וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר גביע הטוטו: מ.ס אשדוד ניצחה 0:2 את הפועל ת"א

מיכאל סירושטיין (60) ותימור אביטן (82) קירבו את המארחים לחצי הגמר. תום אלמדון נפצע בכתפו (30) ונלקח לבית החולים

one

מ.ס אשדוד ניצחה הערב (שלישי) 0:2 בביתה את הפועל תל אביב במשחק הראשון של רבע גמר גביע הטוטו. ניר קלינגר, שהציב הרכב משני מול הפועל פתח תקוה וחטף תבוסה במשחק האחרון, עלה הפעם עם הרכב חזק ונהנה מהעובדה שהאדומים חסרו מספר שחקני מפתח, אך למרות זאת פערי הרמות בין הקבוצות לא היו גדולים ואלמלא שלוש הצלות גדולות של אופיר מרציאנו במחצית השנייה, האדומים היו יכולים לחזור מהמשחק הזה עם נקודה לפחות. דווקא אחרי דקות טובות של האורחים, מיכאל סירושטיין הצעיר נותר בלתי מכוסה לכדור קרן ונגח פנימה בדקה ה-60. תימור אביטן המחליף הבטיח את הניצחון בדקה ה-82 אחרי שהגיע ראשון לריבאונד מהדיפה לא טובה של דודי אלון השוער השלישי לבעיטה של דויד סולארי.

טימור אביטן שחקן מ.ס אשדוד חוגג. ברני ארדוב
ניצחון נאה. שחקני אשדוד חוגגים/ברני ארדוב

מעבר להפסד של קבוצתו, אסי דומב קיבל סיבה נוספת לדאגה אחרי שתום אלמדון השוער השני שלו, שפתח במקום דני עמוס המושעה, נפל לא טוב על כתפו והוחלף בדקה ה-35 על ידי שוער הנוער דודי אלון. אלמדון נלקח לבית החולים לצורך צילום בכתף ובקבוצה מקווים שהפציעה אינה חמורה ושהוא יוכל לחזור בהקדם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
איל ברקוביץ' מנג'ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפגין נוכחות. איל ברקוביץ'/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 3: מצב ראשון לאשדוד. דוידוב הרים כדור קרן מצד שמאל, יא יא פטי התרומם מעל ההגנה ונגח חזק כדור שחמק מעל המשקוף.

דקה 20: אשדוד ניסתה את מזלו מרחוק עם בעיטה של רועי בקל מ-25 מטרים, אבל הכדור טס החוצה.

דקה 27: מצב טוב לאורחים. לוקאס סאשה הכניס כדור עומק לישראל זגורי שמצא את עצמו במצב טוב בתוך הרחבה אבל הבעיטה שלו נבלמה ברגע האחרון לקרן.

ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
החמיץ ממצב קורץ. זגורי/ברני ארדוב

דקה 35: בשורות לא טובות לאדומים. תום אלמדון נחת לא טוב על הדשא לכדור פשוט שהגיע לעברו והתלונן על כאבים בכתפו. דודי אלון, השוער השלישי שנכלל בסגל במקומו של דני עמוס המושעה, נזרק למים ונכנס אל בין הקורות.

דקה 42: אלכסנדר דוידוב המצוין הרים כדור מצד ימין שתעתע בהגנה אבל לא בדודי אלון שעמד במבחן ראשון והדף לקרן.

דקה 54: מצב נהדר לאורחים. גילי ורמוט השתחרר תחת הלחץ ותוך כדי סיבוב הפציץ מ-16 מטרים לפינה. מרציאנו הדף את הכדור שהגיע לזגורי שמצא את סאשה. הברזילאי בעט בחצי מספרת אבל שוער אשדוד שוב הציל ומנע שער בטוח מהאדומים.

דקה 60: גול! דווקא אחרי המצב הכי טוב של האורחים, אשדוד עולה ליתרון. דוידוב הרים כדור קרן מצד ימין, סירושטן נותר בלתי מכוסה ונגח באין מפריע פנימה. 0:1 לאשדוד.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה מקומית שחקני אשדוד מברכים את סירושטיין/ברני ארדוב

דקה 64: לוקאס סאשה קיבל הרמה מצד ימין ונגח נהדר לפינה, אבל מרציאנו התעופף והציל עוד שער בטוח. מזל גדול לאשדוד.

דקה 82: גול! תימור אביטן הצעיר סגר עניין עם השני של אשדוד. דויד סולארי המחליף השני בעט כדור חזק מ-20 מטר, דודי אלון הדף לא טוב היישר לרגליו של אביטן שמקרוב הבטיח את הניצחון. 0:2 לאשדוד.

טימור אביטן שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
נכנס כמחליף וכבש. טימור אביטן/ברני ארדוב
ליאור לוי שחקן הפועל תל אביב מול שחקן אשדוד מוראד אבו ענזה. ברני ארדוב
שמירה צמודה מליאור לוי. מוראד אבו ענזה/ברני ארדוב

הרכבים

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם אלחמיד, יא יא פטי, מיכאל סירושטן, רחמים צ'קול, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, מיכאל אוחנה (תימור אביטן, 59), ניב זריהן (ישראל ראש, 70), מוראד אבו ענזה (דויד סולארי, 59), ירו בלו (מישל רוס, 81).

הרכב הפועל תל אביב: תום אלמדון (דודי אלון, 35), ליאור לוי, (מוחמד אבו אל היג'א, 64), ארמוני איקנדה, יורחן קולין, בנג'מין פרנסיס, שי אבוטבול, סאשה לוקאס, שון מלכה, גילי ורמוט (עומר פדידה, 81), ישראל זגורי, שגיב יחזקאל (אריאל לזמי, 59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully