וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס נותח בעינו, ייעדר עד נובמבר

9.9.2014 / 20:45

הסנטר עבר ניתוח והצטווה לנוח במשך שבועיים, צפוי להיעדר למשך חודשיים. מהמועדון נמסר: "מקווים שישוב בהקדם"

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שיהיה בריא. שחורציאניטיס/יוסי ציפקיס

סופוקליס שחורציאניטיס עבר היום (שלישי) ניתוח בעינו. הסנטר היווני הצטווה לשבועיים של מנוחה, שלאחריהם הוא צפוי לעבור תהליך שיקום ואמור לחזור רק למגרשים בתחילת נובמבר. ממכבי תל אביב נמסר: "מכבי מלווה אותו באופן צמוד ומקווה שישוב בהקדם למגרשים".

מכבי תל אביב פתחה אתמול (שני) את דרכה במחנה האימון כששיחקה מול טלקום בון הגרמנית, שסיימה אשתקד במקום החמישי בטבלת הבונדסליגה והודחה ברבע גמר הפלייאוף, וגברה עליה 55:89. מחר תשחק אלופת אירופה מול פיניקס האגן.

מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ' התייחס לפתיחת האימונים: "לשחקנים בקבוצה יש הרבה מוטיבציה, יש אינטנסיביות גבוהה באימונים וכולם נכנסים לכושר. זה מרגש לראות איך הם עובדים וזה בא לידי ביטוי במשחק אתמול". וויצ'יץ' הוסיף "שיחסית למשחק ראשון, הצגנו יכולת טובה. היו איבודי כדור, אבל זה אופייני לשלבים המוקדמים של העונה".

דווין סמית החל באימונים מתונים ולא צפוי להשתתף בשבוע הבא במשחקיה של הקבוצה במסגרת ליגת ווינר.

לגבי סמית אמר וויצ'יץ' ש"דווין התחיל באימונים, אבל לא נפעל איתו במהירות, אין טעם בכך, הוא עובד על השרירים והוא יהיה בסדר. אלכס מאריץ'? הוא עוזר לנו ויעזור לנו, יש לו ניסיון ואני חושב שהוא יתאים לקבוצה".

בתוך כך, שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, אירח אתמול (שני) בלשכתו בקריה בתל אביב את יו"ר מועדון מכבי תל אביב שמעון מזרחי ואת כוכב העבר של הקבוצה ומנהל קשרי הקהילה כיום, דורון ג'מצ'י. שר הביטחון הצטלם לסרט לזכרו של לוחם צה"ל תומר רון ז"ל, שנפל בשנת 2003 בחברון, והיה אוהד מושבע של מכבי תל אביב בכדורסל. הסרט עוסק גם בפעילות מכבי בקהילה מול צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully