדור עומק ממיטרוביץ', נותר חופשי לגמרי ומקרוב גלגל לפינה. 0:4 מביך מבחינתם של האורחים.

דקה 40: ערן זהבי קיבל כדור כ-18 מטר מהשער של קאלה, התקדם באין מפריע ושלח כדור מסובב שחמק סנטימטרים מהקורה הימנית.

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פרפר את אלקסלסי בדרך לגול. עדן בן בסט/ברני ארדוב

דקה 52: גול! עדן בן בסט המחליף פרפר את אלקסלסי שהכשיל אותו ברחבה. בן בסט בעט בעצמו את הפנדל לפינה ופנימה. 0:5 למכבי תל אביב.

דקה 63: גול! דור פרץ הצעיר שנכנס כמחליף במחצית התכבד בשישי עם בעיטה חזקה ושטוחה מ-20 מטר שהכניעה את קאלה וחדרה לרשת. 0:6 מדהים לצהובים.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השתתף בחגיגה. דור פרץ/ברני ארדוב

הרכבים

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, עומרי בן הרוש, קרלוס גרסיה (יואב זיו, 60), איתן טיבי, שרן ייני, גאל מרגוליס, ניקולה מיטרוביץ', מהראן ראדי (מושיקו לוגסי, 55), גל אלברמן (דור פרץ, 46), ערן זהבי (ברק בדש, 46), טל בן חיים (עדן בן בסט, 46).

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר, קובי מוסא, אורי פסו, עומר שרעבי, עומר משאללה (שגיב כהן, 30), איתי אלקסלסי (מייקל סממה, 63), גיא דיין (עומרי אלטמן, 67), מירקו אורמוש, דור כוכב, שחר הירש (ריף פרץ, 35), ליאור אסולין (דור חוגי, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully