וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דומב: "אנחנו עוברים תהליך ונתקן מה שצריך"

מאמן הפועל תל אביב לא התרגש מההפסד לאשדוד, אלמדון נלקח לביה"ח לצילום בכתף. קלינגר: "נראינו טריים והתקרבנו לתואר"

one
ניר קלינגר מאמן מ.ס אשדוד עם אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קלינגר בדרך לחצי הגמר, לדומב יש עבודה/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד עשתה הערב (שלישי) צעד משמעותי בדרך לחצי גמר גביע הטוטו, כאשר גברה 0:2 בביתה על הפועל תל אביב במשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע הגמר.

השוער הראשון של האדומים, דני עמוס, היה מושעה בשל ההרחקה בדרבי ואת מקומו בין הקורות תפס תום אלמדון, אולם הוא נפצע במחצית הראשונה ונלקח לבית החולים לצילום בכתף. אל השער נכנס השוער השלישי, דודי אלון והוא ספג מנגיחה של מיכאל סירושטן (60) ולאחר מכן הדף לא טוב וסידר את השני לתימור אביטן (82).

אשדוד ניצחה 0:2 את הפועל תל אביב ברבע גמר גביע הטוטו

דודי אלון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נזרק אל בין הקורות. אלון/ברני ארדוב

מאמן אשדוד, ניר קלינגר, אמר בסיום: "עמדה מולנו קבוצה טובה וראינו את זה במיוחד במחצית הראשונה. הדבר המשמעותי זה שלא העמסנו יותר מדי לקראת שבת. לא היינו עומדים בעומס. נראינו טריים ויכולנו ללחוץ גבוה וזה משמח אותי. השחקנים באו מוכנים והניצחון הגיע לנו.

תמיד טוב להיות בתקופה טובה, להביא אנרגיות ולנצח ולא לבוא במצב רוח רע. זה לא מבטיח כלום. יש לנו קבוצה טובה ובריאה והערך המוסף זה ההתלהבות של שחקנים, שמביאים שמחה ואנרגיות. אם הם יידעו להביא את זה בכל משחק, תהיה לנו קבוצה שתתמודד בבית ובחוץ. עשינו צעד לתואר ונקווה שנעפיל לחצי. כבר הפכתי בעבר תוצאות כאלה, אז אני זהיר.

לא עשינו שינויים, כי היה סגל טוב. חשבתי שהשחקנים יכולים להתקדם. אם נצטרך, בינואר נעשה תיקונים, מה שלא עשינו בעונה שעברה בצורה מושכלת. החלטנו ללכת על אלה שגדלו פה בנוסף לזרים שנאמנים למקום. זה הקונספציה ונלך איתה עד הסוף. לקראת הליגה אנחנו צריכים להתאושש כי השחקנים השקיעו מאמץ. יהיה משחק קשה בשבת, קרית שמונה מצוינת"

מאמן הפועל תל אביב, אסי דומב: "לא רואה מגמה אחרי שני משחקים. יש דברים שאני מבסוט מהם, כמו שליטה והחזקת כדור. היה משחק טוב שלנו. נכון שספגנו, אבל מנגד מרציאנו היה מצוין. אנחנו רוצים לבוא מוכנים לליגה ומאמין שנהיה מוכנים בשבת.

אנחנו לא תקועים בהתקפה. הגענו למצבים כדי לנצח את המשחק. אם לא היינו מגיעים אליהם, הייתי מודאג. אנחנו תמיד רוצים לנצח, אבל זה תהליך שנעבור ונתקן את מה שצריך. כל משחק טוב בדרך לליגה והשחקנים שמצטרפים עדיין לא בכושר, אבל יוסיפו עומק ותחרות. הייתי יותר מודאג אם הם לא היו מצטרפים ונדע לשלב אותם בליגה בהדרגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully