וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: תום אלמדון ייעדר כשלושה שבועות

השוער סובל מתת פריקה בכתפו. שון מלכה לא התרגש מההפסד לאשדוד: "משחק הכנה לליגה". בשבת ייערך טקס פרידה מאנטבי

one

בהפועל תל אביב לא ממש התרגשו מהפסד אמש למ.ס אשדוד (2:0) במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. האדומים קשרו אתמול (שלישי) את התוצאה בעיקר למצב השוערים בשני צדי המגרש. הפציעה של תום אלמדון בכתף שהעלתה את השוער הלא מנוסה דודי אלון מהנוער והיכולת המצוינת מנגד של אופיר מרציאנו בשער היריבה. אלמדון נבדק ובצילום התגלה כי הוא סובל מתת פריקנה בכתפו, שתגרום להיעדר כשלושה שבועות.

"היה משחק שקול. לשתי הקבוצות היו הרבה הזדמנויות והשוער של אשדוד בעיני הוא היה המצטיין במשחק", סיכם בסיום הקשר שון מלכה. "בסך הכול, זה עוד משחק הכנה שחיכה לנו בדרך לליגה. אנחנו משחקים טוב אבל עדיין לא מתרגמים את זה לשערים. היו חסרים לנו היום שני חלוצים גם שובל גוזלן וגם שלומי אזולאי שהצטרף לקבוצה ואני מאמין שהם יהיו על המגרש הם יעזרו לנו מאוד לתרגם את המצבים לשערים. ביום שבת אני מקווה שבעזרתם נפתח את הליגה ברגל ימין".

"אני מרגיש שאנחנו מוכנים מאוד לליגה", הוסיף הקשר לקראת פתיחת הליגה מול מכבי נתניה ביום שבת. "לא רק אני אלא כל השחקנים. השאיפה להגיע לפלייאוף העליון, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך. עם הרעב של הצעירים ועם השחקנים הוותיקים והיותר מנוסים אני בטוח שנראה כדורגל טוב ויפה לעין והכי חשוב נלחם למען הסמל".

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
יחזור לאימון המסכם ביום שישי. ורמוט/ברני ארדוב

הדאגה העיקרית בסיום המשחק אצל הפועל תל אביב הייתה מצב רגלו של גילי ורמוט. הקשר שנפגע בקרסול הרגיע את הצוות המקצועי ונראה כי המכה שקיבל לא אמורה להפריע לו לפתוח את הליגה. בכל מקרה, נראה כי ורמוט יקבל מנוחה ביומיים הקרובים וביום שישי ישוב לאימון המסכם של האדומים.

עוד לקראת המשחק בשבת, נראה כי סארי פלאח ושלומי אזולאי יעברו כבר היום או לכל המאוחר מחר בבקרה התקציבית ויעמדו לרשותו של אסי דומב. שני השחקים סיכמו עם חיפה על שחרור מהקבוצה ובזאת סיימו למעשה את הליך העברתם להפועל. בקבוצה מקווים כי הבקרה התקציבית לא תערים קשיים על הפועל ותדרוש עוד ערבויות מצד האדומים להעביר את אזולאי ופלאח אצלה ולאפשר להם להצטרף באופן רשמי וסופי לקבוצה. בכל מקרה, נראה שגם אם השניים יוכלו לקחת חלק במשחק הם לא יפתחו בהרכב הפועל ורוב הסיכויים כי רק אזולאי יקבל דקות בכורה בהפועל תל אביב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מגן הפועל תל אביב יגאל אנטבי. קובי אליהו
"סמל למקצוענות עבור כל שחקן כדורגל". אנטבי/קובי אליהו

הפועל תל אביב הודיעה היום שתערוך טקס לפני המשחק נגד נתניה בשבת לכבודו של יגאל אנטבי: "אנטבי פרש בקיץ האחרון ממשחק פעיל לאחר קריירה ארוכה, מרשימה ורבת הישגים במהלכה הפך לאחד השחקנים המזוהים והאהובים ביותר ששיחקו בהפועל".

שי אבוטבול: "יגאל אנטבי הוא סמל למקצוענות עבור כל שחקן כדורגל, ויש סיבה לכך שהייתה לו קריירה כל כך ארוכה ועשירה בתארים והישגים. הוא ספורטאי אמיתי במלוא מובן המילה, גם על המגרש ובאימונים וגם מחוצה להם, עם שקט נפשי שמשדר עצמה וביטחון. למדנו ממנו המון ואני עכשיו בתור המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, דור העתיד של הפועל אלמד ממנו את המשמעות והמחויבות שמצופה מכל שחקן במועדון כמו הפועל ת"א. אני קורא לכל האוהדים להגיע לבלומפילד ולמחוא כפיים ליגאל שריגש את כולנו כל כך הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully