וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההחלטה מוכיחה שמנהלי הכדורגל מנותקים מהציבור"

זעם בארגוני האוהדים בעקבות מתווה הכרטיסים החדש: "אוהד של קבוצה גדולה צריך לממן את כל הליגה?". בית"ר: "זו פריצת דרך"

one

בוידאו: בלומפילד מלא באוהדים בדרבי התל אביבי

מנהלת ליגת העל הציגה היום (רביעי) את המתווה החדש למכירת כרטיסים, וקבעה קריטריונים חדשים באשר לגובה המחירים באצטדיונים: עד 50 שקל לרוב המשחקים, עד 80 שקל למשחקים בהן מעורבות חמש הגדולות (מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע) ועד 90 שקלים למשחקי הגדולות זו מול זו. למרות ההטבה במחירים, יש מי שלא אהב את ההחלטות שהתקבלו, בראשם מספר ארגוני אוהדים, שטוענים כי לא מדובר במהפכה אלא באחיזת עיניים.

?החלטת המנהלת מוכיחה כי האנשים שמנהלים את הכדורגל הישראלי הם אנשי שיווק ופרסום מוצלחים, אבל הם אנשים מנותקים מציבור אוהדי הכדורגל", טענו אנשי עמותת "האדומים", אוהדי הפועל תל אביב. "המנהלת למעשה קבעה כי מי שהוא אוהד של אחת מחמש הקבוצות הגדולות חייב להיות אדם עשיר בעל ממון רב שיכול לממן מכיסו את כל הכדורגל הישראלי. עמותת ?האדומים? חושבת כי מחיר של 80 שקל לכרטיס במשחק נגד קבוצה קטנה הוא לכל הפחות הגזמה פראית ואולי אף ניצול ציני של צרכנים שבויים. העמותה תמשיך לפעול להוזלת מחירי הכרטיסים באופן ישיר מול הנהלת הפועל תל אביב?.

גם ארגון כרטיס לכל כיס, שחרט על דגלו את המאבק במחירי הכרטיסים הגבוהים, לא אהב את ההחלטה והוציא הודעה: "צוחקים עלינו? נצחק חזרה! לא ניתן יד להחלטת המנהלת. המחירים נשארו בשמיים, ואנחנו ממש לא מתכוונים לתת להם לקרוע לנו את הכיס, ביחד ננצח! המחאה נמשכת בכל הכוח. לא הולכים למגרשי ליגת העל - רוצים כרטיס לכל כיס".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מנהלי הכדורגל מנותקים". אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

ממועדון אוהדי מכבי חיפה נמסר בתגובה: "אם חשבתם לעשות מאיתנו צחוק, אז תחשבו שוב. אל תבלבלו אותנו עם מספרים, מנהלת יקרה. אז עכשיו גרמתם לנו אוהדי הקבוצות הגדולות לשלם יותר לכל המשחקים? הצחקתם אותנו. אנחנו אלו שמפרנסים אתכם, אז איפה בדיוק ההגיון שאוהדי הקבוצות הקטנות ישלמו פחות, הרי אנחנו המסה הקריטית. אז אנחנו מודיעים לכם חד משמעית, החרם ממשיך. רוצים להתחשב? אז במשחקים של הקבוצות הגדולות נגד הקטנות יהיה מחיר אחיד של 50 שקל ובמשחקים של הגדולות מול הגדולות 80 שקל כולל העמלות לקופות הכרטיסים. עלינו לא עובדים בעיניים".

מבית"ר ירושלים נמסר כי "המועדון מכבד ומברך את החלטת מנהלת ליגת העל באשר למחירי הכרטיסים למשחקי הליגה. אנו רואים בהחלטה צעד בונה אמון מול קהל האוהדים, כעת אנו משוכנעים ובטוחים כי נתקבלה דעתינו ביחס לעובדה כי עד כה כשקהל האוהדים הגדול והמסור שלנו שילם מחירים מופקעים על מנת לצפות בקבוצה הטובה שלו במשחקי החוץ. אין ספק כי מדובר בפריצת דרך שתגן על קבוצות עם קהל אוהדים גדול כשלנו".

גם מכבי נתניה בירכה על ההחלטה, ובהודעה מטעמה נכתב: "היום התקיים דיון במסגרת מנהלת הליגה בנושא מחירי הכרטיסים בליגת העל. במהלך הדיון עדכן נציג מכבי נתניה בדיון עו?ד רועי דניאל כי המועדון קבע בתחילת העונה מחיר אחיד למשחקי הקבוצה לאוהדיה ואוהדי הקבוצה היריבה בגובה 50 שקלים וזאת על מנת להקל על אוכלוסיית האוהדים אשר מתקשה לשלם מחיר גבוה יותר.

"עו?ד דניאל קרא לנציגי הקבוצות לקבוע גם כן מחיר אחיד של 50 שקלים במשחקים בהם הקבוצות מארחות את מכבי נתניה. בנוסף לכך קרא עו?ד דניאל לנציגי הקבוצות לגבש תוכנית שבמסגרתה יוזלו עלויות השיטור והאבטחה במהלך משחקים מאחר ובמצב הקיים ההכנסות מהכרטיסים אינן מכסות את הוצאות השיטור והאבטחה במשחקים. מכבי נתניה מברכת את הדיון שהתקיים היום ומקווה שזהו תחילתו של תהליך לקבלת החלטות אשר יחזירו את הקהל למגרשים".

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
נתניה דווקא מברכת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully