וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב ניצחה את טלקום בון 55:89

אלופת אירופה פתחה את מסע ההכנה שלה באירופה עם ניצחון גדול על הגרמנים. לנדסברג קלע 15, היינס הרשים עם 13

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס (מרכז) ועוזרו פיני גרשון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מתחילים את המסע. גודס ושחקניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ערכה היום (שני) את משחקה הלא רשמי הראשון לעונת 2014/15. הצהובים, שנמצאים במחנה אימונים בגרמניה, שיחקו נגד טלקום בון הגרמנית, שסיימה אשתקד במקום החמישי בטבלת הבונדסליגה והודחה ברבע גמר הפלייאוף, והביסו אותה 55:89. מחרתיים תשחק אלופת אירופה מול פיניקס האגן, ולמחרת תערוך משחק נוסף מול טלקום בון, כשכזכור בסוף החודש תמריא מכבי תל אביב לריו דה ז'נרו שם תפגוש את פלמנגו לשני משחקים במסגרת הגביע הבינבשתי. ולאחר מכן תמשיך מכבי תל אביב לארצות הברית שם תתמודד מול ברוקלין נטס וקליבלנד קאבלירס של דיוויד בלאט.

השינוי העיקרי אצל מכבי תל אביב לעומת הקבוצה שזכתה אשתקד ביורוליג הוא כמובן על הקווים, שם החליפו גיא גודס ופיני גרשון את בלאט. בין הפנים החדשות בסגל מהם ניתן יהיה להתרשם לראשונה היו מרקיז היינס, נייט לינהארט, בריאן רנדל והרכש הטרי אלכס מאריץ'. גם ג'ייק כהן שהושאל בעונה החולפת למכבי ראשון לציון חזר לסגל, בעוד שסופוקליס שחורציאניטיס נותר בארץ לקראת הניתוח בעיניו.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "בשביל משחק אימון ראשון אחרי עשרה ימי אימון היה לנו בהחלט משחק טוב. החבר?ה עדיין מנסים ללמוד אחד את השני ואת השיטה שאנחנו רוצים להנחיל. שמרנו טוב מאוד, בעיקר בחצי השני וניסינו לרוץ בכל הזדמנות. עדיין יש לנו פרמטרים מסוימים במשחק שאנחנו רוצים לשפר. אנחנו ממשיכים במחנה האימונים והשחקנים מאוד מחויבים וחיוביים, וזו התחלה טובה".

שחקני מכבי תל אביב. האתר הרשמי של בון, אתר רשמי
שלטו לאורך המשחק/אתר רשמי, האתר הרשמי של בון

גודס פתח בחמישייה עם ג'רמי פארגו, מרקיז היינס, סילבן לנדסברג, גיא פניני ואלכס מאריץ'. מכבי תל אביב שלטה במשחק מפתיחתו, היינס ולנדסברג הפגינו יכולת טובה, והצהובים עלו ל-8:15 באמצע הרבע. ריצת 2:11 של מכבי תל אביב קבעה יתרון 17:32 לזכותה ברבע הראשון.

בון פתחה את הרבע השני בריצת 2:7 ושלשה של לנדסברג עצרה את הריצה הגרמנית. "איבדנו שישה כדורים בשש דקות", אמר גודס לשחקניו בפסק הזמן. פארגו מסר אסיסט יפה לבריאן רנדל, לנדסברג המשיך לקלוע ואלופת אירופה הוליכה 36:51 במחצית. מרקיז היינס הוליך את מכבי עם 13 נקודות במחצית, סילבן לנדסברג הוסיף 9.

הגרמנים פתחו את המחצית השנייה עם שלשה, אבל מכבי תל אביב הגיבה בריצת 1:10 ועלתה ל-40:61. הגרמנים התקשו לקלוע ושחקניו של גיא גודס הוליכו 43:69 בסוף הרבע השלישי. הצהובים נראו טוב גם ברבע האחרון והגדילו את יתרונם עד לניצחון 55:89 בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 15 נקודות, מרקיז היינס 13, ג'רמי פארגו 12, יוגב אוחיון ואלכס טיוס 11 כל אחד, אלכס מאריץ? 7, בריאן רנדל 6, בן אלטיט 5, גיא פניני 4, נייט לינהארט 3, ג'ייק כהן 2.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תמונה מתוך המשחק של מכבי תל אביב נגד טלקום בון. האתר הרשמי של טלקום בון, אתר רשמי
תמונה מתוך המשחק של מכבי תל אביב נגד טלקום בון/אתר רשמי, האתר הרשמי של טלקום בון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully