וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי הכרטיסים: 50 שקלים לרוב המשחקים, 80 למשחקי הגדולות

10.9.2014 / 13:19

בעקבות מחאת האוהדים, ראשי מנהלת הליגה ונציגי הקבוצות סיכמו על מתווה חדש, במסגרתו יגבה מחיר אחיד לכרטיס לרוב המשחקים, ומחיר מעט גבוה יותר עבור משחקים של חמש הגדולות. ההחלטה תהיה תקפה לעונה הקרובה החל מהמחזור השני

one

בוידאו: בלומפילד מלא באוהדים בדרבי התל אביבי

מחירי הכרטיסים הגבוהים יחסית של חלק מקבוצות ליגת העל הובילה הבוקר (רביעי) לפגישה של נציגי קבוצות ליגת העל ומנהלת הליגה, בסופה נקבע מתווה חדש ומהפכני: החל מהמחזור השני בעונת המשחקים הקרובה, המחיר המקסימלי עבור כרטיס לרוב משחקי הליגה יהיה 50 שקל. במשחקים בהן מעורבות אחת מחמש "הגדולות" - מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע - יגבה מחיר מקסימלי של 80 שקל. במשחקים בין הגדולות בינן לבין עצמן יגבה מחיר מקסימלי של 90 שקל.

מהמנהלת נמסר בתגובה להחלטה: "מנהלת הליגה מודעת להתמודדות הקבוצות עם עלויות כבדות ביותר של אבטחה ושיטור ותפעל להורדת עלויות אלו. המנהלת רואה לנגד עיניה את טובת האוהדים והקבוצות - מדובר בצעד חשוב להבאת הקהל למגרשי הכדורגל".

אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
השינוי ירצה אותם? אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

גל המחאה, שהחל בשבוע שעבר עם החרמת משחק הדרבי בפתח תקוה מצדם של אוהדי הפועל, נמשכה השבוע עם האיום בחרם של אוהדי מכבי חיפה שלא להגיע למשחק בטדי ועם הודעה של אוהדי מכבי תל אביב על החרמת המשחק מול מכבי פתח תקוה.

מאז אתמול, חל שינוי מסוים בתפיסת הקבוצות בעקבות המחאה. במכבי פתח תקוה קראו לאוהדי מכבי תל אביב להגיע לקופות ביום המשחק ולרכוש כרטיס במחיר של 90 שקלים, ובבית"ר ירושלים הודיע אלי טביב כי יפחית את המחירים ל-90 שקלים. אוהדי מכבי חיפה שיגרו כבר אתמול הודעה בעניין והודיעו כי הישיבה בבוקר בין נציגי הקבוצות למנהלת היא זאת שתכריע את הכף. "אנו מבהירים כי החרם ממשיך כרגיל והודעה חדשה תינתן מחר אחרי פגישת המנהלת", נמסר מהארגון.

"אם לא נגיע לפתרון מהיר, לא יהיו מספיק אוהדים ביציעים, וזה בהחלט לא המטרה שלנו", אמר הבוקר גורם במנהלת לפני ההחלטה. אחד מראשי הקבוצות הוסיף: "האוהדים זה היסוד החשוב ביותר, אבל גם הם צריכים להבין שיש לנו עלויות גבוהות. ננסה למצוא את האיזון הנכון בין מחיר הוגן לשיקול הכלכלי שעומד מאחורי כל מועדון".

כחלון מאשר: "לא אשמש כשר בממשלה הבאה". דניאל בוק
התגייס לטובת המאבק. משה כחלון/דניאל בוק

אוהדי מכבי חיפה ממשיכים במחאה ו?שולפים? את הנשק הסודי: משה כחלון, שגויס לטובת העניין. השר לשעבר אמר כי "האינטרס של שני הצדדים הוא שהבעיה תיפתר ובכך נקרב את האוהדים לקבוצות ולמגרשים". כחלון צפוי לפנות למנהלת הליגה ולגבש הצעה ל?גידור? המחירים כך שלא כל קבוצה תתנהג כרצונה.

ארז אייזנברג, נציג האוהדים הירוקים אמר: "פניתי לכחלון, הידוע בכוחו, הקשבתו ויכולתו להניע מהלכים ברמה הלאומית, על מנת שיסייע לנו בהשפעה על מנהלת הליגה וקביעת מחיר תקרה מקסימלי אחיד לכרטיסים למשחקי הכדורגל בארץ. המחאה הינה לגיטימית וכורח המציאות במגרשי הכדורגל בארץ, והגיע הזמן לעשות מעשה. אנו פועלים בשיתוף עמותות וארגוני אוהדים מכל הארץ למען מטרה זו. אני מודה ומעריך את עזרתו שלו למאבקנו הצודק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully