וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA קרובה לחוזה שידור שיכניס לה 16 מיליארד דולר

הליגה צפויה לחתום עם ESPN ו-TNT ל-8 שנים ולקבל 2 מיליארד דולר בשנה. בעקבות כך תקרת השכר תגדל ב-16 מיליון דולר

הקומישינר הנכנס של ה-NBA אדם סילבר. Alex Trautwig, GettyImages
סילבר/GettyImages, Alex Trautwig

ה-NBA קרובה לחוזה שידור חדש עם ESPN וטרנר/TNT, שצפוי להכניס לליגת הכדורסל הטובה בעולם 2 מיליארד דולר בשנה, ו-16 מיליארד דולר בסך הכול. לפי הדיווח ב"ספורט אילוסטרייטד", החוזה אמור להיחתם לשמונה שנים. רשת ESPN תשלם מיליארד דולר בשנה וטרנר סכום קרוב לזה. אם החוזה אכן ייחתם, הרי שה-NBA תכפיל את הכנסותיה משידור המשחקים לעומת החוזה הנוכחי. כיום ESPN משלמת 485 מיליון דולר לשנה וטרנר 415 מיליון דולר.

לפי ההסכם החדש שמתגבש, שתי הרשתות יחדשו את זכויות השידור שלהן המעוגנות בחוזה הקודם. ESPN תחזיק בזכויות שידורי הגמר ותשדר את המשחקים דרך רשת ABC, ואילו טרנר/TNT תקבל את שידורי המשחקים ביום חמישי, בו מתקיים מחזור מרובה משחקים, וכן את שידור האולסטאר והשידורים באתר ה-NBA ובתחנת הטלוויזיה של הליגה.

לחוזה השידור האסטרונומי יכולה להיות השפעה מרחיקת לכת על ה-NBA. לפי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, תקרת השכר לקבוצות תגדל ב-16 מיליון דולר, כך שגם השחקנים יכולו להשתכר יותר, אולם מדבור בבשורה לא ממש טובה לקבוצות ה"קטנות" בליגה, אלו שבעליהן לא מוכנים לשלם את הקנסות עקב חריגה או מגיעות משווקים קטנים ומתקשות ממילא למשוך אליהן כוכבים גדולים.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully