וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ונסי בילאפס פורש מכדורסל: "יש תשוקה, אבל הגיע הזמן"

הגארד, שהיה אחד השחקנים הגדולים ב-NBA מאז תחילת שנות ה-2000, סבל מפציעות בשנים האחרונות ובגיל 37 תולה את הנעליים: "הרצון עדיין קיים, אבל אני לא יכול לשחק כמו פעם". רגע השיא: "האליפות עם דטרויט"

שחקן דטרויט פיסטונס צ'ונסי בילאפס. Elsa, GettyImages
בילאפס/GettyImages, Elsa

צ'ונסי בילאפס, אחד הגארדים הגדולים ב-NBA מאז תחילת שנות ה-2000, הודיע על פרישה מכדורסל. כשבועיים לפני יום הולדתו ה-38, בילאפס אמר בראיון ל"יאהו!" שהוא מרגיש כשיר לשחק מבחינה פיזית אך אינו יודע אם גופו יעמוד בעומס לאורך זמן.

"הגיע הזמן, אני יודע מתי מגיע הזמן", אמר בילאפס, "הרצון והתשוקה שלי עדיין חזקים, אבל אני לא יכול להתעלם מהעובדה שלא הייתי בריא בשלוש השנים האחרונות. אני יכול לנסות לשחק שוב אבל לא אוכל להתמיד בזה. אני לא יכול לשחק כמו פעם, אז זה הרגע שאתה יודע שהגיע הזמן לפרוש".

בילאפס היה שחקן חופשי בקיץ האחרון ואף ניהל מגעים עם קליבלנד קאבלירס, אבל אחרי שהחמיץ 185 משחקים בשלוש השנים האחרונות, הוא החליט לתלות את הנעליים. בילאפס שיחק בעונה שעברה 19 משחקים במדי דטרויט פיסטונס, וסבל בשנים האחרונות מפציעות.

בילאפס סיפר ששנותיו בדטרויט בין 2002 ל-2008 היו היפות בחייו, כששיאן באליפות המרגשת בשנת 2004. "לפני השנים בדטרויט, הקריירה שלי הייתה תחת סיכון. המשכתי לעבוד קשה וקיבלתי את ההזדמנות שלי בדטרויט ומשם התקדמתי. בגלל זה היה כל כך מתוק עבורי לזכות באליפות. זה היה הישג השיא. לא חלמתי שאזכה ב-MVP של הגמר".

"מר ביג שוט" נבחר שלישי בדראפט 1997 על ידי בוסטון, ואחרי עונה עבר לטורונטו.בהמשך שיחק בדנבר ומינסוטה לפני שהגיע ב-2002 לדטרויט, והפך לאחד מסמליה. בילאפס היה ה-MVP בגמר 2004 בו זכו הפיסטונס. שנה אחר כך הוליך את דטרויט לעוד גמר NBA, אבל הפסיד עם קבוצתו 4:3 לסן אנטוניו. ב-2008 עבר לדנבר ואחרי שלוש עונות יפות בקולורדו עבר לניו יורק ב-2011. אז החלה לדעוך הקריירה שלו כשסבל מפציעות ולא שיחק הרבה. בילאפס המשיך לקליפרס אולם בשתי עונותיו בקבוצה מלוס אנג'לס שיחק רק 42 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully